In

Kako da imate najbolje fotografije? #20DaysOfBoomy



Well hey, danas imam post za sve vas koji ste opčinjeni fotografisanjem ili ćete tek postati, sebe iskreno ne smatram nekim ekspertom, trebaće mi jooš puno prakse i učenja da bih se mogla time nazvati, ali mislim da sam dosta ' evoluirala ' u svetu fotografije i editovanja pa mogu da govorim o ovakvim stvarima hah :)

Moje fotografije možete naći na mom Photography instagramu >>> @boomy.photography
Ili malo užu kategoriju na mom blogu ( kartica gore )


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  . . . . . . . . . . . . . . . . 

Savet broj 1: Pravilo trećina


Zamislite da je slika podeljena na devet jednakih delova. Pravilo trećina u
fotografiji se odnosi na to da bi trebalo najznačajnije scene na fotografiji
smestiti na mesto gde se linije presecaju ili duž linija. U gornju trećinu i levu
trećinu fotografije smestite objekat koji želite fotografisati. Nije
preporučljivo da objekte smeštate u sredinu, na dno ili sarn vrh fotografije.



Savet broj 2: Ugao gledanja


Pre nego što uslikate objekat ili osobu koju želite, razrnotrite subjekat svoje
fotografije iz više uglova. Umesto regularne perspektive u visini vaših oéiju,
pogledajte kako bi fotografija izgledala ako biste se spustili ili podigli na
nešto više. Ovakve cake često varn mogu dati neobičan i dinamičan finalni
proizvod.



Savet broj 3: Fokus


Digitalni fotoaparati su automatski podešeni da fokusiraju centar kadra.
Ukoliko je objekat koji vi želite da naglasite sa leve ili desne strane, u
fokusu će ostati praznina. Prvo kadrirajte objekat pa pritisnite na pola
okidač za slikanje. Držeći do pola okidač pomerite fokus na objekat koji
želite da varn bude u fokusu i tek onda uslikajte. Na nekim mobilnim
telefonima dovoljno je pipnuti na ekranu koji deo fotografije treba biti
fokusiran.




Savet broj 4: Balans


Vodite računa da, pored glavnog objekta, ne stoji još jedan objekat koji će
biti od velikog značaja ili upadljiv, jer ćete u suprotnom skrenuti pažnju
posmatraču sa onoga što ste želeli da vaša fotografija predstavlja.



Savet broj 5: Kadar

 

Horizontalni kadar se preporuéuje ukoliko slikate pejzaže, more ili druga
široka polja, a vertikalni ako je terna vaše fotografije drvo, zgrada ili čovek.


Savet broj 6: Svetlo


Lica ljudi nikada nemojte slikati pri jakom osvetljenju jer neće izgledati
prirodno i videće se sve nesavršenosti. Za fotografisanje prirode najbolje je
jutro ili veče, kada su sunčevi zraci blaži jer padaju pod oštrirn uglom.



Savet broj 7: Pogled


Najveća greška kod ljudi kad se fotografišu je ta što gledaju u aparat.
Stavite aparat u visinu vaših očiju jer ćete tako napraviti privid kontakta "oči
u oči'. Kao što u stvamosti taj kontakt ima efekta tako će i na fotografiji
dati odlične rezultate.



Savet broj 8: Pravilo "zglob"


Ako je objekat vaše fotografije čovek, gledajte da mu se lepo vidi glava i
telo, u zavisnosti da Ii ćete slikati celu figuru ili ne. U fotografiji postoji
pravilo koje kaie da, ako slikate Ijude, ne biste trebali da ih "sečete" po
zglobovima. ( kao što je na slici pokazano )



Savet broj 9: Pozadina


Kada na fotografiji želite da istaknete Ijude, najbolje je da ih smestite u
jednostavnu pozadinu da ne bi nešto drugo odvuklo pažnju sa glavnog
predmeta fotografije. Ukoliko ovo ne postignete, uvek postoji opacija da, u
bilo kojem programu  za fotografije, isečete ono što varn treba i
time odstranite suvišne predmete sa pozadine.



Savet broj 10: Prednost digitalnog doba


Ako niste na licu mesta uspeli da realizujete neke od ovih tačaka, to nije
nikakav problem, jer danas postoji mnoštvo programa za fotografije online
ili koje možete besplatno skinuti sa interneta. Čak i najjednostavniji
program nudi opcije pomoću kojih možete iseći suvišno sa fotograñje,
pojačati ili smanjiti svetlo, kao i niz drugih efekata koji uz nekoliko klikova
čini vašu fotografijju boljom. Ja iskreno ne bih mogla da odradim kompletan fotosuting bez Photoshopa CC... Emotivno sam se vezala za njega...




U N T I L     N E X T     T I M E 

B      O     O     M      Y 

Related Articles

20 comments:

  1. Baš sam gledala videe na temu uređivanja Instagram fotografija, ali nisam dobila onaj pravi odgovor koji sam tražila. Ti si mi na njega sad odgovorila. Hvala ti <3

    Tea time - Klonovi : moonstears

    ОдговориИзбриши
  2. Jako zanimljiv post. Osobno volim fotografirati,ali nažalost si za sada ne mogu priuštiti profesionalni fotoaparat. Uzela si jako lijepe primjere i sve lijepo objasnila:)

    ОдговориИзбриши
  3. Jako zanimljiv post! Trenutno se stvarno trudim i nastojim poboljšati kvalitetu svojih fotografija,savjeti su odlični! Pogledala sam tvoj instagram profil-slike su savršene! Stvarno imaš žicu za fotografiju!

    Novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aiiiii hvalaa tii pzno, popravila si mi dan, bukvalno <3 <3 <3 <3

      Избриши
  4. Divan post❤
    Ako zelis pogledaj moj blog i zaprati me, uzvracam☺ http://belyfashionadress.blogspot.ba/?m=1

    ОдговориИзбриши
  5. Sa svim se slažem, pogotovo sa onim oko Fotošopa. Photoshop= life <3 Nekad kad me mrzi da editujem toliko detaljno obavim to i na nekim dobrim aplikacijama za Android. Ne bih znala nazive napamet, ali znam da neke zauzimaju i do 250- 300 mb. Jeste puno, ali vredi. :)

    Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se, ima odličnih Android aplikacija koje brže odrade ceo posao :)
      Ali opet PH je PH *-* <3 <3 <3

      Избриши
  6. Odličan post! Zaista super savjeti! Iako ni ja nisam profesionalni fotograf niti se time bavim, jako volim fotografiranje i često volim okinuti one tumblr fotke *-*
    Novi post -> This is my life

    ОдговориИзбриши
  7. Super post! Ovo ce mi bas pomoci!
    https://janead.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Odlični savjeti♥ Vjerujem da je svakom bitno imate super slike! Super post♥ Zapratila sam te i nadam se da ćeš uzvratiti da se podržavamo u ovom blogosvijetu ♥

    beautyakworld.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  9. Imas toliko dobre postove, toliko ideja, ja ne znam kako ti sve to znas haha, svaka cast.
    Zapratila sam te, jako mi se svidja kako pises, stvarno ulazes dosta truda. Svidja mi se sto si originalna.
    Pogledaj moj blog ako zelis: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  10. Ovo ce mi definitivno pomoci u fotografisanju. Takodje bih dodala da od gledanja u sam objektiv ljudima mogu da budu crvene oci, te nikada ne treba da gledate u samu kameru!S Super post!
    https://sofijasjourney.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tii <3 <3
      Da slažem se, ali takođe postoji i red eye remove tool tako da se i ta greska može lako ispraviti <3 :)

      Избриши

Thanks for stopping by ❤✌

Омогућава Blogger.