In

Ja na Blogger Festu 2017.

Yoo !!! 

Možda ste čuli za BBF, a možda i ne...

O njemu ću vam malo više reći na kraju posta...Za početak ću početi >>> IZ POCETKA!

.....................................................

Vrlo se dobro sećam tog 5.4.2015. ( dana kad sam otvorila blog,i napisala prvi post )


Tad nisam bila uopšte upućena ni u šta vezano za blog i blogovanje...Imala sam samo svoj ask nalog i kad god bih nešto objavila poslala bih svim svojim pratiocima i onima koje ja pratim obaveštenje....Stizale bi mi razne poruke podrške,saveti i to...

Na početku sam bila kao i svi drugi - NA POČETKU , nisam znala editovati,uređivati blog,fontove...Jedino što sam znala je da pišem..

Kasnije...Kako je moj blog rastao,rasli su i prikazi,članovi...

Gledala sam tuđe blogove i primetila da su njihovi mnogo lepše uređeni...Nisam bila kao drugi sad...Nisam ispitavala sve redom kako , gde... ( ne kažem da svi to rade ali ima ih puno,samo kažem,uvek pomognem jer znam kako im je bilo, i nema ništa loše u traženju pomoći ,samo sam ja jednostavno želela sve sama da shvatim ) krenula sam u malo istraživanje šta sve to mogu uraditi na blogu...
Sva ona podešavanja,CSS kodovi i ko zna još šta , tad su bili za mene kineski jezik ...

Ali malo po malo...Shvatila sam šta je za šta...

Znači,neću da vas lažem,bilo je tu i momenata kad sam samo rekla nije ovo za mene ipak...I htela da odustanem,povučem se...Ali onda sam shvatila da je tad postojalo bar 10 ljudi koji su redovno pratili moj blog i davali mi podršku...BAR 10...Tih 10 ljudi me je uvek izvlačilo i davalo mi nadu da nastavim...Kasnije su počela upoznavanja sa drugim blogorima,pa upoznavanja mojih pratilaca *-* <3 

Sa 300 prikaza pa do današnjih skoro 40 hiljada...

Veliki pomak...
Za mnogo veće blogere je to ništa...
Ali meni je o g r o m a n  uspeh.. :)

Znači , ovo može biti za sve one koji žele da pokušaju da pišu na blogu,za sve one koji planiraju da odustanu od bloga...

Pokušajte,uz malo truda,koji sam sigurna da možete da uložite , uspećete !

Svi smo mi krenuli sa 0 prikaza i 0 pratioca...

Tako ćeš i ti...

Nemoj misliti da niko ttvoj blog neće čitati i da nisi za to...Jer,evo ja ću prva da čitam ! I ti jesi za to !

A za vas koji planirate da odustanete i polako gubite veru u svoj blog...

Nemojte,bila sam par puta u istoj situaciji...Da sam odustala , pokajala bih se , i to puno...
Dajte najpre sebi šansu,pa onda svom blogu , videćete , nećete se razočarati ! <3

Ovo trenutno čita verovatno veliki broj ljudi,a među njima su i ' veći ' blogeri , koji nadam se da mogu da potvrde sve ovo što sam rekla ! <3

A sad što se tiče Blogger Fest-a 

Na prvi pogled,sam bila oduševljenja,a bogami i na drugi...

Jutjuberi imaju svoj festival,svoj način da promovišu sebe,predstave se,svoj način da okupe publiku...

A šta imamo mi blogeri,osim našem bloga? Verovatno ništa...

Zato , mislim da je ova ideja i više nego savršena...I znam da je ovde na milion blogera koji čekaju svoj trneutak da zasijaju..I ako svi svojim snagama podržimo ovu akciju,ona će uspeti i realizovaće se !

A da li ima nečega boljeg od upoznavanja svojih bliskih blogera i svojih najvernijih pratilaca ? Mislim da nema...

Zato sam se sa velikim uzbuđenjem i nadom prijavila za ovaj festival !

Nadam se da se neću razočarati <3 :)

...................................................................

- KAKO SE PRIJAVITI -



A , ako želite da kontaktirate organizatore lično,možete putem FB-a ili mejla :



I ... mislim da sam rekla sve što je trebalo da kažem :) <3 







U N T I L    N E X T    T I M E

<><><><><><><><><>
 B   O    O    M    Y 


Related Articles

31 comments:

  1. Zelim ti svu srecu i nadam se da ce te primiti!Imas divan blog i dajes super savete :)

    girlsstuffblogg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post! Jako mi je drago što si se prijavila, želim ti puno sreće i da baš i ti budeš odabrana *-*
    This is my life

    ОдговориИзбриши
  3. Želim ti svu sreću i nadam se da ćeš biti primljena. :)
    A i lepo je što si ovim postom podstakla one koji su možda želeli da odustanu, da to ne trebaju da čine. :)
    Samo tako nastavi! :)

    NEW POST -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM

    ОдговориИзбриши
  4. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  5. Cula sam i htjela sam da se prijavim, ali jos sam uvijek na samom pocetku pa bolje da ne pretjerujem heh. Ti stvarno zasluzujes otic na to zbog svog rada i samog pisanja, tako da zelim ti svu srecu da odes i da upoznas ostale bloggere, svoje pratioce i sve divne ljude! ❤

    https://teenorchild.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ajoooj hvalaa tii 💝💝💝💘
      I ti si odlicna,mislim da nije bitno koliko ti je poznat blog ako ti znas da imas osobe koje ga citaju tako da ako stvarno zelis,prijavi se 💝💝💝

      Избриши
  6. I ja sam sto na pocetku pa zato nisam htela da se prijavim. Srecno!!!♥♥♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tii 💟💟💟
      Nema veze sto si na pocetku,prijavi se ,i dalje si bloger hah 💞💞 nije to sad VIP pa da je tacno odredjeno ko moze a ko ne 💞❤

      Избриши
  7. Puno srece! I ja sam se prijavila, i nadam se najboljem rezultatu! Jos jednom, srecno Dragana! ♥♥♥
    Moj blog-http://forgirlsonly-ofg.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Sretno, i ja ću se uskoro prijaviti, nadam se da ćemo svi biti na okupu! ♥

    IlvaMagicalWorld

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvalaa tii <3 <3
      Naravnoo !!! Moram jednostavno da vas upoznam sveee * - - - *

      Избриши
  9. Mislim da za manje od godinu dana, imati 40 000 pregleda uopće nije malo i svaka ti čast na tome ti samo nastavi tako daleko ćeš dogurati, nadam se da ćeš doći na bbf, mislim da je to odlična manifestacija i sama bih voljela učestvovati :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Draga Boomy, sviđa mi se izgled tvog bloga, to je prvo što sam primetila, te to prvo moram prokomentarisati. Ja sam se takođe prijavila za BBF i želim ti svu sreću, da te izaberu, da odeš tamo i da se lepo provedeš:*

    Kika's blog

    ОдговориИзбриши
  11. super post jedva cekam april i nadam se da cemo se mozda upoznati

    ОдговориИзбриши
  12. Jako mi je drago što veliki broj bloggera ide na BBF i što će konačno svi biti na jednom mestu :) ja nažalost ne mogu doći iako bih volela ali biće još prilika,Odličan post ♥

    Novi post → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Evo i jednog novog člana:)
    Imaš divan blog!
    Ako želiš da uzvratiš
    https://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  14. Imas odlican blog :) nadam se da ces doziveti veliki uspeh Boomy ..xoxo http://ellalavomg.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  15. Svi smo mi krenuli od nule,i profesionalac je jednom bio početnik.
    Mislim da mi jedna od želja upoznati svoje internet blog druigarice,ispunio bi mi se san,zaiista!Srećnoo!
    http://natalijabeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  16. Puno Ti hvala, dala si mi ogromnu podrsku. Mada, ja sam ponosna na svojih 5 pratilaca, iako sam sigurna da ih drugi imaju mnogo vise, jer znam da postoje osobe koje prate moj blog. ❤
    A sad I ja pratim tvoj, super si!

    http://fashionworldlovelife.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши

Thanks for stopping by ❤✌

Омогућава Blogger.