In

Winter Decoration - Collab With Ella


Yoooooooo *-*
Boomy is b a c k *-*

Paaaa svi smo do sad primetili novi izgled bloggera,meni se iskrenoj ne sviđa...HOĆU STARI ...

Ali eto..To kao prvo da vam naglasim hah,a kao drugo,danas radim collab sa divnom Ellom , 
 savetujem vam da pogledate  njen blog  i njen post ( Must Have ) >>> O V D E 

Stavrno se vidi da se trudi i ako je ne zapratite lično ću večeras da vam iskočim iz ogledala...Ja ne bih toliko rizikovala nego bih jednostavno pogledao/la blog haha :)

A saaaaddd...Pošto je ona pisala MUST HAVE , ja sam se dogovorila da cu pisati  o dekoracijama sobe za predstojeće zimske praznike i sve ono kao WINTER TUMBLR i ti fazonii...

Jer............Nekako mi više leže ovakvi postovi nego favoriti,must havee i tako haha :)

Souuuuuu let's beginnnn *-*


1. JELKA


Ovo mi je definitivno prva asocijacija kod ukrašavanja sobe...

Reče osoba koju sestra danima već moli da konačno okiti svoju jelku....

Težak je život nas biznismena...nema se vremena ni za jelku...

Uglaaavnoooom...Svi znate kako se jelka ukrašava,ne moram da pravim tutorijal tipa uzemete ukras nađete mu petiljku i polako rukom je kačite na iglicu jelke.... 

Samo se postarajte da jelka bude ukrašena u skladu sa glavnim bojama vaše sobe...Na primer ako dominira crvena i bela boje ( kao kod mene ) jelku napravite u skladu sa istim dominacijama boja...Previše sarene jelke i nabudžene su dosadne barem meni...
Hahaha nastavnica likovnog bi pohvalila kombinaciju boja i tako to.....Ali Dragana bi jendostavno rekla previše šarena jelka...

Kad smo kod šarenih jelki....Moram da podleim nešto sa vama hahaha

Jedan čas fizičkog smo svi radili u šarenim bojama neko u  crnoj majici neko u zelenoj neko u beloj neko u sivoj....I nastavnik je tom prilikom izjavio ' Ala ste se ušarenili kao uskršnje jelke ' ...Tek kada smo svi prasnuli u smeh skontao je šta je rekao...
Tako da...Nemojte  dozvoliti i da vaša jelka bude prešarena kao uskršnja jelka ..



2. MIRIŠLJAVE SVEĆE


Božanstvo ovih sveća se rečima ne može iskrazati...
Možete ih naći u bukvalno svakoj Craft prodavnici ili u nekoj većoj robnoj kući ali i u manjim,ali i u radnjama...MA SVUDA . 

Ja imam dve,i obožavam njihov dezen a tek miris.... damn..

OK,nemojte biti kao ( jedna osoba ne bih da i imenujem ) i nemojte kupiti onu  slavsku sveću nego mirišljavu ukrasnu sveću....

Ja još ne mogu da verujem da je stvarno umesto mirišljave uzela onu od metar i po i to slavski ...

Pa pravdo ima li te ?????????


3. VENČIĆI I JOŠ BOG ZNA ŠTA OD ŠIŠARKI


 Znači nabavite dosta šišarki,koje verujem sada ima svuda....
Ali umesto da ih bacite vi ih lepo sporijte sa konopcem...Možete vezati jednu za drugu ili nekako provući konac kao na slici..Nebitno je...

Kada tu uradite možete da ih obojite ( opet naglašavam u boje koje dominiraju u vašoj sobi ) a možete i da ih ostavite tako...

E sad te venčiće,ili šta god drugo da ste smislili od šišarki, jer ja sam tu da vam dam ideju a vi da osmislite šta ćete raditi sa tim , možete zakačiti na ulazu vaše sobe ili sa druge strane vrata,možete ipred vašeg radnog stola,možete na neki veći orman ili tako nešto,naravno ne morate venčić ( još beli luk upletete u to i no vampires here ) možete bilo koji drugi oblik koji vam padne na pamet hah :) 

Ne znam za vas ali ja sutra idem u potragu za šišarkama hahaha :)


4. MOTIVACIONA TABLA - ZID 


Ja umesto citata imam svoje crteže sa jedne strane, a sa druge imam citate , zapravo imam citate u sobi damn hahaha :)

Možete samo da ih napišete i ukrasite a možete i da odštampate sami sebi hah , poenta je da će vam ponekad stvarno moći popraviti dan a i ukrasiti dosadne zidove :)

Možete ih zalepiti ( ili uramiti ) na zid , vrata, policu, orman .... plafon ?

Oduvek sam želela onaj tumblr plafon gde su zvezde zalepljene a on crne boje ...Ali tata mi je uvek govorio ne.. :( Rušio mi snove , ali dobro...

Ako vama tate ne ruše snove možete i zvezde po plafonu lepiti hahah i onda reći nekome visokom skini mi zvezde sa neba i on dođe i skine ti zvezdu sa plafona hahhaa ok Boomy ok .



5. SIJALICE


Ako već ne možete praviti zvezde po plafonu onda možete svakako ukrasiti sobu drugim svetlećim stvarima poput SIJALICA...

Mislim da je ovo sa slike previše komplikovano za mene i mogu vam garantovati da bih se ja nekako saplela i umsila u te svetiljke.... Tako da sigurnost na prvom mestu...

Mislim da bi lepše bilo da ove sijalice polepite po zidu u nekom posebnom obliku ali naravno blizu tog zida neka bude utičnica,jer neće svetiljke sijati na snagu vazduha...

Znači možete po zidu , ormanu , ili ovako da osmislite nešto po krevetu ako niste ljudski čvor kao ja hahaah :)





......................................................................

Uglavnom, to bi bilo to hah :)

Obožavam kad ovako u postovima mogu da ubacim i sebe haha i ne glumim neku tamo normalnu osobu,jer Boomy to definitivno nije lol hah :)

Nadam se da vam se svideo post celoukupno hah i da ćete uspeti ukrasiti sobu , jer ne biste bili na ovom postu da vas ne zanima dekoracija hahah :)

AAAAAA DAAA DAMMIT umalo da zaboravim....

Sećate se Blogger Festa?

E pa , objavljeni su učesnici i vi sad bukvalno možete glasati za nas koji smo tu objavljeni hah,glasate tako što lajkujete ili jednostavno ocenite sa nekoliko zvezdica sliku...

Meni bi iskreno bilo jako drago ako biste glasali za mene, ( iako ima još jaaako puno extra blogera tamo , čisto ono kao show respect for Boomy ) ... jer mislim ono sa ogledalom i iskakanjem iz njega i dalje važi hihi....

JK haha :)

Ako želite da glasate možete ovde  nađeete Draganu Dukić i gotovo haha :) >>> OVDE


I to bi bilooo tooo....

See you soon...

U N T I L   N E X T    T I M E   


↠ B   O    O    M   Y ↞






Related Articles

28 comments:

  1. Wow! Iskreno, meni je ovaj izgled baš prigodan, ali slažem se s tobom, prošli je bio bolji (nije ovaj ružan, ali... mislim da kužiš). Odličan post! Stvarno volim ovakve postove i jako mi se sviđaju tvoje ideje za dekoracije *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - This is my life

    ОдговориИзбриши
  2. Upravu si toliko mi se ne dopada novi igled blogera , super post i sve sto si navela pogoto volim da kitim jelku i da upalim svece i gledam u njih ...

    booksdiar.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Meni se iskreno izgled Bloggera dopada. Dala si mi inspiraciju kako da uredim kuću. Jedva čekam da počnem. Biće tu i DIY-a i kupljenih stvari. Već je zamišljam kako će mi izlgedati.

    LifeInMyStyle | Winter Tag!

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post!
    Svrati :https://eniiway.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  5. Meni se čak novi izgled bloggera sviđa.Isprva mi je bilo onako "Ajoooj nisu trebali ništa mijenjati ovo ništa nevalja" ali sad mi se nekako počelo dopadati haha
    I post je odličan kao i uvijek i baš si me nasmijala sa nekim svojim komentarima hahaha

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Imamo totalno ista misljenja.Motivacioni zid je nesto sto cu svakako ubaciti u svoju sobu,sa jelkom cu da pricekam jos par dana a mirisljave svece su mi vec svuda po sobi - raznih oblika,mirisa i boja. Ovo je jako lep post.Uzivala sam citajuci.Nadam se da cemo jos saradjivati. xoxo :)

    ОдговориИзбриши
  7. Sjajan post draga Bommy, inspirisala si me i dobila sam ideje kako mogu ukrasiti svoju sobu! ♥

    Poseti: Misseslandy

    ОдговориИзбриши
  8. Nema mi ništa draže nego čitate ove praznične postove, post je predivan, ako i novi izgled bloga :D imam jedan prijedlog, vidim da te krenulo sa ovim holiday postovima, pa bi možda mogla uraditi neki diy, stvarno uživam u takvim postovima :D ali i ovaj je savršen

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvalaaa tii 💖💖💖
      Pa daaa svakako sam planirala neki DIY post 💖💖

      Избриши
  9. Zanimljiv post draga! Ja sam neko ko obožava mirišljave svećee, to je nešto najlepše na svetu *-* Lepo si ovo napisala, samo tako nastavi♥

    Kika's blog

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvalaaaa tii Kikaa 💖💖💖💖👌

      Избриши
    2. Hvalaaaa tii Kikaa 💖💖💖💖👌

      Избриши
  10. Predivan post kao i uvek!
    Udji na moj blog i svatices ko sam, Pratim te pa ako zelis uzvrati:https://mlmr16.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  11. Odlican post. Sve je divno napisano!♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  12. Odlicno,sve je tako sazeto i prelepo napisano ceo post je predivan!♥♥♥
    https://slsk04.blogspot.rs jako bi mi znacilo da me zapratis

    ОдговориИзбриши
  13. Odlicne ideje ! :D

    Poseti moj blog i ako me zapratis ostavi comm kako bih uzvratila :)
    www.infashionchains.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thanks for stopping by ❤✌

Омогућава Blogger.