In

MY FIRST TIME TAG - Collab with Mihajlo !


Yooo!!!
Boomy is B A C K

Daanas imam collab post sa Mihajlom, tačnije sa bloga My BOOK CORNER

Mi smo vam za danas spremili TAG na temu - My First Time

Njegov post možete videti na njegovom blogu , a takođe ako ga ne pratite , bilo bi lepo ako biste počeli, je sigurno necete zazaliti :) 

Sooouuu let's begin 



...................................................................

1. My First Word
.)
- Moja prva reč je bila mama :)
( ne verujem mami u vezi ovoga,ai hajjjj )


2. My First Teddy

- Paaa kad sam bila mala jako sam volela plišane igračke,mislim skoro kao i svako dete....Umesto medveda moja prva plišana igračka je bio veeliki sivo-ljubičasti zec :))


3. My First Friend

- Ne bih da odajem ko je ali T.K. su iniicijale...Zapravo znam je od svoje cetvrte godine,nase mame  su se družile i etoo tako je sve počelo...Ali uglavnom više se ne družimo hah :)


4. My First School Crush

- Hahah,previše intimno hahah :)



5. My First Kiss

- Pa ja i Martin Garrix pamtimo taj datum kao 11.7.2015. 
lol
.....
forever alone .



6. My First Celebrity Crush

- Prviiii je bio aj ja msm Orlando Bloom,na osnovu koga sam i dobila nadimak Boomy hahah :)



7. My First Boyfriend

- just like I said...FRVR ALONE.



8. My First Blog Post



9. My First Physical Fight

- Paaaa već sam vam prčala da sam kao mala bila ' djavo na dve noge ' ...Tukla se sa svima,svađala,prkosila komsijama,jednostavno na neki nacin,pola njih me se i bojalo lol...Ali prva osoba sa kojom sam se potukla je logično bila moja sestra...I to se tačno sećam kad...
Bila sam veeeliki moron tad...Secam se da me je mama ostavila u kuci na krako sa mladjom sestrom jer je morala hitno do radnje , i tako sam ja morala nju da pricuvam a ona je imala oko 3 godine...A ja 6....I onda je ona dete kao dete poela da vrišti,da se dernja....A mene je to jako nerviralo,pa sam krenula da se tucem sa njom .... +++++++++ 
#RIPOLDBOOMY






Anddddd that was it



See you soon ! <3


U N T I L   N E X T     T I M E  



B   O   O   M   Y  


Related Articles

26 comments:

  1. Ne brini, i ja sam FOREVER ALONE xD. Inace super post!♥

    ОдговориИзбриши
  2. Zanimljiv post kao i tvoji odgovori! Pratim te na blogu, ako želiš uzvarati! ♥
    http://marijasworldblogaddres.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. MNOGO TI SE IZVINJAVAM STO NIJE JUCE IZASAOO NESTO MI BLOGER NIJE RADIO ALI DANAS ODMAH IZBACUJEM POST

    ОдговориИзбриши
  4. Uživala sam čitajući ovaj post, odgovori su ti mrak. :) <333

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  5. Viđala sam prije ovaj tag, ali na you tubeu, super je što si ga ti odlučila uraditi na bloggeru, predivan tag i post :)

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post! Nisam dugo nigdje čitala ovakav tag, tako da sam se baš razveselila, inače odgovori baš kao i pitanja su ti super :*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post: This is my life

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post !

    Svrati ako zelis---> https://faasshione.blogspot.hr/2016/11/my-blogadvicesand-something-like-that.html <---- (novi post)

    ОдговориИзбриши
  8. Zanimljiv tag, iako nisam ljubitelj istih, ovaj mi je bio zanimljiv za citanje iz razloga sto je drugaciji i nesvakidasnji!

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  9. Odlican ti je post,ja sam takoder ludila za Orlandom,tocnije za Legolasom,ali onda i za svim ostalim njegovim ulogama.Mmm Garrix,zivot dati da ga samo jednom zagrlim.Imamo puno toga zajednickog i puno bi mi znacilo kada bi posjetila moj blog i procitala prvi post :)...Ly <3

    ОдговориИзбриши
  10. Odlican ti je post,ja sam takoder ludila za Orlandom,tocnije za Legolasom,ali onda i za svim ostalim njegovim ulogama.Mmm Garrix,zivot dati da ga samo jednom zagrlim.Imamo puno toga zajednickog i puno bi mi znacilo kada bi posjetila moj blog i procitala prvi post :)...Ly <3

    ОдговориИзбриши
  11. Super post, baš mi se dopada!!
    Pretplatila sam se,možeš li uzvratiti? amna-tbhidc

    ОдговориИзбриши
  12. Veoma zanimljiv tag, nisam vidjala ovakav! Jos zanimljiviji odgovori! :) <33

    http://dearmissmodern.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  13. Odličan post! Tag je veoma zanimljiv i mislim da ću ga odraditi. Tvoj blog mi se jako dopada, učlanila sam se. :) ♥ Odgovori na pitanja su ti odlični i uživala sam čitajući post. Puna si pozitivne energije što mi se baš dopada. :) ♥

    Posjeti moj blog i učlani se ako želiš -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Because of energetic and Paravex Male Enhancement energetic nerves adult males benefit better sensation and keen preference to make love. adult males fantasize and think about intercourse which similarly stimulate their genital organs and they produce.For more ==== >>>>>> http://t-rexmuscleadvice.com/paravex-male-enhancement/

    ОдговориИзбриши

Thanks for stopping by ❤✌

Омогућава Blogger.