In

2. BLOGOROĐENDAN * - *


Hola todos ! 

Danaaaaaaaaas je 5.4.2017. i danas je poseeeeeban dan....

( Sad se vi kao pravite da nemate pojma i da naslov posta niste ni pročitali, pa kao u šoku ostaneteee )

Aliiii daaaa... Danaaas je druga godišnjiiica od kreiranja ovooog bloga ...
Well.... Slatke dve godine su u pitanju....

Mislim da neću dopustiti sebi da ovaj post bude duži od Ane Karenjine...

Paaa prvo da vam se svima zahvalim što pratite uopšte ovaj blog, jer da nema čitalaca i da nema tebe - što baš sad čitaš ovo, ne bi ni bilo ovog' >  http://boomysplace.blogspot.com

Mislim da sam dosta uradila za ove 2 godine, ako uzmemo u obzir da sam prvih 5 meseci blogovanja pisala ' u prazno ' ( prikazi postova su bili oko 20-50 haha ) ... Tako da, pošto sam malo kasnije shvatila kako sve na blogu funkcionišee, malo kasnije su i stigli rezultati :)

Ali opet, i na ovih 170 čitalaca ( trenutno ) i na skoro 48 hiljada prikaza sam i više nego ponosna *-*

I na svaki komentar koji mi ostavite ili bilo šta što mi daje do znanja da me podržavate u ovome i da želite da nastavim :)

Drago mi je što imam ovaj blog i što imam jedno mesto u ovome ' okeanu ' linkova gde mogu da se iskažem i pokažem moje stavove :) Hvalaa vam što mi dopuštate da i dalje budem na tom mestu <3 

Nikad neću zažaliti što sam napravila blog, nikad nisam, niti ću *-* I mislim da bi svaki bloger trebao tako da se oseća bez obzira na sve :)

Hvala vam na svemu do sad, nadam se da ćemo nastaviti pravitii ovaj domen još boljim i interesantnijim, jer bože moj mojoj ludosti i neozbiljnosti nikad krajaaa, a pošto vidim da vam se dopalo kako pišem reči direktno iz svog mozga, potrudiću da tako i bude, potrudiću da vas u svakom postu bar na neki način nasmejem ( NASMEJ SE ) jer to mi je ' hrana ' za dušu :) <3 

E'o šaljem vam virtuelne zagrljaje ( a pa sad... moraš raširiti ruke kako bi funkcionisalo.... RAŠIRI RUKE... ok.... osetiš? ) 

Hvalaaa vam još jednom na svemuuu <3 <3 <3 






Related Articles

27 comments:

  1. Srecan blogorodjendan! Da ga slavis jos dugo dugo...!!!

    ОдговориИзбриши
  2. Aiii!! Već je toliko prošloo??! Želim ti sretan blogorođendan od srcaa <33
    This Is My Life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Daaaa ni ja ne mogu da verujem još *---*
      Hvalaaa tiii <3 <3 <3

      Избриши
  3. Sretan blogorođendan <3

    everydayema.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  4. srecab blogorodjendan!Uzvratila sam pracenje.♥

    majalivinglife

    ОдговориИзбриши
  5. Neka je sa srećom. I treba da budeš ponosna na svoj blog, draga.
    dorajaa.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Nisam znala da si tako dugo na blogu :O sretan blogorođendan, sa malim zakašnjenjem

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  7. Srećan blogorodjendan i još puno, puno ih proslavila! Divan ti je blog. Zapratila sam te, uzvrati, ako želiš! Magični Svet Lepote

    ОдговориИзбриши
  8. Dragana moja mila, čestitam ti blogorođendan, i želim još puno puno sreće u ovom poslu (hobiju), da postaneš još bolja i popularnija blogerka!

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  9. Draga , cestitam ti. Budi tako opustena i zelim ti jos puno uspeha! <3
    Pratim te , pa ako želiš uzvrati. Usput pogledaj novi post i ostavi komentar. Bila bih ti jako zahvalna. Potrebno mi je za saradnju , pa ako mozes. ❤ ⬇
    Special Section

    ОдговориИзбриши
  10. Sretan rodendan blogu,i da sto vise napredujes! :)
    Ako zelis da se medusobno folujemo,napisi mi u komentaru na ovom postu ---> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/03/z-me.html#comment-form

    ОдговориИзбриши
  11. Wohooo srecan rodjedan blogu :) Moju podrsku vec imas, ali osim toga, zelim ti jos puno novih folowera, puno vise pregleda, milion saradnji i puno puno uspeha!

    ОдговориИзбриши
  12. Draga imaš zaista divan blog i srećan ti drugi blogorođendan! Želim ti sve najlepše u daljem blogovanju i da proslaviš još puno, puno blogorođendana. P.S. Učlanila sam se u tvoj blog. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvalaaaa tii punooo, značiii mi jakooo <3<3<3<3<3<3<3

      Избриши
  13. A wonderful post, dear<3
    I'd be happy friendship blogs ♥
    Julia Shkvo

    ОдговориИзбриши
  14. Divan post draga <3
    Pogledaj moj blog . Pišem o fashion,beauty i lifestyle temama. Bilo bi mi veoma drago da zapratimo jedna drugu i uživamo u novim postovima ♥

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши

Thanks for stopping by ❤✌

Омогућава Blogger.