In

Omiljene rečenice iz knjiga! #20DaysOfBoomy


Da, knjige su stvarno odlična stvar, imaju tu sposobnost da nas odvedu na različita mesta i destinacije, da nas nateraju da iskusimo neke nove stvari, vidimo nešto drugo, ali sve to samo u našoj mašti...
Mislim da ne postoji bolji način odmora ili prostog uživanja...
Ali, pored celog tog doživljaja u čitanju, uvek nađem i neki način da naučim po nešto iz svake knjige koju pročitam, a najbolje se nauči kroz neke jake citate :)
Sooooo let's begin :)



1. ONLINE DEVOJKA - ZOELLA





2. IGRE GLADI - SUZANNE COLLINS




3. DEVOJKA IZ VOZA - Paula Hawkins





4. KRIVE SU ZVEZDE - John Green




5. MATCHED - Ally Condie




6. IF I STAY - Gayle Forman




7. THE SELECTION - Kiera Cass



8.  PAPER TOWNS - John Green



9. CITY OF BONES -  Cassandra Clare




10. UNDER THE NEVER SKY - Veronica Rossi




Da li ste i vi pročitali neku od ovih knjiga uz koje sam uživala?

Imate li i vi vaš omiljeni citat iz knjige? 

:)

Related Articles

17 comments:

  1. Veoma zanimljiv post,a fotke koje si pronašla su preslatke ♥

    funnyandrabbits.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  2. Fenomenalan post draga, jako mi se dopada <3

    Pratim te, bilo bi mi drago da uzvratis <3

    cleopatrassecret.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam pročitala niti jednu knjigu, ali rečenice su baš lijepe i motivirajuće. Svaka čast! :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  4. Pročitala sam većinu ovih knjiga, i čudom ili ne, u poslednje vreme. I meni su ovi citati jedni od omiljenih. Generalno, citati iz knjiga umeju da budu jako poučni i motivacioni, ne znam za tebe, ali ja ih uvek podvlačim, ukoliko čitam svoju knjigu.

    ОдговориИзбриши
  5. Fenomenalan post!Ideja je originalna!Rečenice su veoma lepe!Prosto vrve od motivacije!♥

    https://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post! Preliva divan tekst koji motiviše! Moram da pročitam neke knjige prekoo leta, divnoćaaaaa. :)♡

    Pratim te, ako želiš uzvrati :
    http://wwwsabrinasworld.blogspot.rs/?m=0

    ОдговориИзбриши
  7. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  8. Sve knjige su odlične. Čitala sam već onlajn devojku i knjiga je vrhh. Moram da pročitam if i stay home preko letnjeg i city of bones. Sviđaju mi se te knjige definitivno ću ih pročitati.♥
    Novi post ---http://laurevoir.blogspot.rs/2017/07/pocnite.html

    ОдговориИзбриши
  9. Od ovih knjiga sto si izdvojila citate sam citala samo Onlajn devojku. Inace su odlicni citati.
    https://sofijasjourney.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши

Thanks for stopping by ❤✌

Омогућава Blogger.