In

Kako je to kad dođeš PIJAN U GIMNAZIJU?


Pre nego što uopšte izgubim stečeni ugled na blogu ( kao ) želim da kažem da ovo uopšte nije bilo planirano i da nisam znala kako će se završiti.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . 

Pošto ja imam običaj da lepo sve značajno u mom životu prebacim na blog,tako ću i ovaj transfer blama jer, što da ne ...Baš je uobičajeno dođi u gimnaziju olešen ...

Ne znam ni kako da započnem sve ovo jer se još uvek ne sećam kristalno sve...Jedino mogu povezati stvari pre nego što sa se napila i ono što su mi prepričali prijatelji...

Znači...bila sam sama kući,druga smena...Ja inače volim ovako pivo i vino i tako to ali naravno nisam alkos teški nego eto kad je neko slavlje ili nešto uzmem po malo...I to svi u mojoj porodici znaju i takođe znaju da imam kontrolu...

Moj tata je najverovatnije zato i sakrio tu gajbu piva od mene , jer ovih dana su nam gosti dolazili kao ludi i jendostavno pivo je moralo da se nađe...

I tako ....ja se spremam za školu i uđem slučajno u ostavu u kuhinji... Ne sećam se ni šta sam tačno tražila , neku kesu verovatno,ali umesto kese našla sam u ćošku jednu punu gajbu lavovog piva prekrivenu nekim krpama ( loš način mog tate da sakrije nešto od mene.. ) 

Bilo je 12 a ja krećem u školu oko 1 i 10...

Obično i moja drugarica Anastasija koju zovem Tasia ( bez J hahah ) dođe i idemo zajedno,mislim ne obično uvek je tako haha :)

I ja sam ubedila svoj mozak da uzmem jednu flašu i dok se spremam za školu malo po malo uzmem,i to sve kad bi se sabralo ispalo bi oko 1 čaša otprilike...

Kako dobar plan Dragana...D i v a n ...

Ja sam to malo po malo proširila na pola flaše...

U međuvremenu je došla i Tasia koja takođe obožava pivo ( OKEJ PODSECANJE NISMO ALKOSI NEPOPRAVLJIVI SAMO VOLIMO PO MALO DA GA UZMEMO HAHA ) i sipala sam joj jednu čašu...Ja sam ubrzo završila tu jednu flašu..I videla da je 12:50 i moj ludi mozak je pomislio aj još samu jednu i to je to...Uzeću samo malo jer neću da tata primeti da fale dve flaše...

Tasia umesto da me odgovri od toga pustila mi je pesmu Crno i zlatno i mi smo počele da se glupiramo i pevamo...I opet u svom tom zanosu tasija je uzela još malo piva a ja sam popila do polovine...

I tad je poceo uticaj...Kad sam krenula da vratim tu flašu jer sam shvatila da sam preterala u ostavi sam videla vodku , koju takođe obožavam ali pošto je jaka ne mogu puno..Pa sam mislila šta bi bilo ako bih pomešala...E, ovog dela se i ne sećam jer mi je Tasia sve prepričavala kad sam se otreznila...

Pomešala sam preosalo pivo sa vodkom i grlila flašu jer je ona htela da je uzme... 

Ok...ako vam do sad nisam pala u očima...Ne znam kad ću...A ustavari znam...Kad krenem u školu sa litrom piva i + vodkom u organizmu... GDE MI JE BIO MOZAK .....

ZASTO SAM TO UOPŠTE URADILA   B   O    Ž   E ...


Sad , ne bi bilo fer da vam ne ispričam šta se onda desilo....

Kroz ulicu sam vikala da sam Supermen i da ja mogu sve i da imam krila i random ljudima sam vikala ĆAAAAAAOOOOO i mahala...I onda opet ' letela ' ....

Tasia je išla metar ispred mene praveći se da me ne poznaje...

A sad....trenutak kad sam došla u školu...Kroz maglu se sećam da sam skakala po stepenicama...

Ubrzo smo se svi okupili ispred učionice za biologiju ( koja nam je i bila prvi čas ) i svi su skontali da ja danas nisam sva svoja..Bila sam sva crvena i pričala sam o glupostima ..Tipa kako ću pretiti nastavnici biologije , ko je ona , šta ona misli...

Sela sam u zadnju klupu kod drugarice ( koju neću da imenujem nzm da li bi bila ok sa tim ) i kako povezujem uzaludno je pokušala da me primiri i bar malo otrezni...Alkohol onaj je iz sekunde u sekundu počeo da sve više deluje...

Pravi haos nastaje kad nastavnica biologije pita razred šta su to tkiva..U dubini duše Dragana koja obožava biologiju je izvirala na površinu podigla sam dva prsta iako mi se sve vrtelo i nisam imala pojma šta ću upravo reći...Počela sam da govorim nešto ovako ... : ' Organiiiiiizaam, aaa tkiva , a pa oniii kad se ćelijeee udružeee onako pa onda tkivo organizam nastaane .. ' svi su počeli da se smeju i ta ista drugarica me je odmah povela u wc sa izgovorom ' Nastavnice njoj nije dobro moram je odvesti u WC ' A JA SAM NA TO NASTAVNICI U LICE REKLA  ' MAAA NEEE MENI JE EXTRAAAA ' ....

Kad sam izašla odmah posle je još jedna drugarica izjurila za nama u WC i rekla da moram da popijem nešto gazirano brzo...

U međuvremenu su njih dve morale da smišljaju kojekakve gluposti da bih ja sišla dole i popila tu limenku jer sam bila u tripu da sam supermen i da ja ne radim ništa...

Nekako sišli smo dole i prešli u trafiku pored škole i kupili fantu...Sledeći izazov od njih dve je bio da brzo popijem tu fantu , jer svi znaju da ja živim za izazove...Pijana Dragana je odmah pristala i popila celu limenku...

Dok smo se penjali ja sam opet htela da letim na stepenicama i zapinjala sam za sve ...

I čistačice su shvatile kad su me videle...

Pre nego što smo se vratili nazad na čas drugarica mi je zadala NOVI izazov...Da ne smem da pričam ni sa kim osim sa njom i da moram biti normalna na času jer su svi ostali nenormalni i ja moram da se izdvajam i oni nemaju pojma , ja sam trezna , oni su svi pijani...

Inače,ako bi me neko pitao moliko si popila ja bih prstima pokazala i rekla MALO  i da nisam ja kriva Tasia me je opila... I JA NISAM PIJANA JA SAM EXTRA.

Ubrzo, vratile smo se na čas i opet je ceo razred pao u trans hahaha , ja sam sela na svoje mesto i pisala kao nešto u svesku...

Imam slike sveske u kojuu sam pisala...


......

Naslov - Biologija ... Teskt lekicje - BiologijA 

... Sledeći čas je bio kod razredne i realno ona je jako stroga i ako bi saznala nešto za mene ja bih ne samo završila na popravnom nego bih bila izbačena sa kontinenta ...

Tako da je sve bilo prepušteno slučaju...

Na muzičkom ( kod razredne ) uzela sam svoju hemijsku i rasklapala je na delove pa onda opet sastavljala jedno milion puta i pitala ostale iz razreda koji su bili u blizini zašto ovi ljudi gledaju u mene ( slike ... )

Drug pored mene je hteo da me spreči da ne pojedem onu hemijsku koju sam milion puta rasklapala i kad  mi je nekako istrgao iz ruke počeo se smejati i razredna ga je izbacila,a zatim i mene i rekla da se ispričamo pa da se vratimo...Ja sam se verovatno najviše osramotila kada sam morala šetati pred njom..Vukla sam noge ,razredna mi je rekla da ubrzam a ja sam još brže vukla noge....

Na velikom odmoru su se nastavile avanture supermena i javljanja ljudima...

Smišljali su neke izazove i neke gluposti samo da bih donekle bila mirna na časovima...

Jednom prilikom su mi rekli da tiše pričam i  ćutim i ja sam se proderala NEĆU DA ĆUTIM JA SAM SPONZORUŠA JA MOGU SVE...

Svi su se okretali...iskreno ni ne znam odakle su mi reči izbijale u glavi ...

Na matematici koja je inače bila sledeći čas..Uzela sam šestar i glumila samoubistvo rezala sam sebi vene ili sam pravila neke krugove po stolu...

A zapisi onoga što sam pisala su najveći hit od svega :;) 


180 stepeni sam zapisala kao 100 80 STEPENI C ... 

Ako želite da vas bude sramota umesto mene kliknite na sliku i pokušajte rastumačiti šta piše...

upozorenje - moguće psihičke povrede . 


Sledeći čas je bio geografija...Tada me je alkohol već stukao i morala sam leći...Zaspala sam kao beba , koristila sam to što je bilo odgovaranje i što sam u zadnjoj klupi ...

Prespavala sam skoro pola časa i u jednom momentu sam se samo probudila i videla Tasiju pored..Prvo sam se pitala gde sam logično, pa onda skontala možda je ovo lucidni san ...I onda shvatila sa sam zaspala na času i probudila se sva komirana ...To je vreme od kog se krećem vraćati u normalu..Izgleda da se moj krvotok izborio sa pićem i da je fanta pritekla u pomoć...

Kad sam skroz došla sebi, jer me je bolela i glava jako J A K O ...prepričali su mi šta se desilo... 


Tad sam izgubila svoj životni ugled u celoj gimnaziji ...

Ali, šta me briga hahaha bar sam sebi i celom razredu ostavila jednu dobru uspomenu i sada sigurno znam da nikada ALI NI NIKADA neću probati da ispijem čašu piva ( ili više ) pre škole ...A ni u pravom životu ovo mi je samo pokazalo koliko alkohol može biti opasan u većim kolićinama...

Nikada pre nisam bila pijana u javnosti niti onako pijana obično kad i nešto popijem to su slave , krštenja ili venčanja...ili bilo kakve poslebne prilike...


Da li me je sramota ovoga? 
DEFINITIVNO... ali neću se ukopati u neku rupu ili tako nešto nego jednostavno nastaviti , svejedno stid mi baš i nije jača strana tako da lako ću zaboraviti na to haha :)


Sve u svemu,jedan jako zaaanimljiv petak ....


Related Articles

29 comments:

  1. Veoma zanimljiv post , ❤❤😄
    Pratim te, pa ako zelis uzvrati ❤❤

    https://aandymm.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Hahahha, mnogo si me nasmejala. Tj. nije lepo sto se smejem ali ovo shvatam kao jednu komicnu situaciju. Msm svi ih imaju zar ne?
    Inace odlicno napisano

    https://badassvampire.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ulepsa mi se dan kad vidim da sam nekog nasmejalaaa ,hvalaaaa tii ❤❤❤

      Избриши
  3. O moj Bože! Padam sa stolca od smijeha! Isto volim popiti malo pića, a jednom na partyju smo ostale nas 3, i ja onak očajna zbog nekih stvari koje su se događale sam, seckala papire, lijala alkohol po sebi, pila iz boce, i to mi nije bilo dovoljno nego sam još kasnije sa frendom popila pivicu sa malo rakije i na kraju smo se oboje srušili i zaspali jedno na drugome. Kad smo se probudili zajedno u krevetu, strah i trepet, što se dogodilo? Uh, saznali smo uz pomoć kamere koja je upaljena u mojoj sobi zbog jednog starog pokusa, da se ništa nije dogodilo. :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  4. HAhaha omG, zašto bi mi pala u očima? Baš si me nasmijala postom, ali mi nije jasno kako si uspjela napiti, mislim nisi puno popila xd sve u svemu radi češće ovakve posove odlični su

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvalaaa tii ❤❤
      Paa ne znam ni ja sama realno nisam puno uzela ali kazu da je mesanje poca najgore... A i svako podnosi drugacije alkohol hahah ❤❤

      Избриши
  5. Hahahahah! Ajmee... ja crkavaaam :)))) Mora da ti je bilo užasno sramota jer mene bi definitivno bilo :))
    Novi post -> This Is My Life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Maaa neee extra mi je bilo ono baš jedan od lepših dana u životu hahah jk ofc <3 <3

      Избриши
  6. Dragana, ti si kraljica! xD Mislim da ne treba ovome da se smejem, ali to je jače od mene... najjača mi je matematika xD *~*

    Poseti: Misseslandy

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Maaa smej se slobodno haha i napisala sam da bih vas nasmejala hahah :))
      Teeenk juu <3 <3

      Избриши
  7. HAHAHAHA paaa ovo je genijalno. E baš si me nasmijala. Imam osjećaj kao da sam čitala neku scenu iz neke tinejđerske komedije. Iskreno, nisi mi pala u očima samo mi se još više sviđaš :'D<3

    tipicnateenagerka.blogpot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahaha paaa hvalaaa tii punoo Antoniiaaa <3 <3 <3 <3 <3 <3

      Избриши
  8. Hahaha baš si me naspejala.. A, šta ima veze, ostaće ti lepa uspomena. Mislim koliko god ti se sad ne činila lepom, kasnije će verovatno biti najdraža.. :D ahha ajoj mogu te zamisliti.. haha

    Milicalt.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. <3 <3 <3
      Paaa daa i sad mi je to smesno i spada mi u lepse uspomene ahahah a kako ce tek vremenom ici sju <3 <3

      Избриши
  9. HAHAHAHAHAH meni je ovo genijalno, koja si ti kraljica baš si me nasmijala. Pogotovo način na koji si ovo napisala, definitivno si mi dočarala taj događaj kao da sam i ja tu bila. <3

    everydayema.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  10. AHAHAHHAHAAHAHAHA, ako sad nisam umrla neću nikad. Koja si ti kraljica :'))
    U gimnaziji u mom gradu isto su došli neki likovi pijani u prvu smenu i bili izbačeni direktno.. :')
    Način na koji si ovo napisala je genijalan :')

    Die with memories,not dreams

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imam srece sto i ja nisam izbacena hahaha , hvalaa ti punoo 💙💙💙💙

      Избриши
  11. Jesam ja jedina koja se ponaša ovako i bez alkohola?
    Ugl. Post je genijalan!Crkavala sam na svakoj narednoj rečenici.Kraljica si!

    funnyandrabbits.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  12. Kako sam se nasmijala na ovo... Svaka ti čast! Zapratila sam te.

    Lijep pozdrav s bloga...
    Kalopsia

    ОдговориИзбриши
  13. Ja se smijem i samo se sjetim svojih trenutaka " pijanstva ". Mislim, ne u školi, ali u javnosti 2-3 puta isto zbog slavlja i tako to. Ali, ja sam se čak par puta bila Sakrila u rupu od sramote, ali sam shvatila da mi to nista ne znaci i brzo izašla iz nje. Tako da, drugi put popij samo vodku i odi u školu. Bolje ce proradit! 😂😚❤

    ОдговориИзбриши
  14. Bicu iskrena, u nekim trenucima me je bilo stid, jer sam se osecala kao da sam tamo, a vec u drugom sam umirala od smeha, ne secam kada sam se ovako ismejala :D

    Pratim te, baci pogled na moj blog, ako stignes - http://janalukic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvalaa tii <3 <3 <3 Jako mi je drago kada vidim da sam nekoga nasmejala <3 <3 <3

      Избриши
  15. Hahaha pala s kreveta od smijeha! Ja jedino volim pivo, i to bezalkoholno (ne pitaj što mi se desilo), a jednom sam zabunom popila veliki gutljaj rakije... Prezirem je od tada...

    Novi izgled bloga: moonstears

    ОдговориИзбриши

Thanks for stopping by ❤✌

Омогућава Blogger.