In

SPRING PHOTOGRAPHY 2017 #PHOOMY

Stigloo je prolećeee, a samim tim i neki novi serijal na mom blogu :)
#PHOOMY (photo + Boomy ) 
Svakog meseca, ili bar za svako godišnje doba ću napraviti nekih par fotografija koje će ga obeležiti...

Prošle godine sam pravila AUTUMN izdanje i to je sve, a ove godine ću sva godišnja doba ( 2017 ) uraditi i mislim da će na kraju godine ispasti stvarno zanimljivo pogledati sve te slike i sva ta ista mesta samo pod različitim klimatskim promenama :)
Ovde možete naći post vezan za slike jeseni ( ako vas zanima ) AUTUMN

A takođe imam i instagram profil gde prvo postavim par omiljenih slika sa svakog photoshooting-a, tako da opet ako vas zanima možete zapratiti @boomy,photography :) Mislim da će vam se dopasti :)

Jako bi mi značilo ako biste mi napisali feedback za ove slike jer razmišljam da jednog dana stvarno pokrenem fotografsku karijeru ( pored svega ostalog, pisanja,pevanja,sviranja...)
Tako da, važno je znati da li se vama kao ' gledaocima ' sviđaju :)

( možete uvećati slike tako što ćete kliknuti na njih ako ste na kompjuteru, nisam htela staviti celu širinu slike jer se ne bi poklopilo sa širinom dela za postove )


























I daaa, sutra je 2. godišnjica kreiranja ovog bloga *-* 

Još smišljam idejeee za sve :) 

Tako da nisam sigurna baš  šta sve možete da očekujute, ali nešto očekuujte ( bra'o ) 

Related Articles

13 comments:

  1. Slike su prekrasne! Cestitam na rodjendanu bloga :* #Samokazem

    ОдговориИзбриши
  2. Slike su predivnee, jako dobra ideja😍😍

    everydayema.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  3. Woow! Slike su preljepe, jedva čekam još postova ove rubrike <3
    Ako imaš vremena posjeti moj blog -> This Is My Life

    ОдговориИзбриши
  4. Predivne suuuuuu!!!!
    http://janead.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Fotkice su predivne, baš u duhu predstojećeg proljeća :D

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  6. Draga moja, ocarana sam tvojim fotografija, cim sam ih ugledala, oraspolozile su me. Tako je to kod nas zaljubljenika u fotografiju. Zelim vise ovakvih postova u buducnosti jer ti zaista idu od ruke! <333

    ОдговориИзбриши

Thanks for stopping by ❤✌

Омогућава Blogger.