In

5 FASHION TRENDS FOR SPRING 2017.


Well, guess who's b a c k *-*

Danaas ću se posvetiti postovima koji i nisu toliko uobičajedni na mom blogu, ali pošto vidim da dosta vas prati ove tipove postova, odlučućiću da vam udovoljim hehe <3 

Znači, lista koju ćete uskoro pročitati i videti je napravljena po mom izboru, tako da #nh8 ako vam se nešto ne sviđaa :)


1. PUMA FENTY 


Krenimo sa ovim saaavršenim patikama koje je dizajnirala jedna od mojih omiljenih pevačica i osoba  - R I H  A N N A  :)
Mislim da su podigle preveliku prašinu od samog lansiranja, tako da ne sumnjam da se era superstars završava i dolazi novaa :) Nisam ih kupila jer se još dvoumim između njih ili ( sledeće na listi ) :)


2. YEEZY 350 BOOST 


Ne mislim na onu stariju verziju, koju i ja lično imam.. 
Nego na ovu novu SPLY 350.. E sad... Većini se ove patike ne sviđaju i sve to, ali ja iskreno mislim da su one perfect i za proleće i za leto ... Njihov dizajn je tako kretivan i unique , tako da mislim da je Kanye opet nadamšio sam sebee ;) 
Ima ih u više boja i mislim da bi svako mogao pronaći neku nijansu ili print za sebee, ali još jednu važnu stvar sam zaboravila - UDOBNOST... Kao da šetate po pesku ili po vazduhu , ne mogu opisati koliko divan osećaj ostavljaju *-* 


3. ŽUTE KOŽNE JAKNE


Ko kaže da je žuta uvek boja jeseni?
Koliko vidim napredak prolećnih kolekcija, žute stvari se pojavljuju svuda, ali ja bih izdvojila žute kožne jakne kao najbolji izbor... Jednostavno, žuta boja uvek iskače i daće vam svu pažnju koja vam treba i ne sumnjam da će je svi primetiti, plavušama će se posebno super slagati :)


4. FLOWER PRINT


Ovaj trend nikada nije zaobišao ni jedno proleće, tako će biti i za ovo... 
Prelepo izgleda i mislim da će se savršeno stopiti uz pejzaže cvetajuće prirode i promena temperatura, majice,helanke,haljine,patike sa ovakvim printom nikad neće biti promašaj :) 


5. SUNGLASSES

 

Mislim da je sa Sunčevim zracima došao i nalet sunčanih naučara, već sad po ulicama vidite razne dizene i boje, ali i dalje klasična crna boja je uvek tu... Tako da mislim da će i ovog proleća sunčane naočare sa raznim dezenima i oblicima definitivno ući u trendove :)





Nadam se da vam se svideo moj izbor, nisam išla u neke preterane kombinacije i to, jer znam da ne voli svako od vas GUCCI kolekcije koje furaju samo osobe kao što su Gigi Hadid ili Kendall.. Tako da sam se držala Balkana i negde mog ukusa <3 

Ako biste želeli još ovakvih postova na mom blogu, javite <3 :) 


Related Articles

16 comments:

  1. Super post!
    Nova sam, pratim te pa ako zelis uzvrati:
    http://janead.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. I really love your blog! I like your posts and photos! I follow you through the GFC, maybe you'll follow me too?

    I shall be very glad to friendship! Have a nice week!

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post, prve patike mi se jako dopadaju, ali ih još nisam vidjela da se mogu kupiti na anšem tržištu, što se tiče trenda žutih kožnih jakni moram priznati da sam pomalo iznenađena i da ih ja lično ne bih nosila. Sve u svemu divan post

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Fenty su tek došle kod nas, tako da ih sigurno imaš u nekim malo većim prodavnicama obuće ili opereme :)
      A za jaknu sam u početku isto bila iznenađena ali onda sam shvatila da zapravo i nisu toliko lošee :) <3
      Hvalaa tii <3 <3

      Избриши
  4. Prve tenesice mi se jako svidaju i slicne sam trazila, ali nisam ih nasla. Ostale trendove koje si napisala volim vidjeti na drugima, ali ja ih nesto pretjerano i ne volim.

    http://beautybydorotea.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  5. Draganice moja, bas sam se pitala gde si ti, kad evo tebe sa novim sjajnim postom. Zaista odlicno napisano veoma interesantna tema. Svidjaju mi se ovi trendoci za ovo prolece. Nisu u mom fazonnu ali mislim da je pravo vreme da skinem crnu odecu sa sebe i uskocim u neki cvetni dezen i zutu koznu jaknu!

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ipak si ti gotičarka i trebalo bi tako ostati hehe <3 <3 <3
      Hvalaa ti puno <3 <3 <3

      Избриши
  6. Definitivno mi se sviđaju trendovi ovog proljeća!♥


    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  7. Stvarno dobri trendovi,definitivno mi se sviđaju:).Super ideja za post:D

    ifunnywithme.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман8.4.17. 08:35

    Prve patike su perfect i videla sam mnogo njih kako nose.Možda j zamene superstar.Jedva čekam da ih kupim. ��
    p.s super post ��

    ОдговориИзбриши

Thanks for stopping by ❤✌

Омогућава Blogger.