In

S A J A M K N J I G A 2016


Yooo !!!
Boomy is here!!
Možda znate,možda ne,ali prošlog vikenda sam bila na sajmu na knjiga u Beogradu :)

Prošle godine sam takođe bila na istom ( PROŠLOGODIŠNJI POST )

A...Sad red bi bio da vam ukratko prenesem sveee :)

Značiii krenuli smo u subotu 29. oko pola devet :)
Ovo je bio prvi put da na sajam idem bez svoje stare omiljene nastavnice,svog starog razreda....Little emotions...Buttt...I dalje sam ipak ja mali kamen po pitanju emocija i svega toga...

Lepo je probati neke stvari po prvi put hah :)

Na sajam smo stigli oko 12 sati i tad smo imali slobodno vreme do pet , čini mi se...Ja sam sve knjige što sam kupila uglavnom gledala na štandovima vulkana i lagune jer koliko sam videla svi ostali izdavači su mi nekako nezanimljivi i nemaju knjige koje mi se na primer jako sviđaju :)

Posle sajma otišli smo u centar Beograda gde smo opet imali slobodno vreme,negde do osam sati...

Za to slobodno vreme u Beogradu sam jela naravno i bili smo na Kalemegdanu...

Pravila sam neke mini funny vlogove...Ali dotičnim osobama iz mog razreda to naravno nije ništa poznato pa su sve skrnavili i samo me zasmejavali ...A verujte mi NE ŽELITE DA ČUJETE MOJ SMEH, čak ga i ja sama mrzim... + + + 

Tako da to vlogovanje se kasnije pretvorilo  u snimanje brukanja ostalih..Naime,ja i Tasia ( Anastasija , znate je od prethodnih postova verovatno ) smo uvek izrodi i tako smo ih sve kolektivno brukali po centru Beograda :( 

Sad kad vidim te klipove  dođe mi da zaplačem od muke...Ali dobro sve te ljude u centru smo videli prvi i poslednji put..tako da...vredelo je...imam dobru uspomenu :)

Onda , u osam sati smo imali predstavu u Narpodnom pozorištu ...

Ne znam iskreno zašto sam uopšte i otišla na to ...Mogla sam da ostanem negde u centru,razredna ne bi ni primetila da nisam tu ...A ne bih uzalud potrošila dva sata :((

Znači,iako se za nas kao gimnazijalce veže kultura i to da moramo biti ugledni , kulturni,poznavati sve to...voleti operu,teatar.......
J A   S V E   T  O   M R Z I M ....
Znači,ni filmovi mi nisu toliko zanimljivi više :(
A o predstavama da ne govorim...Pogotovo ova...Trajala je dva sata , dušu sam ostavila u tom pozorištu :(

Ali dobro...Neću da budem negativna osoba...Pa ću slagati samu sebe - PREDSTAVA JE BILA ODLIČNA,I TAKOĐE SUPER ZANIMLJIVAA!!

Kući smo krenuli oko 11,a stigli smo oko pola 2...

A saddd...Mislim da svi znate šta sledi....
K NJ I G E *-*

( ovom prilikom želim da pozdravim J i I koje su želele da ostanu anonimne,one su me jako iznenadile na sajmu,tačnije preko instagrama su me kontaktirale i dogovorile se da se upoznamo na sajmu,ja sam mislila da će tako biti,nisam ni slutila da će mi kupiti dvee savršene knjige kao poklon za rođendan koji je jako uskoro i da će mi napisati predivno pismo koje po njihovoj želji ne bih da otkrivam,kao ni njihove identitete :)
knjige su bile prelepo upakovane i stvarno mi je drago što sam pomoću bloga upoznala ove dve jaaako divne devojke ! 
znam da sad sigurno čitaju ovo,tako da jooš jednom moram da vam kažeeem ' Hvaalaaa vam punooooo I love you <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 ' )




Prvoo,morala sam da uzmem ovu knjigu...Jer...Nije sad da sam neki pre pre fan od Marije..Nego jednostavno,znam da nije previše umišljena i smatram je dovoljno taletovanom da bi napisala knjigu....I jednostavno hocu da pročitam i rastumačim ovu knjigu :)
Sade sam već na polovini,i za divno čudo,mislila sam da će biti neka glupost ( iskreno ) ali jako mi se svidela :)


Neću da vam slikam sažetke...
Ali ovu knjigu sam uglavnom i uzela upravo zbog tog sažetka ...Milim da je baš onakva kakva mi treba...Previše mašte,iluzija i dočaravanja..
Definitivno ću je na zimskom raspustu pročitati , pošto je obimna pa mi treba više vremena :)


Ovu knjigu sam prvobitno htela da kupim svojoj mami,pa sam se onda predosmislila i njoj kupila nešto drugo a ovu ostavila sebi...Jer iako mrzim romantiku i patetiku hah,pokušaću da se malo obrazujem i na tom nivou...Mislim ...Red bi bio hah :D


Zatiim idu Zoranineee knjige :)
Znači,ovaj planer sam uzela za svoju mlađu sestru..Pošto ona nije baš u tom stilu čitanja pravih knjiga,uzela sam joj ovo , i svidelo joj se lol haha :)


A sebi sam uzela ovu...Znam da internet ceo bruji o njoj...I 80% sam zbog toga odlučila da je uzmem...Da vidim da li je stvarno vredna tolike pažnje i da li se uopšte može uvrstiti kao knjiga ( ovo kažem jer su ostale knjige slikovnice bukv haha )


A ove dve knjige sam dobila za rođendan od dragih I. i J. <3 <3 



Deluje mi zanimljivo hah :)
Po sažetku naravno :)



Nastavak moje omiljene knjige *---*



Ovo sam takođe planirala za svoju mamu...
Ali....
Ipak ću je zadržati...Jer...Nzm....Deluje mi nekako misteriozno po opisu...A kad je pročitam , daću joj je hah :)

* - - - * 




+ za tatu sam kupila Šešeljevu knjigu i naravno morala sam se slikati sa njim i dobiti posvetu za tatu ...Jer....Lepo mi je rekao... Kući ne dolazi bez posvete i knjige..A stvarno ne bih da spavam na terasi ... :)


I too bi bilo too , hope you like it :)



UNITL NEXT TIME


B. O . O . M . Y 


Related Articles

22 comments:

  1. Aaaaa hocu i ja! Mrzim samu sebe sto nisam isla na sajam! Knjige su odlicne dala si mi ideju koju da porucim.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. <3 <3 <3 <3 Zaštoo nisi išlaa? :(
      Drago mi je <3

      Избриши
  2. I ja sam isao u cetvrtak kada je bio skolski dan i bukvalno sam svoje vreme proveo na vulkanovom standu i kuci poneo 11 knjiga sa sobom

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aaaii drago mi je da je jošš neko opsednut njihovim knjigama <3 <3

      Избриши
  3. Ja sam ove godine propustila sajam i jako mi je žao zbog toga, ali vidim da ti nisi gubila vreme. :)
    Iako knjige nisu baš po mom ukusu, opet imamo nešto zajedničko - čitanje. :)
    Baš je lepo što su ti drugarice kupile knjige i nadam se da ćeš uživati čitajući svaku. :)

    www.littleboxofhappiness.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Dragana dobar post, drago mi jed a si bila na sajmu, i da si kupila sve ove divne knjige. Ja sam anzalost bila sprecena da odem i jako mi je zao zbog toga, jer je to kako god bilo, ipak jedno vrlo zanimljivo iskustvo.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Baš gledam posljednje postove, svi pišu o sajmu knjiga, na kojem ja nisam bila, jer nisam imala priliku zbog čega mi je baš krivo, jer bih voljela pročitati Zoraninu knjigu i Marijinu, a vidim ti si ih obje nabavila, nadam se da ćeš uživati u svim knjigama

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvalaa tii ❤❤❤
      Bas mi je zao sto nisi otisla :(❤

      Избриши
  6. Veliki poyy za tatu xD Slazem se sa Onlajn devojkom,meni je takodje omiljenja knjiga, a Devojku iz voza sam procitala i licno,nisam se pokajala.Odlican post,xoxo plakyy ::) http://ellalavomg.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Pre nego što šta kažem o postu, moram reći da imaš savršen blooog!
    Primetila sam ga tek kad sam videla komentar, i sad sam se oduševilaa. Teme su super i mnogo lepo pišeš, sada idem da pročitam sve sve postove!
    Što se ovog tiče, super je, jako dobro si prošla na sajmu, i kupila si divne knjige. Nisam sve pročitala, ali planiram :)


    smoothieglam.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ajoooj hvalaaa tii puno punooo punooo <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

      Избриши
  8. Анониман5.11.16. 17:31

    Kakva je ova Zoranina knjiga ?

    ОдговориИзбриши
  9. Fantastičan post! :D
    Mogu li ukrasti od tebe Zoellinu knjigu jer sam prvi dio pročitala prije nekoliko mjeseci, a drugi ne mogu nigdje pronaći..?


    http://itsnina23.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvalaa tii punoo <3 <3 <3
      Ma možeeeš slobodnooo haha :) Dođi večerasss :D

      Избриши
  10. Joj *-* knjige su predivne,naravno posebno od Marije i Zoelle :) divno <33
    MybeautyWorld

    ОдговориИзбриши
  11. Jooj tako mi je zao sto sam propustila ovaj sajam btw koliko si platila knjigu Moj slatki zivot i Onlajn djevojka?Kupila si bas dobre knjige,iako neke nisam procitala,bar sam cula o njima da su super.<3

    http://ildaslittlefashionplace.blogspot.ba/2016/11/my-drawings.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam tačne cene koje su sad, na sajmu su uvek povoljnije nego uobičajene ali obe su sad oko 300-400 ako se varam :)

      Избриши

Thanks for stopping by ❤✌

Омогућава Blogger.