In

Zašto trebaš pročitati ovaj post ?


Pa....
Sad kad imam tvoju paaaznju

MOGU DA TI LEPO I MIRNO POZELIM NOVU GODINU....

Mislim ovako.......

Mozda ti 2016. nije dala sve sto si zeleo ili zelela mozda nisi bio/la najsrecnija osoba na svetu,mnozda nisi ucinio da uradis sve sto zelis u prosloj godini...

But hey,to je prošla godina,
imaš sada celu godinu pred sobom za sebe ...za svoje uspehe,padove,greske,srecu...

Zato ako se pitaš zasto ti je ova godina prosla jako brzo,nateraj 2017. da prođe još brze,jer kad se zabavljas i uzivas vreme leti..Jel taako?

Zelim vam da budete srecni,da ucinite prvo sebe ponosnim pa tek onda ostale,zelim da uspete u bilo kojem cilju da pokusate...

Zelim da jednom i padnete,ne zato sto sam bezobrazna ( ok jesam...ali ne zato) nego zato sto ce ti taj jedan pad zameniti 54723098732057 uspeha i nauciti te mnogo vise.

Zelim ti da nastavis citati moj blog hm ....

Evo aj da patetišem još malooo :)))

Zelim ti da imas sve petice ono kaooooo 

Onda da posetis sva mesta koja si ikad hteo/la ,

Da naučiš neki strani jezik jer mislim NE LAZI DA NECES KAO NI JEDAN DA NAUCIS.

Daa se oprobaš u nečemu novom i zanimljivom,

Da pronađeš svoj put i da ono kao zamislis neku zelju i dodje ti vila i ostvari ti je ...

Zelim ti da napravis neku toliko ludu i retardiranu stvar koju ces prepricavati svima narednih 10 godina hihih


I INACE AKO IMAŠ BLOG DA USPEŠ U TOME I STIGNES DO 1000000000000000000000000000000000 PRIKAZA I 45709 PRATIOCA, A AKO NEMAŠ , DA GA HVALA BOGU OTVORIŠ,JER U BLOGOVANJU NEMA NIŠTA LOŠE,MOZEŠ SE OSTVARITI U NEKOM NOVOM SVETLU,UPOZNATI NOVE ONLINE PRIJATELJE I ŠTO JE NAJVAZNIJE RADITI ONO ŠTO VOLIŠ.




I takoooo too....




U N T I L     N E X T     T I M E  



B     O     O    M     Y




Related Articles

22 comments:

  1. ahhaha kako tvojii postovi uraspolože i zabave! Srećna ti Nova godinaaa, sve najlepše ti želiim, ostani takva kakava jesi - najbolja! :)

    bbookslover.blogspot.com Počela sam da kuckam na novom blogu, o knjigama. Ako te intresuje, pogledaj i učlani se :)

    ОдговориИзбриши
  2. Ovo je predoobroo!Odličan post.Baš me je razveselio i dao nade za 2017 godinu :)
    Sretna Nova godina i sve najbolje <3

    http://xdreaannx.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala ti na lijepim željama, i ja tebi želim sve sve najbolje i da ti se ostvari sve lijepo što si ikada željela. <3

    I'm LM!

    ОдговориИзбриши
  4. Predivan post, hvala na divnoj čestitci i izdvojenom vremenu za pisanje ovog posta i tebi sretna nova 2017. godina

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. E bas si me uhvatila, naslov mi.je bio zanimljiv :)
    Ali, moram ti reci da nisam odavno procitala bolju cestitku za Novu godinu!
    Ja tebi zelim sve isto! Da budes uspjesna i da budes sretna :)

    MMara moj blog

    ОдговориИзбриши
  6. Predobar post! Svaka čast na ideji! Želim ti sretnu i uspješnu 2017.! I da ostvariš sve želje. :)❤

    sretnisanjar.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  7. Hvala Boomy, također da ostvariš sve želje koje nisi uspjela u 2016., kao i one koje ćeš poželjeti tijekom ove godine. Da budeš još popularnija na Blogu, i da svakako ostvariš cilj koji si zamisliš. Sretna Nova Godina i budi nam još dugo u ovim "vodama".❤❤

    P.S. Nova sam u ovom svijetu, dobro bi mi došla podrška (inače smo se ljetos ti i ja dopisivale u 2-3 ujutro i ti mi komentirala priču... yep, još nisam zaboravila koliko sam ti zahvalna na tome).❤ www.infiniteskyaddict.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ajoooooooj hvalaa tii punoo <3 <3 <3 <3
      Sećaaam see i ja , haha najbolja priča koju sam ikada pročitala ali bukvalno *-*

      Imaš moj follow i moju puno pordšku srce <3 <3 <3

      Избриши
  8. Jao hvala ti puno bas si me usrecila,sretna nova godina i tebi,puno srece,zdravlja,radosti,ljubavi....ti zelim :)

    Mi smo nove blogerice i puno bi nam znacilo da nas zapratis,mi smo tebe vec :)

    sweet-girls-em.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  9. -Predobar post!Koliko je ovo predobro!Hvala ti puno!Ovo si savršeno napisala!Srećni praznici!♥
    -Ukoliko hoćeš poseti moj blog značilo bi mi tvoje mišljenje!♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  10. Procitala sam mnogo ranije post, ali tek sad sam primetila da ti ga nisam komentarisala, pa rekoh, daj da sada to uradim :D Pre svega, moram da ti cestitam na jako kreativnom naslovu, stvarno si opasna ahaha :D Post si jako lepo napisala, bas sam uzivala citajuci ga :) <333 Sve u svemu, svaka cast na originalnosti <3

    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thanks for stopping by ❤✌

Омогућава Blogger.