In

Razlozi zašto je super imati muškog prijatelja! #20DaysOfBoomy


Weeeeeeeeeeeelcome back *-*
Danas ću predstaviti razloge zašto je super imati muškog prijatelja, logično i ženska prijateljstva su goals i dalje, mada.... Videćete sve u postu :)
I yea, hvalaa vam svima puuuuunooo na 200 čitalaca *----*


Momci su jednostavni



Kod devojaka važi ono “zašto jednostavno kad može komplikovano" i ja zapravo to volim! Ali,
na kraju se umoriš. Dok sa devojkama uvek postoji opasnost od ogovaranja, spletkarenja,
prenapumpavanja priče i beskrajne analize svakog uzdaha i izdaha, kod momaka je to,
brate, prosto! Oni sve rešavaju licem u lice, odmah, kažu sve što misle, urade onako kako
žele. 



No Girl Drama!


Devojke su jednostavno totalno drugačije od momaka kada je u pitanju druženje. Oni mogu
da se druže sa svima jer im je bitno samo druženje, dok se mi često držimo svoje
grupice i ne priznajemo nikakvo mešanje. Nama je to odmah izdaje, atak na naše
drugarstvo i slične gluposti, a takva drama kod njih jednostavno ne prolazi. Ako mi je lepo sa
tobom - družimo se, ako ne - ne i kraj priče!



Momci su objektivni!


Da se razumemo - mi devojke ćemo uvek biti na strani one povređene. To je ta solidarnost.
Izrazito smo subjektivne i kao da smo tako programirane. Ili, još gore. Pametujemo kada je u
pitanju neko drugi, a kada smo mi u pitanju - ništa. Momci su nekako objektivniji. Sa njima
uvek dobiješ realno sagledavanje situacije, neki drugi ugao, nešto o čemu nikada ne bi
ni sanjala. Drug je neprocenjiv naročito u sagledavanju stvarne situacije u vezama!



Momci su bratski i zaštitnički nastrojeni!


Ako nemaš brata, tu je za tebe tvoj najbolji drug. On će zaista uvek sve uraditi za tebe, uvek
će ti pomoći, podržati te, čuvati i paziti, kao da si mu rođena sestra. A znaš kakvi su
odnosi brata i sestre! Ne kažem da drugarica neće uraditi to za tebe, ali su ljubav i taj
zaštitnički stav drugačiji u muško-ženskim nego u ženskim prijateljstvima. Neprocenjivo!






U N T I L    N E X T   T I M E 

B   O   O   M   Y 

Related Articles

20 comments:

  1. Jako si originalna, mislim da je ovo treci komentar u kome ti to kazem haha.
    Ja bih jako volela da imam muskog prijatelja bas iz ovih razloga koje si navela, volim ih vise nego zenske prijatelje i sa njima ce uvek biti zabavno.
    Nazalost nemam najboljeg muskog prijatelja, imam ih ali nisu oni bas najbolji. Rekla sam sebi da cu se potruditi da ih nadjem i zadrzim! :)
    Pogledaj moj novi post ako zelis: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Ja nemam najboljeg muškog prijatelja, iako bih zaista voljela imati jednog. Super post!


    Tea time - Klonovi : moonstears

    ОдговориИзбриши
  3. Veoma istinito i realno :).. Imam mlađeg brata, ali ipak nisam u nekim 'vau' prijateljstvima sa dečacima. Kako da se izrazim.. Sa svim dečasima se ne družim preterano jer jednostavno ne žele da se druže sa devojkama, a ništa se ne može na silu. Samo ono *ćao-ćao* i to bi u principu bilo to. Ali takođe mogu zamisliti kako je to imati najboljeg druga. Kao što si ti rekla, verujem da je baš poput brata.

    heresuniquegirl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Super post! Iskreno,nemam nekog boljeg muškog prijatelja,ali se slažem sa svime što si rekla,jer ponekad stvrano imaju puno više prednosti od ženskih prijateljica!
    Novi post je na blogu : https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  5. Jooj, koliko su mi ove slike kjutt. <3 Ja bih volela da imam muškog prijatelja (jok, ženskog prijatelja, ili mušku prijateljicu, šalim se...) u mom okruženju su sve ili oni nafurani do daske, ili... kako da se najbolje izrazim, a da ne uvredim nikoga, pff... potencijalni gejevi. :/ I da se zna, nemam ništa protiv LGBT populacije. ali nije isto. mislim... ok, bolje je da ne pričam više, shvatila si, nadam se. :D

    Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
  6. sviđa mi se ova ideja za post kao i tvoj blog (prvi put sam ovdje) Baš se u svakom kutku bloga osjeća taj neki poseban i tvoj štih. Odličan post i blog, hehe ♥

    felizhanna.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Odavno me nije bilo na blogu moje voljene blogerke Dragane tako da sam se bas obradovala ovom postu. Jako realno napisano, sjajno za citanje, uzivala sam.

    Visit me, Gothic

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post! Imam najboljeg druga kog obožavam i u potpunosti se slažem sa svim što si napisala u postu. ♥♥♥

    INTERNACIONALNI GIVEAWAY -> https://innisall.blogspot.com/2017/07/international-giveaway.html

    ОдговориИзбриши
  9. Super post draga! Slažem se sa svime što si napisala u ovom postu, iako nemam najboljeg prijatelja, jako bi htjela pronaći takvu neku osobu <3
    Ako imaš vremena posjeti moj blog -> This is my life

    ОдговориИзбриши
  10. Hi dear, i'm a new follower of your cute blog, can you follow mine? thanks <3 <3 <3
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши

Thanks for stopping by ❤✌

Омогућава Blogger.