In

7 APLIKACIJA ZA SUPER FOTOGRAFIJE


Zna se da i najveći fotografski stručnjaci tvrde da edit igra mnogo  vecu ulogu  od kamere ili fotoaparata, i ja se prva slažem, zato blogeri, fotografi, ili jednostavno osobe koje to vole, odvajaju po malo vremena kako bi editovali slike, otkrivali nove programe, učili neke nove cake...

Ja koristim na svom kompjuteru Photoshop CC najviše, a na telefonu Photoshop Express za 'podlogu ' :)

Danas ću vam predstaviti 7 aplikacija koje se meni lično mnogo dopadaju, a verujem i vama će :)

( inače primetite novi izgled bloga, sinoć sam ga napravila, nadam se da vam se svidja ovako )


1. BeFunky Photo Editor


Na prvi pogled, ime mu je možda malo staromodno, ali specijalni efekti i ramovi koje nudi ova aplikacija se možda najbolje i mogu opisati kao – fanki. BeFunky se može dičiti ogromnim brojem efekata i uz njega možete provesti mnogo kreativnih sati. Probajte.



2. Dash of Color Free! 


Kao što mu naziv sugeriše, ova besplatna app dodaje dašak boje bilo kojoj crnobeloj fotografiji. Jednostavni, ali dobro rešeni interfejs omogućava vam da lako naglasite ključne elemente svoje fotografije. Ova aplikacija će obaviti odličan posao bez obzira da li želite pozadinu u boji, a fokus u crnobeloj tehnici, ili obrnutu varijantu.


3. PhotoDirector


PhotoDirector je na neki način višenamenski uređivač slika. , možete brzo i jednostavno dodati overlay na slike ili dodati razne efekte, no možete otići i korak dalje i igrati se malo naprednijim funkcijama poput RGB , HSL alatki i slično.

4. VSCO Cam


VSCO Cam je jedna od najpopularnijih aplikacija za uređivanje slika na Androidu. Ova aplikacija pruža ugrađenu aplikaciju za kameru i solidne mogućnosti za uređivanje, i vjerovatno je san svakog fotografa.
Minimalni interfejs ove aplikacije čini je jako jednostavnom za korištenje, a ako želite da zaprljate ruke napredne funkcije se nalaze malo dublje u opcijama. Najbolja stvar od svega je što je ova aplikacija besplatna za skidanje!


5. Snapseed


Ova aplikacija je najpoznatija po svojim filterima i efektima, no pruža i mnoge druge mogućnosti kao što je podešavanje osvetljenja, kontrasta i zasićenja. Ovu aplikaciju je razvila ekipa profesionalaca iz Nik Software-a, i potpuno je besplatna.


6. PicsArt


PicsArt je jedan od najpopularnijih besplatnih uređivača slika koji pakuje uređivač slika sa efektima, kameru, alatku za crtanje, I socijalnu platformu. Dakle, osim što ćete vaša remek dela moći podijeliti na društvenim mrežama, moći ćete ih podijeliti i na PicsArt-ov internu socijalnu mrežu.


7. Pixlr Express


Od kreatora Pixlr-O-Matic aplikacije dolazi nam aplikacija Pixlr Express. Kao što i samo ime govori, ova aplikacija je za one koji žele da urede sliku, a nemaju mnogo vremena za to.Sve osnovne funkcije su na dohvat ruke, a za one koji žele da uštede još vremena tu je i mogućnost odabira često korištenih funkcija.


Šta misliš o ovim aplikacijama i da li koristiš neku od ovih?


U N T I L     N E X T    T I M E

B     O     O    M     Y


....................................................................


Instagram > @boomysplace

Photography Instagram > @boomy.photography

Kontakt mejl ( saradnje, pitanja, kritike, pohvale...) > boombloom555@gmail.com

Related Articles

22 comments:

  1. Koristim snap seed i savršena je za moju plavu Instagram temu!

    What I eat in a day: moonstears

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se da je jako korisna za feed na instagramu :)

      Избриши
  2. Ja od svega ovoga koristim samo VSCO na telefonu. :)
    Odlican post!

    Novi post, pa ako zelis pogledaj i komentarisi:
    https://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs
    Instagram bloga: marija.lalala

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post! Većinom koristim PicsArt, VSCO, ali mi je Instasize kojeg ti preporučujem jedan od najboljih i omiljenih :*
    Novi post -> This is my life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na preporuci moraću ga probati, mada mislim da sam ga imala jednom.. :) <3

      Избриши
  4. Koristim picsart,ali samo za fotografije koje objavljujem na svoj instagram,mada jako mi zanimljivo izgleda ova druga aplikacija!Odlican post,hvala na divnom komentaru na mom blogu,uzvratila sam follow♥

    DIY->vjovana2.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Ja na svom blogu ne koristim cesto edit,ali ipak su slike dobre :)
    Nemam ni jednu od ovih aplikacija ;)
    Ali post je doista odlican i koristan!
    Nigdje nisam nasla ovako nesto odlicno!
    Predobro draga ❤❤
    Posjeti i nas blog ako zelis,preplatile smo se :)

    ОдговориИзбриши
  6. VSCO je glavni kada uredjivam slike na mobitelu,a na laptopu koristim uglavnom photoscape i picmonkey.Oddliican post draga ♥

    https://eniiway.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  7. Svi ti uređivači su odlični.Probala sam većinu.Inače preporučujem i PicMonkey,jako jednostavan i zabavan za korišćenje.

    Novi post-ifunnywithme.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  8. Koristim Snapseed, VSCO i PicsArt. Mislim, to od navedenih. i još YouCam MakeUp, AirBrush, Color Pop i Photo Grid. :D Njih sam odabrala kao najbolje i dovoljne za moje editovanje, dok sam ostale pobrisala. Imala sam inače, mali milion editora, mada većina funkcija se ponavljano u programima, tako da sam ostavila samo ove. :)

    My blog: Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
  9. Koristila sam Befunky prije,kao i VSCO,no ove ostale nisam.Definitivno ću morati da ih probam!Vrlo koristan post. :)
    Uniquisi

    ОдговориИзбриши
  10. Meni su omiljene Snapseed i Vsco :-)

    Veliki pozz

    ОдговориИзбриши
  11. Uglavnom koristim VSCO, Snapseed i Pixlr za editovanje slika koje postavljam na Instagram. UNUM mi je jedna od omiljenih aplikacija pomocu koje planiram feed na IG.
    BS, xx | http://www.queenbsdiary.com/

    ОдговориИзбриши

Thanks for stopping by ❤✌

Омогућава Blogger.