In

5 IDEJA - Kako da od obične plastične flaše napravite nešto originalnije


Noviii DIY post,pa da,i meni su nedostajali ovakvi,

tražila sam .....

i tražilaaaaaaa
i t r a ž i l a   bilo šta dovoljno kreativno i zanimljivo što će vam se svideti svima - i konačno,mislim da sam našla...

Javite mi u komentarima šta mislite o DIY postovima,da li da nastavim sa njima ili su beskorisni jer ko to bolje zna od vas haha :)


Sooo yeaah , pa da krenemo i sa ovim postom :)

Svi imate one obične dosadne flaše , u kojima stoji vaš sok ili voda ili bilo šta hah,e pa žašto od tih običnih i dosadnih flaša ne bi napravili nešto jako interesantno i originalno?

Sviđa vam se ideja?

Onda nastavite čitati >>> :)

............................................................................

1. DRŽAČ NAKITA


Na prvi pogled niko ne bi ni pomislio da je napravljeno od običnih flaša :)
Možete još da dočarate sa sprejevima u boji ili šljokicama,kako hoćete :)

CEO POSTUPAK >>> OVDE

.............................................................

2. NARUKVICE


Ovo sam već i sama pravila i verujte mi dođe savršeno kao poklon ili jendostavno kao vaš lični modni dodatak :)




3. MINI-ČINIJICE ZA LIČNO ORGANIZOVANJE


Ali zato ću ovo definitivno napraviti,ne deluje kao ništa komplikovano,a opet tako originalno i drugačije :)






4. NAPRAVI SVOJU PERONICU


Ovo bi vam dobro došlo ako imate kao i ja gomilu mekanih olovaka za crtanje,gomilu flomastera,bojica...Jedan lepši način da ih sve organizujete :)










Iiii nadam se da vam se svideo moj izbor,izabrala sam po meni 5 najboljih predloga,javite mi šta mislite u komentarima <3 <3 <3 





U   N   T   I   L     N   E  X   T     T  I  M   E 

.

B     O     O    M    Y  

. . . . . . . . . . . . . . . . .

Related Articles

24 comments:

  1. Svidaju mi se ove ideje. Ima stvarno super ideja kako se mogu iskoristiti plasticne boce :)

    MMara

    ОдговориИзбриши
  2. Jako volim ovakve postove i obavezno nastavi sa istima. Što se tiče ideja oduševljena sam, pogotovo prvom, a što se tiče ove pernice gledala sam po internetu kako se pravi, meni je jako zanimljivo :D

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  3. Zanimljiv post i predlozi. :)
    Zapratila sam te. Uzvrati, ako zelis.

    jaatotako.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. -Predivan post!Svi diy ideje su fantastične!Obavezno nastavi sa ovakvim postovima!Nikad ne bih ni pomislila šta se sve može napraviti od vlaše!Hvala ti što si ove ideje podelila sa nama!♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Zanimljivooo hahah
    Sviđaju mi se ideje :D
    i obavezno nastavi sa DIY postovima :)<3

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Sjajan post draga! Odlični DIY, samo nastavi ovako! ♥

    http://lifella2.blogspot.com član sam tvog blog, ako želiš uzvrati♥

    ОдговориИзбриши
  7. Divan post!Znam taj za pernicu,videla sam na kanalu SaraBeautyCorner.

    Pratim te,molim te uzvrati:

    ifunnywithme.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  8. Intetesantno ! Zaninljiva ideja kao i sami projekti. Neke od njih sam sretala na dosta kanala i upoznata sam sa postupcima, međutim radoznalost me tera da opet uđem i pročešljam ih, pa možda nešto i smotam pa napravim ! Sve u svemu, lepo :)

    alijindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Zaista je sve odlicno. Ideje mi se jako svidzaju i nadam se da cu uskoro napraviti nesto od ovoga. Prvi put sam citalac tvog bloga i jako mi se svidja. Ako zelis pogledaj i ti moj blog i uclani se. <3

    leylaslifee.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Odlične ideje!Jesu li to tvoje slike?

    Pogledaj moj blog: SamooLuka

    ОдговориИзбриши
  11. Diivan post! Slike fantasticne... ako zelis da se medusobno folujemo,jaavi :)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  12. Menu se mnogo dopadaju ideje, i svakaki cu praviti ovu pislednju, sa pernicom. :D
    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши

Thanks for stopping by ❤✌

Омогућава Blogger.