In

PO ČEMU ĆU PAMTITI 2016. GODINU ?


Soooo heeeyyyy *-*👋
Kako i sami vidimo ova godina polako dolazi kraaajuu,da li to u vama budi pozitivna ili negativna osecanja...hmm..
Pa u meni više negativna nego pozitivna jer mtzim da se opraštam sa stvarima ....Mislim praktično ništa osim kalendara ne ide...Ali to je onaj nostalgičaaan osećaj...Ya know.

Paaa ovu godinu mogu realno po dosta toga pamtiti....

Zato ni ne znam odakle bih relano mogla početi..Nego da se vratim zamišljeno u januar 2016. i idem redom najbitnije i najvažnije stvari da izdvajam za svaki meec...

Souuu let's begin...😎


......................................................

1. Prvi sleepover kod mene.͍ 🔺

2. Druga međunarodna nagrada. 🔺

3. Takmičenje iz srpskog.  🔺 

4. Takmičenje iz biologije.  🔺

5. Otkrivanje svog talenta - pisanja.   🔺

6. Upoznavanje Ognjene - ( takmičenje iz biologije ) =>> DARK DIARY 🔺

7. Prvo kupanje u Tikvari.  🔺

8. Završetag osmog razreda i polaganje prijemnog.  🔺

9. Matura *-*  🔺

10. Drugi sleepover kod mene.  🔺

11. 40,000 P R I K A Z A   NA BLOGU  🔺

12. Jovanin i Jelenin rođendan *-* 🔺
  
13. Polazak u srednju školu i upoznavanje doosta osoba koje će mi nadam se biti tu ceo život haha :)  🔺

13. M i r j a n a  ( ok ne znate o čemu pričam verovatno,tako da...hahaha 🔺

14. Prva petica iz matematike posle 4 godine hahaha :) 🔺 

15. Proslavaa rođendanaa *-* 🔺

16. Završetak drugog polugodišta.  🔺


🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺
**************************
🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺


16 stavki za 2016. godinu...
Mislim da bi to bile ključne stvari koje će mi karakterisati 2016. godinu...
Ja vas nisma terala ovo da čitate,ako ste pročitali i ako ste stigli do ovdee TENK JU.

A opeeet verovatno jednu polovinu je ovaj post stvarno zanimao a jednu ne haha tako da...
Meni je bitno da ću jednom 2029. moći pogledati ovaj post i kroz ovih 16 stavki setiti se cele 2016. godine *-*

Iiii kao što lepo na 11. stavki piše >>> imam 40,000 prikazaaa*---*

To mi je bio jedan od glavnih ciljeva za ovu godinu souuu,tenk ju 💖💖💖💖💖💖

I daaa čoveče koliko su kul ovi stikeri ovde na blogu . Ok Dragana.



🔺 U N T I L   N E X T     T I M E 🔺 


↠ B   O    O    M   Y ↞

Related Articles

18 comments:

  1. Odličan post! Čestitam ti na 40.000 prikaza. Želim ti da na kraju 2017. imas 1000000!!!

    ОдговориИзбриши
  2. Super post draga! Čestitam ti na svim stvarima koje si postigla tjekom ove godine, nadam se da će ti 2017. godina biti još bolja *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - THIS IS MY LIFE

    ОдговориИзбриши
  3. Sjajno! Svaka čast na postignutim uspesima, nadam se da će ih u narednoj godini biti još više <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  4. Super post! Čestitam ti na svemu što si postigla ove godine i neka ti sljedeća godina bude još bolja! :)❤

    sretnisanjar.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post! Čestitam ti na svemu što si postigla ove godine,definitivno si zaslužila i nadam se da će ti sljedeća biti još i bolja :D<3<3

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Svaka čast! Išla si na toliko natjecanja, bravo :)
    Stvarno si jedna vrijedna djevojka :)
    Zapratila sam tvoj blog :)

    myfirsttextvm.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  7. I wish you a good year 2017.
    I'm following you, if you like, follow my blog too.
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    ОдговориИзбриши
  8. Meni se nešto ova godina i nije baš dopala.. :/ Drago mi je što nekome jeste :D Čestitam na 40 000 pregleda i želim ti da ih bude još više! :)

    milicalt.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan post!
    Svrati - https://eniiway.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  10. Upravo sam i ja objavila neki sličan post, samo opširiji, drago mi je da ti je 2016. godina bila tako divna, nadam se da će ti i iduća biti još i bolja

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thanks for stopping by ❤✌

Омогућава Blogger.