In

PHOOMY #2

I guess ko se setio da sastavi post posle mesec dana...
* nisam ja *

Daanas vam predstavljam još jedan PHOTOGRAPHY post, nije da su mi ovi omiljeni ali jesu...

Ove slike su nastale pre jedno 2 nedelje i one su kao #travelpics nešto tu sad kao, fazon išla do manastira u Bođanima zbog krštenja... Ali nema veze... 

Bilo kuda - fotoaparat svuda ;)

Još jednom da ponovim ako vam se sviđaju moje fotografije i želite da ih vidite malo više ili pre nego što objavim ovakve postove, ili jednostavno želite... - možete me zapratiti i na mom photo instagram profilu >>> @boomy.photography

( za veću verziju slike samo kliknete na nju ako ste na kompjuteru )






















Related Articles

12 comments:

  1. Predvno napisan post! Ja sam opsjednuta fotkanjem i mislim da su ove tvoje fotkice fenomenalne! *-* ♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Posetio sam taj manastir, prelep je! Odlične fotografije :)

    thepeachesandtea.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E drago mi je što je jooš neko bio haha *--* <3
      Hvalaaa tii <3 <3 <3 <3

      Избриши
  3. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan blog,baš mi se sviđa,samo tako nastavi ♥

    http://eniiway.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  5. Aii, skroz opuštajući i lagani uvod, obožavaam too.. i ja sam se u zadnje vreme dosta bavaila fotografijama uopšte, jer sam imala i maturu i ekskurziju, te sam telefon prenatrpala. Ove tvoje fotografije su zaista predivne, zaista😍 Mislim da ću te ipak potražiti na Instagramu, ljubim te !

    alijindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Najistkrenije mislim da imaš talenat za fotografisanje. Sve slike su ppredivne! Ma, malo je reći predivne. Božanstvene*. Prva i peta su me toliko oduševile da sam ostala bez teksta. Mnogo mi se dopada taj ugao pod kojim fotografišeš stubove ili drveće (odozdo). Moraću da probam. :D Još jednom, svaka ti čast!

    Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши

Thanks for stopping by ❤✌

Омогућава Blogger.