In

10 VRSTA OSOBA NA INSTAGRAMU KOJE NAM IDU NA ŽIVCE #20DaysOfBoomy


Daaaanas pričamo o osobama sa kojima smo se svi susreli na jednoj od najpopulanrijih mreža - INSTAGRAMU. 
Ali ne bilo kakvim osobama... Pričamo o osobama zbog kojih svakih dan razmišljamo o brisanju svog profila na instagramu i odlasku na pusto ostrvo..
Yup...Pričamo o onim najgorim...

I samo da se zna, ovo nije nikakav hejt, samo moje lično mišljenje šta me mnoooogo nervira kod nekih osoba, a znam da se većina slaže ( mislim nadam se )
( I da, ne shvatajte post previše ozbiljno, prepun je sarkazma )



1. #TB #TBT 


Ovaj hešteg...... . ....... . . . . . . . .  .
Izmakao se kontroli, dotle je doslo da svaka druga slika mora imati #TBT ili #tb, bez obzira što je slika juče uslikana, ona se mora postaviti i obavezno opis - stara al' draga, kako bi se pokazalo da se uvek živelo do maksimuma ( na slici je uobičajeno neki izlazak )
Just pls stop.



2. AMANTES AMENTES ( zaljubljeni zaluđeni )


Ok, u vezi ste, sve je to lepo i slatko, ali mislim da nece biti veliki problem ako bi se na storiju bar jedno veče izostavilo 00.00 #volim #N ili dnevno bombardovanje zajednickim slikama #misevolimo 
Again, nema potrebe...
Jedino što u nama možete izazvati je kratak pogled u budućnost kada raskinete, tuga epskih razmera, pa onda citati stare ljubavi i opet sve ispočetka...
Volite se vi, ali neka varnice budu izmedju vas dvoje, ne mešajte ceo čopor koji vas nažalost i dalje prati na instagramu :(



3. FOODIE


A ovo je posebna vrsta pacijenata.
Njima je dan apsolutno uništen ako od svog jela ne naprave neku bajku i logično ne slikaju to i ne stave sa sve heštegom #instafood #instagood #food ... Aj dobro jednom, desi se da nešto bude onako baš lepo i želimo da uhvatimo momenat i omakne nam se pa uslikamo i stavimo to na instagram ( kao da nekoga stvarno zanjima sta jedemo ) , ali dobro to se može desiti jednom... Ovih osobicama se ovo dešava na svaka 3-4 sata kada im je vreme za jelo...
Bukvalno mi dođe da umesto tog jela koje je tako divno dekorisao neko pojede njega.


4. HVALISAVAC


A neko voli da se malo bahati, jer što da ne, slike novog telefona ( mora biti iPhone ili najnoviji Galaxy ... ) sa opisom - Najbolja mamaa <3 , ili onaj classic noktići na volanu od BMW - za sve samo jedno rešenje postoji - 555333..
Mislim ok je imati nešto, razbacivati se i hvaliti sa tim već nije...
Zadrži svoju sreću za sebe plsplspls...A pod ' sreća ' se podrazumeva samo sreća materijalnog porekla.
+


5. SELFI MAJSTOR


A ovi likovi su tu da nas svaki dan sa jedno 50+ slika podsete kako to izgleda ljudsko lice.
Uz njih obično dolaze i epiteti narcisa, lajkomoljca, umišljenog andjelčića  ostalo...
I ovi bi mogli da se konsultuju sa 555333 ( pozz za Miroljuba legendu )


6. UMETNIČKA DUŠA


Osoba zaostala u 90-im, i dalje misli da su naramenice kul i svakako će se slikati u njima da bi pokazao kako je on u trendu i naravno neće to biti samo jedna slika, posle jedne svoje stiže niz profesionalno urađenih slika prirode ili nečega što on smatra da je isto jako kul, slike obično dolaze sa fokusom na nekom nebitnom objektu na slici umesto na glavnom akcentu, sa užasnim osvetljenjem i kontrastom ravnom nuli, ali ne, on je umetnička duša koja sve vidi drugim očima, mi smo ti koji ne razumeju umetnost...
- unfollow - 



7. FITNESS LIFE


Ove osobe mesečno plaćaju članarinu u teretani smo iz razloga kako bi im instagram goreo og ' hot ' slika.. Jer nama mora da se stavi do znanja da su oni opasni, nabildovani i da vode zdrav život...
( nećemo o tome kako ih je Pera video kako kupuju zalihu steroida i još sumnjivih namirnica )



8. TRAVELLER 


Tipovi koji žele da stvore sebi avanturistički život su uvek najzanimljiviji po pitanju slika...
Oni će se slikati bilo gde da odu i obavezno staviti #travelphoto iako su jendostavno izašli do grada, oni će od Zlatibora napraviti Mont Everest, od iskustva na Dunavu će napraviti Nijagarine vodopade...
Kad vam je teško u životu setite se da postoji tamo neki Mitar iz Paraćina  koji je jutros otkrio da u svojoj blizini  ima park i otiće tamo i slikati se i bombardovati slikama - Ah kako je ova Holandija divna #travel #adventure 


9. ZOOLOŠKI VRT


Njemu su životinje sve, živi sa njima, spava sa njima, samo sa njima se druži i pored toga svakom ljubimcu kojeg ima je napravio instagram profil misleći da je to kul i još na svom profilu daily izbaci oko 70 zajedničkih slika sa svakom životinjom koju vidi #animallover
Čoveče skontali smo........


10. QUOTES


Svi mi imamo onog inspirativnog tumblr lika negde na listi praćenja..
On će svaki citat koji vidi na internetu da objavi i stavi opis - true #quotes #tumblr #motivation ...
Lepo je to, nekad stvarno neki citat može da ti popravi dan...
Ali onda druže ako je to tvoja misija, uzmi i napravi quotes profil, nemoj na ovome ' privatnom ' bombardovati dnevno....
I na storiju, i na slikama .... I onda jednog dana vidiš ta osoba pravi LIVE ponadaš se videćeš mu facu hvala Bogu... Uđeš, kad ono kompilacija najboljih citata 2k17...
- stop pls. 
- get some help.






Koja vrsta instragramera vama ide najviše na živce?





U N T I L     N E X T     T I M E 

B         O           O         M            Y 

Related Articles

27 comments:

  1. Super post! Najviše mi idu na živce ovi sa selfijima i hvalisavci haha. :)❤

    sretnisanjar.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Joj, skoro sam pala sa stolca od smijeha! I meni ovakvi tipovi idu na živce posebno hvalisavci, Bože baci ciglu i budi precizan. (Na njih) :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  3. Jako lep post, draga, a mogu primetiti i veoma originalan. Nemam Insagram ali znam da bi me sve ove vrste osoba užasno nervirale.

    laAdda | 13 reasons why I love summer

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Šehada,onda i bolje što nemaš. Bar ti ovakve osobe neće ići na živce svakodnevno preko i preko instagrama,pošto ih ima i na fejsu ...

      Избриши
  4. Post je odličan!❤
    Sviđa mi se originalornost koju imaš!❤
    Slažem se sa svim tipovima ali najviše mi na živcu idu ovi zaljubljeni zaluđeni hahahaha.
    Zapratila sam te, uzvrati.❤
    morskasirenaa.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Hahaha, stvarno bravo za post! Baš sam se nasmijala tvojim izjavama za travellera, top si :D
    Ako imaš vremena posjeti moj blog ->This is my life

    ОдговориИзбриши
  6. Hahah odlična tema. Ali stvarno ponekad ti ljudi zaista idu onako puno na živce. Iskreno najviše ne volim hvalisavce,takođe ni ove što stave po pedeset puta na dan novu sliku,uh ponekad stvarno me jako iznerviraju.
    Link novog posta --- http://laurevoir.blogspot.rs/2017/07/kako-vratiti-izgubljeno-samopouzdanje.html

    ОдговориИзбриши
  7. Kreativno, ocaravujuce i prezanimlljivo, svaka cast <3 Na mnogo interesantan nacin si napisala ovo, bas si mi izmamila osmeh na lice u pojedinim delovima i hvala ti na tome od srca :) Ja ne mogu da se odlucim koja mi vrsta ide najvise na zivce, jer sve idu po malo XD Mislim da me samo ne bi nervirala mesavina svega toga, to bi bilo nekako cool. Prilicno si napredovala u pisanju, stvarno sve pohvale za tebe <3 <3 <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvalaaa tii punoo na ovom komentaru, popravio mi je dan upravo <3 <3 <3

      Избриши
  8. Jako mi se dopada post! Sviđa mi se ideja i slažem se sa svim tipovima. Najviše mi idu na živce oni koji bombarduju sa selfijima haha.
    Btw zapratila sam te, pa ako želiš uzvrati: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Jao kakva istinaaa ahahahahah! Prosto sam uživala čitajući post, baš si me nasmejala! Meni na živce najviše idu ovi zaljubljeni, iskreno xD ♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Love your post dear ♥
    If you want check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle . Maybe we can follow each other and we can be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  11. Ne mogu. Ovo je jedan od najsmešnijih postova koje sam u zadnje vreme pročitala! Piši više ovakvih! Sve je tačno što si rekla. Mene svaki od ovih nervira, mislim ok je jednom slikati hranu ili gde pođeš, ali brt svaka slika u tom fazonu.
    Ali najsmešnije mi je bilo ono kad upališ LIVE a onda kompilacija najboljih citata (plačem od smeha)
    https://bethanyismybae.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahahaha hvalaaa iiii punoooo, jako mi drago kada nasmejem ljude *-* <3 <3 <3

      Избриши
  12. Hahahah valjam se od smijeha! Meni najviše idu hvalisvaci s iPhoneom 8776 + koji je kupljen na 569 rata :D

    moonstears

    ОдговориИзбриши
  13. Odličan post,draga. ❤
    Ono za travellere je dostiglo vrhunac sarkazma u ovom postu,i ako sam se smejala dok sam čitala i druge tipove osoba koje nas nerviraju na instagramu .. :D
    Inače,predložila bih ti da ako budeš mogla povremeno da izdvajaš vreme,otvoriš yt kanal jer bi ovaj tvoj sarkazam nasmejao mnoge. Takođe,zanimljiva si,duhovita,umeš da držiš pažnju od početka do kraja posta,talentovana si za pisanje,a sve bi ti to dobro prošlo na youtube - u.
    Možda ćeš sad misliti da sam luda što sam ti predložila ovo za yt,ali mislim da bi se i drugi složili sa mojim mišljenjem,ali je ipak na tebi da odlučiš i pre svega razmisliš bar o ovome što sam ti napisala :)
    Inače,ja sam ona što ti se javljala na fejsu za matematiku,haha ❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ajjjjjjaaaooj hvalaaa tii punopunopunopuno *--* <3 <3 <3 <3 <3 <3 < 3< 3<3 <3
      I sama sam iskrena da budem ponekad razmišljala o tome, mada nikad nešto ozbiljno, tako da mislim da bi vredelo pokušati ;) <3 <3

      Избриши

Thanks for stopping by ❤✌

Омогућава Blogger.