In

IT'S MY BIRTHDAY !!!


Yooo,I'm back *-*

Danas je meni jako poseban dan - jer je MOJ ROĐENDAN *-*-*-*-*-*

Mislim svi mi obozavamo svoj rođendan lol..I ja sam ovom prilikom htela da podelim svoju veselu energiju i sve to sa vamaa,jer mislim da dugooo nisam imala neke motivacione  postove ili tako neštoo...

Sooo,let's beginn *-*

...........................................................................

Za rođendan vam obično kažu ' Ne daj da ti ovaj dan bilo ko pokvari ' ....

I vi se trudite da tako i bude...Puni ste samopouzdanja,srecni se i jednostavno obozavate taj dan...

Zašto onda ne bismo napravili da nam svaki dan bude rodjendan??

Da svakog dana ne mislimo o stvarima koje nas rastuzuju i skidaju nam onaj predivan osmeh sa lica?

Da ne budemo tuzni,jer sve ce u zivotu postati bolje i nema smisla tugovati za necim , jer ce kad-tad doći nešto milion puta bolje što ce da zameni ovo sto se desilo ...

Zasto bismo mislili o hejterima,osobama koje nas ne cene,osobama kojima se ne dopadamo...Pa NEMAJU SVI DOBAR UKUS JEL??

Ja mislim da treba vise da se obaziremo na one koji nas vole i postuju a ne da dajemo paznju ovima koji nas ni 1% ne cene...

Bar je tako za rođendan - zovete one najdraze,jer...zasto biste delili svoj najlepsi dan sa osobama koje vas ne cine toliko srecnim ...

E sad....

Shvatila sam da ako bi nam svaki dan bio rođendan,svet bi bio jedno mnogo lepse mesto...

Ja se trudim da uvek budem pozitivna i da mi nista ne srusi dan,ali ponekad se i to desi....

Tada jednostavno mislim da je kraj,nema srece vise u mom zivotu....A onda shvatim da je sve prolazno,i potrudim se da sama svoj dan popravim,jer ovo je moj zivot,moj dan i ja imam apsolutno pravo da ga i kvarim i popravljam - sooo yeah time se vodite kada neko pokusa da vas povredi...

Zato je bitno da sto pre shvatimo da u zivotu imamo samo jednu sansu - DA ZIVIMO..

I da ne treba da stavimo tu šansu u pitanje,treba da je iskoristimo što bolje možemo ...Ja danas imam 15 godina,juče sam imala 14,prekosutra ću 20,a već sledeće nedelje 80...

Bukvalno toliko brzo ovaj život prolazi...

Nema vremena za nebitne stvari , zato jednostavno smejte se,sve će proći,sve će biti bolje,uživajte u novim stvarima,stvarajte nova prijateljstva , oprobavajte se u novim stvarima ...

** NA KRAJU SVI ŽALIMO ZA PROPUŠTENIM PRILIKAMA **


......................................................................

Au koliko dubokoumnosti od Dragane ovde sju hahha :)

Nadam se da vam se svideo i ovakav tip posta na mom blogu - mislim da je ovo prvi put da pišem nešto ovako ...ali dobroo hahh :)


U N T I L   N E X T    T I M E 



B   O    O    M    Y




Related Articles

32 comments:

  1. Dragaaa moja srecan rodjendan,zelim ti da nastavis ovako dobre postove,kao sto je ovaj da pises i da budes jako sretna i da ti sve ide od ruke <3 <3 Zelim ti da upoznas One Direction i da se udas za Harrija <333 XOXO <3 http://ellalavomg.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Draga, srećan rodjendan. Sve najbolje u životu. Na skoro svakom blogu čitam ovakve motivacione postove, ali tebe u pisanju ovakvih nemože niko da te stigne. Mnogo lepo pišeš i volela bih da nastaviš sa ovim blogom i da ga imaš još puno, puno godina. Učlanjena sam u tvoj blog, pa se nadam da ćeš uzvratiti i ulepšati mi ovaj dan.

    Life In My Style

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvalaaaa tiii punooo 💖💖💖💕💗💝💗
      Uzvratila saam 💖💖

      Избриши
  3. Prvo - Sretan rođendan!! Da ih imaš još sto i da ti se sve želje ostvare. Istina je da svaki dan trebamo biti sretni jer život brzo prolazi. :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  4. Sretan ti rodendan, zelim ti sve najbolje.
    ❤️❤️
    Maggie's Blog

    ОдговориИзбриши
  5. Srecan rodjendan!
    Samo nastavi da budes tako uspesna u blogovanju :)

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Srećaaan rođendan, po drugi put! Odličan ti je post 💗💗

    ОдговориИзбриши
  7. SRECAN RODJUS DRAGANICE!!! PUNO ZDRAVLJA ,VESELJA I USPEHA TI ZELIM I NASTAVI DA BUDES KOMICNA NA SVOM BLOGU I ZELIM TI DA UZIVAS U OVOM DANU.

    booksdiar.blogspo.rs

    ОдговориИзбриши
  8. Prije svega sretan rođenda, a što se tiče tog posebnog dana, moram priznati da već 2,3 godine unazad to mi je skoro kao i svaki drugi dan, dobro možda malo posebniji, ali ništa posebno, sve u svemu divan post, lijepo se provedi na ovaj dan

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Boomy prijo, sretan rođendan vtp ♥
    Svrati ako možeš ---> https://eniiway.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  10. SRETAAAN ROĐENDAAAN,SVE NAJBOLJE,DA NASTAVIS S OVAKVIM POSTOVIMA i ne znam sjećaš li me se (Antonia "Not So Girly") ali bas su mi falilo tvoji postovi i tako UZIVAAAJ TI DANAS! haha ❤❤

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tiii <3 <3

      OMG kako se ne bih sećalaaa Antoniee damn *-------------*

      Избриши
  11. Srećan rodjendaaaan!!!! Želim ti sve najlepše, neka ti se sve željice ostvare, zaslužuješ to!! Post je divan, slobodno češće piši nešto ovako!! Srećan rodjendan ponovooo :D :****

    Poseti i moj blog smoothieglam.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Sve najlepše draga moja, puno uspeha na svim poljima.... <3333

    ОдговориИзбриши
  13. Ajmee... sretan rođendan draga! Želim ti sve najbolje, puno uspijeha, sreće, zdravlja i svega što si sama zaželiš *-* Provedi ovaj rođendan najbolje!
    This is my life - Moo5 kupon za sajt Tinysand

    ОдговориИзбриши
  14. Izvini što kasnim sa čestitkom ali najiskrenije ti želim srećan rođendan!♥ Divno si napisala ovaj post!♥
    http://marijasworldblogaddres.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  15. Mnogo si lepo napisala post, ostavila si me bez teksta :) Nadam se da ti je rodjendan lepo prosao, mada sudeci po tvojoj pozitivnoj energiji, ne sumnjam u to :) Pratim te, samo nastavi sa ovako predivnim radom <3333

    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aiii hvalaa tii puno , bukvalno sam mogu mirno zaspati,hvala na ulepšanoj večeri ljubacc <3 <3 <3

      Избриши

Thanks for stopping by ❤✌

Омогућава Blogger.