In

EXIT FESTIVAL - MOJE ISKUSTVO #20DaysOfBoomy


Jup... EXIT euforija se završila i dok još sabiram utiske i motam po glavi WTF WAS THAT
pišem ovaj post koji sam obećalaa :)

I da... Znam da je ovo trebao biti #20DOB.. a ja pišem svaki drugi dan.... WELL... držala sam svaki dan dok nije krenuo EXIT i dok bukvalno nisam imala vremena ni za šta osim ustajanje, spremanje, bus...

Tako da AJM SORI FOR DET <3 

Sada sam se zvanično vratila i posvećujem se blogu kjekje :)

-----------------------------------------------------------------------

Prvo, OVO SU BILA 4 NAJBOLJA DANA U MOM ŽIVOTU * - * 



#DAY1

- Kad smo došli u početku je bilo malo čudno dok se nismo navikli na gužvu, BASS...
- Stigli smo oko 11 i onda krenuli u ' explore ' ... Obišli smo skoro svaki stage i svaki je bio odličan na svoj način :)
- Prvi dan ću pamtiti po vatrometima na MAINU, Alanu Walkeru koje je btw R A S T U R I O, stvarno mi se svideo njegov nastup :)
I da lajk ako nisi jedini koji se folirao da je stranac u publici ili bilo gde... 
Pored Walkera, još jedan izvođač mi se mnogo svideo - LOST FREQUENCES <3 





#DAY2

Jošš više istraživanja i otkrivanja...
Ovaj dan smo uglavnom proveli na ASFM, Latino i FUSION stage-u :)
Ne, nisam išla na Y&Y..
Iz razloga što smo bili na FUSION i relano tu mi je bilo bolje, jer iskreno i nisam neki njihov fan ( znam 3-4 pesme ) i neću da budem onaj tip osobe koji ide negde samo zato što je taj izvođač poznat...
Danget..
Sve u svemu mogu se složiti da je drugi dan realno bio najdosadniji po pitanju izvođača, ali ako gledamo celo iskustvo hell nah...
Obišli smo celu tvrđavu i predozirali se guaranom hahaha :(






#DAY3

Najaktuelnije veče jednostavno * - * 
Ne, hahah, nisam išla na Jasona, iz istih razloga zašto nisam na Y&Y, 
najjače je bilo na Shulz-u, Kungs-u , Dummont-u... Trio večeri.. *-*
Ovo veče smo otkrili TUNEL STAGE, i tu smo proveli 1/3 vremena * - - - *



#DAY4

Za ovo sam živela...
HARDWELL **********--------************
Najveća žurka je bila baš ove večeri, vatrometi, zabava, that vibe, gužva...
Rag 'n' Bone Man je bio onako solidan prethodnik Hardwell-u hah, jedino što mi se nije svidelo na njegovom nastupu je izmenjena ' Skin ' ... WHY... Original je najbolji...
Ali dobro.. Lec tolk abaut HARDWELL... Snovi su mi se ostvarili, videla sam ga uživo i još bolje prisustvovala njegovom koncertu...Nije ni 0,000001% izneverio moja očekivanja, bio je baš onakav Hardwell kakav se čekao... Posle njegovog nastupa so otišlo u Foodland da dušu odmorimo, i onda krenuli ka centru Novog Sada da jedemo hehe :)




I sada jedan celoukupan rezime o samom festivalu...
EXIT na kraju krajeva i nije tako opasno mesto, puno droge, alkohola, pedofila i ostalih...
To je mesto gde se svi ujedine putem muzike i energije i gde svi imaju šansu da uživaju u svom životu do maksimuma...
Ljudi kao ljudi tamo su skroz ok, svako će ti izaći u susret, pomoće ti... sve normalno :)
A jedine malo lošije stvari u vezi EXIT-a su naravno gužve, i kad kažem gužbe ne možete ni da zamislite na kakve gužve mislim... Gužve gde ne možeš da udahneš svež vazduh i gde te masa proguta da se pitaš kako si uopšte na nogama, pored gužve tu je naravno i prašina, uništene patike, prljaviština i oooogrooomna potreba za vodom.. :)
Ali dobro, ni jedna zamerka ne može da se poredi sa celim EXIT iskustvom...
Stvarno, preporučujem svia koji su se dvoumili u vezi njega da sledeće godine dodju i uvere se da EXIT nije baš takav kakvim ga svi predstavljaju :)



But,

U  N  T  I  L     N  E  X  T     T  I  M  E  

 B     O      O     M    Y 







Related Articles

18 comments:

  1. Odličan post draga! <3 Baš mi je žao što nisam otišla na EXIT :(
    Novi post na mom blogu-> morskasirenaa.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Jako mi je drago što si se lijepo provela na Exitu. Izvođači su, kao što sam ti i ranije pisala, bili fenomenalni. Realno, nisam ni mogla ići na Exit, ali eto drago mi je da si se ti zabavila.:)♥

    sretnisanjar.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post draga! Jako mi je drago da si posjetila EXIT i da si se zabavila <33
    Novi post -> This is my life

    ОдговориИзбриши
  4. Drago mi je da si se lepo provela na Exitu. Nadam se da ce mi se u buducnosti pruziti prilika da prisustvujem takvom festivalu.
    https://sofijasjourney.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. Drago mi je da ti je bilo lepo na Exitu! Čuo sam Hardwellov set i stvarno je bio savršen *_* Moram da idem na sledeći Exit :/

    thepeachesandtea.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. Drago mi je što si se lepo provela, ali mi je žao što nosi otišla da čuješ Y&Y i Jasona. Jeste da su popularni i da svi žele da ih čuju, ali opet, ti si platila kartu i samim tim si zaslužila da čuješ sve izvođače. Međutim, to je samo tvoj izbor i, ponavljam, drago mi je što si se lepo provela i čula one koje si htela da slušaš. :)
    Ja možda budem otišla sledeće godine na EXIT. :)

    The Fashion Spell | YouTube

    ОдговориИзбриши
  7. Baš mi je drago što si se super provela! Ja bih jako htjela vidjeti Lost Frequences, Hardwella i Robina. Divan post♥

    nevergiveup656.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  8. Svida mi se jako tvoj post. Drago mi je da si se zabavila. <3

    https://migsuniverse.blogspot.hr/2017/07/first-one_72.html nas prvi post. :)

    ОдговориИзбриши

Thanks for stopping by ❤✌

Омогућава Blogger.