In

Kako možete da otkrijete ko koristi vaš Wi-fi? #20DaysOfBoomy


Da li vas je ikada zainteresovalo ko sve koristi vaš internet?
Otkrila sam uz pomoć čega možete to da otkrijete ;)

Ako želite da otkrijete ko koristi vaš Wi Fi, potrebna vam je aplikacija Wireless Network Watcher, koja omogućava računaru uvid u pregled svih uređaja spojenih na određenu mrežu.

Aplikaciju možete skinuti preko Softonic-a :)

Ovo je zaista jako korisno jer u nekim slučajevima iako imate šifru nekako se provuče i otkrije ista, pa je rezultat toga  usporavanje Interneta na vašem računaru...Što, priznaćete niko ne voli...

Nakon instalacije potrebno je popuniti Device Name, Device Information i User text kako biste lakše pronašli uređaje koji su "nakačeni" na jednu mrežu.

Ako primetite da ima uređaja koje ne prepoznajete, jednostavno rešenje je da promenite šifru od Interneta i oni više neće biti konektovani :)





I da, koliko primetite malo sam se ovog meseca okrenula tech i science postovima :)
A, koliko vidim sviđaju vam se ovakvi pa ću videti da ih zadžim i kada se završi #20DaysoOfBoomy :)



  U N T I L      N E X T      T I M E 

B  O   O  M  Y 


Related Articles

22 comments:

  1. Hvala ti <3 Dosta korisno jer sam uvijek mislila da mi susjed krade Internet :)

    Novi izgled bloga: moonstears

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post, hvala ti mnogo na ovako korisnim postovima. :)

    mysweetlandd.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Hehe! Spremite se kradljivci dolazim! xD
    Inace super post!♥

    ОдговориИзбриши
  4. Hahah, odličan post! Jako korisno, dobro će mi doći sada kada dođu moji bratići na ljetovanje :*
    Ako imaš vremena posjeti moj blog -> This is my life

    ОдговориИзбриши
  5. Jako mi se sviđaju ovakvi postovi. Hvala na savjetu. Sjajan post!:)♥

    sretnisanjar.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  6. Jako koristan post, zanimljiva aplikavija koju moram probati! 💞
    https://aandymm.blogspot.rs/2017/07/od-srca-srcu.html#comment-form

    ОдговориИзбриши
  7. Jako koristan post! Hvala što si i ovo podijelila sa nama. Odoh da pogledam ko mi se kači na wifi hehehe :D ♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. E hvala ti mnogo na ovome. Imala sam ovaj program, ali sam oborila sistem na laptopu i podigla ga ponovo, pa sam sve izbrisala. U međuvremenu, zaboravila sam kako se zove program, a iskreno, malo me je mrzelo, a i zaboravila sam da tražim. :D

    Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E u tom slučaju mi je drago da sam ti pomogla <3 <3

      Избриши
  9. Koristan post.Hvala na savjetu i novoj informaciji:)

    ОдговориИзбриши
  10. Hvala ti puno puno na ovome! Koristit ce sigurno!

    MMara

    ОдговориИзбриши

Thanks for stopping by ❤✌

Омогућава Blogger.