In

PHOOMY #3 - #20DaysOfBoomy


Phoomy = Boomy + Photography 

Shvatila sam da nisam već jedno duže vreme postavljala neke svoje ' umetničke' fotografije,  a juče sam sredjivala svoje foldere sa slikama pa sam odabrala neke najbolje u proteklih godinu dana i odlučila da ih podelim sa vama :) 

Soooo let's begin  :)
Moj Photography insta >>> @boomy.photography

( ako ste na kompjuteru a želite da ih vidite u većoj reziluciji kliknite na njih i otvoriće vam se gallery i možete tako pogledati sve )

























U    N    T   I   L       N    E   X    T        T    I   M   E  
  
B       O       O      M       Y 

Related Articles

18 comments:

  1. Jako interesantan naziv za post, kao i sama tema istog. Predivne fotografije, zaista vrlo profesionalne i lepe, s perspekrivom, a visokog kvaliteta. Sjajan post. ❤

    Visit me, Gothic

    ОдговориИзбриши
  2. Super post,slikice su stvarno izvrsne!<3
    Novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  3. Volim da gledam tuđe fotografije ovog tipa a i sama da ih fotografišem. Ipak, tvoje su mi među omiljenima, i stvarno 'ladno mogu da te poredim sa profesionalnim, iskusnim fotografima! Bravo! <3

    Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
  4. Predivne fotografije! Zaista si talentirana!

    Internacionalan giveaway: moonstears

    ОдговориИзбриши
  5. Fotografije su vrh!! Svaka ti cast. Ja obožavam slikati tako da yeah haha.


    vratila sam se nakon dugo vremena pa ako možeš checkirat zadnji post 💕
    https://teenorchild.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  6. Doslovno mi je reakcija kod nekih slika bila samo woow... Imaš toliko talenta za fotografije, svaka ti čast, predivne su!! <3

    MMara

    ОдговориИзбриши
  7. Slike su fantasticne:))
    Zapratila sam tvoj blog, ako mozes uzvrati:)
    http://anasworld7.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Ono što je sigurno je da nam je grad prelep i da su tvoje 'phoomy' fotografije divne! Odličan post! ♥

    milicaimp.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  9. Odlične fotografije!☺
    http://miacosa.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши

Thanks for stopping by ❤✌

Омогућава Blogger.