In

Stogger !!!





Heeeeii *---*

Boomy IS BACK !!

Po naslovu , ne kontate ništa hah,ali to će se uskoro promeniti :)

S T O G G E R 

( Story + Blogger )

Na ovu ideju sam došla dok sam se kupala,naravno kažu da je mozak tad pun ideja haha :)

Možda vam sad Stogger daje neke pretpostavke hah,ako ne , a verovatno je ne,objasniću vam se o čemu se radi :))

Stogger u bukvalnom smislu treba da predstavi neku vašu zanimljivu priču!
Sada,to ne mora da bude priča vašeg života ( 1D haha ) nego može i neki storytime,neka priča iz vašeg života koja je na vas ostavila jak utisak !

Zašto mislim da je ovo jako dobra ideja ?

Pa,u prvu ruku vaši čitaoci će moći mnogo bolje da vas upoznaju,jer kada pročitaju šta je ostavilo jak utisak na vas ili kako izgleda vaš život biće im mnogo lakše da vas razumeju i verujte mi da je jako zanimljivo tako pročitati nečiju priču,saznati nešto o tuđim životima...Jos ako izaberete neku zanimljivu priču iz koje će i drugi naučiti nešto - pravi pogodak!

Zato sam nominovala da Stogger Challenge urade i mojih #TOP20 blogova,naravno ima ih mnogo više čije postove i blog obožavam ali bilo bi glupo kada bih sve redom nominovala,pa sam morala izdvojiti baš baš 20 :)

A to su... ( nisam išla redom,jer i nema nekog reda haha,sve blogove volim podjednako <3 )



























**************************
****PRAVILA UČESTVOVANJA ****
************************** 

* Morate prepričati istinit događaj !

* Posle pisanja posta nominujte 5-10 osoba da urade isto!

* Imajte na umu da tom pričom nećete nikoga povrediti,posramiti...

* Ostavite link mog bloga ( kao kreatora Stoggera )

* I najvažnije - H A V E   F U N 

* Kao glavnu sliku tog posta stavite onu gore sliku ' Stogger ' 

******************************************************************

A saaad,na kraju , red bi bio da kao pokretač ovoga i ja napišem svoj Stogger!


RAZVOD RODITELJA

- U prvom postu sam kratko napomenula da su mi roditelji razvedeni...I nikada nisma nešto više o tome govorila...
Pa eto za to ću iskoristiti ovu priliku...
Znači,to se desilo pre 2 godine...Dan pre te velike svađe mojih roditelja,atmosfera u kući je bila odlična,letnji dani,uveče sam išla u šetnju,mam je pravila ručak,tata bio na poslu...Sve je bilo onako - BAJNO..Nisam mogla ni slutiti da će samo dan posle toga moj život drastično da se promeni.

To je bilo dan pre .....

Ali tog dana,ujutru kad sam ustala i krenula ka dnevnoj sobi kroz vrata sam čula svađu...I razmišljala sam da li da uopšte i ulazim,te svađe se uvek završe sa istim rečima - JA ĆU OTIĆI ODAVDE .
To mi se nikad nije ni sviđalo...Ali ipak,odlučila sam da uđem...Tog trenutka je nastala mala tišina...Odmah mi je govorilo sve , nešto sam preskočila...
Zatim sam sela pored moje sestre - koja je već bila tu , i pokušala da se uklopim u ceo događaj...Ali,niko ništa nije govorio...Dok mama nije rekla : ' Gago,mama i tata se razvode ' , prvo sam se nasmejala i pomislila pfff to je ista priča kao svih godina pre...Ali,ne ...Ovaj put to je bilo malo drugačije i tek posle sam uvidela da ovo nije šala...
Odkake znam za sebe mama i tata su se uvek svađali,prepirali,ali tad sam to shvatala kao neizostavni deo braka,nisam ni pomislila da će doći do ovde...

Taj dan je bio jako buran...Puno suza,galame,svađa...Ali na kraju dana,moja mama je ipak rešila da ode iz kuće , zapravo  tek sad kontam da oni nikad nisu bili jedno za drugo,lisica nije za vuka i nikad neće moći biti...Meni je žao što nisu mogli biti složni i što nisam mogla imati bar koliko toliko normalnu porodicu,ali opet mi je bilo još tužnije što sam gledala sve te svađe...Nekako ovako možda i jeste najbolje...Ali nikad neću u potpunosti odobriti sve to,naučila sam živeti ovako,i gotovo..

Posle svega sad...Moja mama je posle svih ovih godina pronašla sebi srodnu dušu i sa njim ima jedno dete , moju polusestru...Moja sestra je odlučila da pređe da živi kod mame..

Ja sam kod kuće sa tatom...Ali u kući nisam sama..Kuća mi je stvarno velika i podeljena je na 3 dela..Delim je sa stricem,strinom i još 2 sestre...I plus babom...Tako da u tolikoj punoj kući meni je i srce isto...Ponekad mi nedostaje mama ovde,ali ta praznina se vrlo lako popuni ,kažu da vreme leči sve,a ja mogu ovo i da potvrdim,jer je stvarno iz godine u godinu sve lakše i lepše...

Što se tiče tate,on mi je i mama i tata,ali mu to ne smeta...I on je našao svoju srodnu dušu,u čemu ga u potpunosti podržavam..Niko nije osuđen da bude sam,jednog dana i ja ću otići svojim putem a on bi ostao sam,ovako bar znam da pored mene i moje sestre ima još neko ko ga voli i ko će biti tu za njega kada mi nismo...

Iz ove priče sam naučila da se život može vrlo brzo promeniti iz korena,ja sam za jedan dan bukvalno promenila sve,zato treba ceniti ono što imate - DOK JOŠ IMATE , ja sam to shvatila na teži način,ali vi ne morate tako :)


I ovoo je bio moj Stogger...

Želela bih da u kratkom roku pročitam i vaše priče,naravno možete me u komentarima obavestiti kad objavite kako bih pročitala



L O V E    Y O U   B O O M Y 

Related Articles

39 comments:

  1. Nakon što sam vidjela ovaj post i nominaciju u kojoj si nominovala moj blog bila sam presretna i prije svega hvala ti na tome, možeš računti na to da ću i ja napisati stogger. Kada sam vidjela nominaciju pomislih da napišem nešto vezano za razvod braka, kad ono bum, i ti si to pisala, i odmah da ti kažem u potpunosti te razumijem, kod mene je bilo još i gore jer se nikada nisu svađali, a odjednom su se razveli, sve u svemu drži se i još jednom hvala na nominaciji :*

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvalaaa ti punoo <3 <3 <3
      Jako bih želela da pročitam i tovju priču o razvodu,bez obzira što sam i ja pisala :) <3 <3

      Избриши
  2. Hvala puno na nominaciji.
    Ukoliko budem imala vremena sigurno cu napisati Stogger :)

    https://badassvampire.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala ti na nominaciji. Stvarno mi je drago što spadam u tvoj TOP 20 blogera, a tema deluje zaista zanimljivo. Imam samo jedno pitanje; da li mogu da ispričam jedan deo razgovora sa jednog časa i kažem svoje mišljenje o tome? Neće biti kao storytime, ali to želim da uradim već duže vreme, a ovo bi me podstaklo da što pre učinim, haha.
    Što se tvog Stogger-a tiče, zaista nemam reči. Nije lako iznositi takav porodični problem u javnost. Ja sam takođe odrasla u porodici u kojoj slušam celog života svađe. Moji roditelji nisu razvedeni, ali te razumem u neku ruku.

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ništaa <3 <3 <3
      Hvalaaa tii punooo <3 <3 <3
      - pa da možeš,bilo koju priču,razgovor,događaj - bitno je da ti imaš svoje mišljenje o tome <3 <3 <3

      Избриши
  4. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  5. Super ideju si osmislila, nadam se da će biti zanimljivih priča i događaja! 😊 Super blog ❤

    IlvaMagicalWorld

    ОдговориИзбриши
  6. Hvala puno na nominaciji, mislim da ću napraviti nešto ovakvo☺ Inače, hrabro je od tebe što si podijelila ovako privatnu priču sa svima nama♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  7. Nazalost nisam norminirana, ali svakako bi mogla napisati post na ovu temu. Svida mi se tvoja prica, mislim ne to sto su se razveli, nego tvoje razmisljanje o svemu tom. Drago mi je da si prihvatila to da roditelji nadu svoje srodne duse, vecinom je to problem kod djece, takoder mi se svida sto si u potpunosti svjesna situacije.

    Maggie's Blog

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa lepo sam ja rekla kad bih mogla sve koje pratim - stavila bih...Ali...Naravno da možeš napisati! I baš bih volela pročitati tvoju priču <3 <3
      Hvalaaa tii puno <3 <3 <3

      Избриши
  8. Hvala na nominaciji, presrecna sam sto sam jedna od 20 sjajnih blogerki. Tebi svaka cast na hrabrosti da podelis ovakvu pricu :*

    ОдговориИзбриши
  9. Ajooj, jako tužna priča. Uvek u prepirkama između roditelja ispaštaju deca i njih uvek najviše boli. Nadam se da si sa vremenom naučila da živiš bez mame u kući i shvatam koliko ti je bilo teško. Drago mi je što tu prazninu koju imaš upotpunjuju ostali ukućani. I da, u pravu si kada kažeš da vreme leči sve, u to sam i ja ubeđena, samo se neko brže uklopi, neko sporije...Svaka čast za ovaj post, bio mi je jako zanimljiv. Prvi put sam na tvom blogu, te odmah moram da pohvalim njegov izgled. Font mi se jako dopada i to što pored posta stoji nešto o tebi, kao i tvoja slika. Veoma si lepa, a još lepše pišeš. Imaš moj veliki follow i radujem se sledećem postu.♥

    Kika's blog

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. HVALAAA TII PUNOOOOO AAIII <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

      Избриши
  10. Ovo je fantastična ideja! ♥ Jako mi je žao zbog toga što ti se desilo... :/ Nadam se da ću od nekoga dobiti nominaciju, radujem se pisanju istog. ♥

    misseslandy.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Kako je ovo savrsena ideja draga, jako kreativno pre svega. ♥ Bilo bi odlicno da sto vise bloggera napise ovakav post kako bi se nesti vide upoznali sa njima, njihovim zivotom i slicno. I naravno moram da ti se zahvalim sto si me uvrstila u tih top 20, zaista hvala jaki mi je drago sto cu imati priliku da ovu tvoju predivnu ideju pretocim u post na svom blogu. :) Svakako, smislicu nesto zanimljivo. :D Sto se tvog stoggera tice, ne bih znala sta da kazem. Mislim da ne mogu suvise da govorim o tome sa obzirom da nisam dozivela nista slicno, pa ne znam ni kakav je osecaj ili ista slicno. Samo nogu da ti zavidim sto si to nekako prebrodila i imala razumevanja za svoje roditelje, stvarno si predivna osoba draga. ♥

    eslyisworldview.blogsport.com - favoriti meseca

    ОдговориИзбриши
  12. Ovo je jako tuzna prica, ne volim kada se neki roditelji rastave. Ali mozda je i bolje tako,svakako su pronasli svoje srodne duse i nastavilii srecbo zivote, a niata se nije promenilo u ljubavi kojugaje prema tebi i tvojoj sestri. Divna ideja, hvala na nominaciki. :*
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa da,ako ništa drugo bar to hihi <3 <3 <3
      Hvalaaa tii , ništa <3 <3

      Избриши
  13. Ajojj,baš zanimljiva i tužna priča.

    ОдговориИзбриши
  14. Zao mi je zbog razvoda,zamalo se jedan put desilo i meni isto :) Lepo si to rekla da vrijeme lijeci sve. Inace,beskrajno hvaalaaa na nominaciji. Do kraja nedelje cu zavrsiti ovaj Stogger..btw naziv je bas kul :) Poyy..xoxo
    http://ellalavomg.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imaš sreće što nije <3 <3 <3
      Hvalaa tii punoo <3 <3 <3

      Избриши
  15. Prijedlog je predivan i hvala za nominaciju ali blog sam i napravila da pobjegnem od stvarnosti, tako da vjv necu imat snage pisati post na takvu temu, a i nemam vremena ovih dana... Skola😂

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvalaaa tii <3 <3 <3
      Ahhh razumem te u potpunosti,nema veze <3 <3

      Избриши
  16. Fenomenalna ideja stvarno! Žao mi je što je to tema tvog stogera, ali kao što kažeš, tako je možda i najbolje. Možda i ja napišem jedan, čini mi se baš interesantno,eeh samo da smislim šta ću pisati... :)

    Milica'slifestyletips

    ОдговориИзбриши
  17. Mislim da je ovu ideju vec postavila neka blogerka.U svakom slucaju,divna ideja!:) <3

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam sigurna da nije haha,verovatno si videla kako uzvraćaju na nominacije hah <3 <3

      Hvalaa tii punoo <3 <3

      Избриши
  18. Dobar post!♥
    Imas follow, nadam se da ćeš uzvratit,

    anastazijaiemma.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  19. divna ideja!:)
    http://maja-dj.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  20. Stvarno divna ideja! Joj, moji se isto svađaju, ali da se rastave stvarno ne mogu to ni zamisliti. <33

    Fantastiko World - ako želiš pogledaj moj blog

    ОдговориИзбриши

Thanks for stopping by ❤✌

Омогућава Blogger.