In

BOOMY / AUTUMN 2016

 

Sećate se ono kadd sam vam još pre rekla da ču ove godine definitivno praviti Autumn Lookbook?
E,pa konačno sam se smilovala i otišla u prirodu i uradila to...
Hvala Jeleni ( sestri ) što mi je pomogla i pravila mi društvo <3 <3 


Krećeemo sa ovim jako zanimljivim listom... 


Onda sa još zanimljivijim drvetom haha :)


Ovde sam inače na Dunavu...Mislim kad kažem kod Dunava mislim na : Cvrcinu baru,Tikvaru i Dunav , a ovo ovde je vec blizu  Cvrcinoj bari  :)


Jednostavno sam morala ovo da uslikaaam tako savršenooo <3 <3 <3 


Ovde mi se najviše svidela dominacija zlatne boje :)


E,upoznajte Cvrcinu baru....


Prelepo.....Znam...

Sa druge strane puta...Neka močvara je...Ali ona nije toliko zanimljiva kolko su ove trske i drveća ispred nje haha :)


A da ne zaboravim ovu ogradu...Koja je prostno savršena,a da li vidite malog slatkog uljeza tu?
Pa....Pogledajte bolje haha :)


Jošš malo close view...


Onda sam iskoristila svoju sestru kao modela i uslikala je ovako....Nadam se da je za nju to dovoljno pro...Poto ima jako uslove...Ali dobro...I ona sama odlično slika,imačete priliku to da vidite na mojim slikama,znači tačno u trenutku....Mislim geni su čudoo...Sve dobro je na mene nasledila #proudsister


I dalje vas smaram sa Cvrcinom barom....Ali na ovoj slici vidite i labuda.... haha :)






I dalje sam opsednuta ovom ogradoom haha :D




Jakoo zanimljiv list lol haha :D


Ova drveća su mi odmah zapala za oko...
Mislim,kada pogledate sliku...Vidite i zašto...


Kao u pokušaju nečeg tumblr i proo :D


Do sad najbolja slika...Inače ovo je Tikvara...
I mislim da u narednih 2 meseca ću znati šta će mi biti pozadina na telefonu haha :d



Ova slika je ispala tako preelepo...
Specifican oblik ovog drveta ju je još više dočarao :D


Opet koristm svoju sestru kako bih vežbala u slikama sa ljudima haha :D I za divno čudo...Mislim uopšte nije loše ispalo hihi :D


Još jedna od omiljenih slika u ovom look book-u :)
Ovde sam već na Dunavu - i mislim da se sada vidi zašto se kaže da je Dunav naše more haha :)
( Šalim se to je samo uticaj Sunca i malo dobrog editovanja..Inače je mutan kao moja duša )

Ovom prilikom pozdravljam sve čitaoce iz Hrvatskeee <3 <3 
Ovo odve što vidite,sa druge strane Dunava,je Ilok :) Zumirala sam što sam više moglaa haha :)


Znam da je plaža ovde preeedivna :)


U trenutku uhvaćenooo :)
Hvala onom čoveku u čamcu što je prošao i zatalasao celu obaluu hihi :)


Heaven . 


Haha,morala saamm 


Opet,Boomy udara u pravom trenutku...
( igorišite Jeleninu ruku u zanosu haha )


Yooo,evo i mene hahah..
Nemam crvene ombre u slučaju da se pitate....To je samo odsjaj sunca...Relaxxx 



Opet Jelena moja živa figura.



Nije da sam je terala da piše Boomy's Place....
Ali nema veze....


A oko mene sve je crno crno crnooo 



Jedna u zanosu je morala  biti...



Ahh da...Ako vam treba neko da vas uslika onako u skoku ili bilo koju sliku uhvaćenu u trnutku - zovite me i teleportujem se kod vass :D


Jelena je morala biti pro,ali inače...


Opet u glavnom kadru kosa...


Ova mi je jako fantastična...I mislim da je dostojna instagramu haha :)
Hvala ti Jelena !



Jelena me i dalje iznenađuje...Ne znam kako joj je ovo palo na pamet...
Ali opet...Ako ja držim u rukama Sunce...Onda vi držite ceo svoj svet...Kako sam tumblr danas ju...



Jako pro slika,ali ne znam šta ova pesnica treba da prestavlja...hm...


Najbolje za kraj...
Ova mi se definitivno najviše sviđa od Jeleninih slika ( na kojima sam ja lol haha)


Mislim da je krajnje vreme bilo da i ja nju malo uhvatim u nekom zanosu haha :D



Moglo bi se reći - JEDNA OD NAJLEPŠIH SLIKA SA TIKVARE.


Zanimljivo...Boomy drži Sunce u rukama i sad još grli Tikvaru...



......................................................

Nadam se da vam se svideo ovajj LookBook hah :)
Potrudila sam se da vam bude zanimljivo bar toliko - koliko :)

Jer znam da ostali blogeri samo pobacaju slike i gotovo ( čast izuzecima hah ) pa sam želela da napravim ovako i kratku opis svake slike haha :d

I daa,sledeće subote idem na sajam knjiga...
Možete ( moždaaa ) očekivati neki vlog hah :)

A onoooo otprilike najvažnije što mislim da je...Što se tiče moje knjige ( imate post gde sam vam sve rekla ) sve je sređeno,imam menadzera korica,izdavača...I sad je samo na meni da je dovršim,uredim i objavim...Krajnji rok mi je u avgustu...Tako da knjigu očekujte u septembru - taman pred sledeći sajam haha :d

Iiii mislim da sam vam sve rekla lol hahah...



U N T I L    N E X T   T I M E


B O O M Y 










Related Articles

30 comments:

  1. Jako lijepe slike!
    Baš mi se sviđaju :)

    https://catherinehere.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  2. Slike su fantastične, baš mi je bilo zanimljivo čitajući post. Obožavam jesenje slike, tako da su mi se ove jaako svidele. :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Slike su predivne, a opisi se baš lijepo uklapaju, Volim jesenje slike, ali je slučaj kao i sa tobom nikako da izađem van i uslikam normalnu količini slika :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  4. Slike su prekrasne. I priroda je isto predivna. :)❤

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  5. Jako volim ovakve postove i sama ih pravim, jer jako volim fotografisati prirodu, pogotovo sada, kada je vani ovo predivno šareno lišće, to se svakako treba reći, voljela bih samo da povećaš font slika, a sve ostalo je superiška :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvalaa tii <3 <3 <3
      Ahh,i ja sam mislila da bi bilo bolje da su veće,ali naravno ovako mi zauzima manje prostora i nekako mi je prganizovanije,svako moze da klikne na sliku i da je vidi u punoj rezoluciji tako daa :) <3 <3

      Избриши
  6. Isuse ove slike su predivne,pune su zivota.Samo tako nastavi.Ja ovozavam kad negdje putujem slikati,oblake,prirodu,i znam kako je biti ovisnik o slikanju svakog drveta ili lista...Ali zar nije jos lijepse sjesti nakon 6 mjeseci i pogledati te slike i sjetiti se gdje si bio,kako je bilo i kako si u tom trenutku bio s najdrazima.Nadam se da ces jos ovako nesto praviti :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvalaa tii 💝💝💝💝
      Naravno da hocu 💟💟

      Избриши
  7. Moram priznati da su mi slike bile jako zanimljive! Vrlo su profesionalne i originalne, zaista simpatican post. Preporucujem tis amo da u narednom periodu uvelicas slike, jer ce post izgledati mnogo originalnije.

    ♡♡♡ http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvalaaa ti ❤
      Paa ako se uvelicaju zauzme jako puno mesta na celom postu...a ako se post gleda preko kompjutera onda klikom na sliku iskoco kao galerija svih slika na postu i naravno uvelicane su ❤

      Избриши
  8. Анониман24.10.16. 11:05

    Meni se ne dopada što si pisala opis za svaku sliku posebno, jer je post predugačak i prenapadno je onda, ali dobro, to je moje mišljenje

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne slazem se,ali ga kao i svako drugo misljenje postujem ❤

      Избриши
  9. Ja iskreno ne mislim da je bespotrebno sto si pisala opis svake slike. Naprotov, mebii je vrlo simpaticno. Slike su sjajne! Kao i ograda kojom si odisevljena ;)
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  10. divne sličice!
    https://angelaafashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Slike su i više nego fenomenalne, inače obožavam fotografirati i imam tonu slika koje sam slikala i onda sam stvarno uživala u ovom postu i u divljenju prema određenim slikama odavde jer su neke zbilja posebno dobre. Svaka čast na njima i nadam se da će biti još ovakvih postova, inače misalim da sam prvi put na ovome blogu i čim sam pogledala ove slike odmah sam se učlanila jer su ipak slike krasne <3

    ako hoćeš pogledaj i ti moj blog ali sam te htjela zamoliti da baciš pogled na moj youtube kanal kojeg sam otvorila nedavno i pretplatiš se ako ti se svidi
    link kanala: https://www.youtube.com/channel/UCl5tjLWvW3NVW4TXCIUt_pA
    unaprijed hvala :D
    -Sara

    ОдговориИзбриши
  12. Ma slike su fenomenalne,baš si ih lijepo slikala,sviđaju mi se. :) pratim tvoj blog, posjeti moj blog i učlani se ako želiš <3 http://beautyworld830.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  13. Woow,koliko slikaa *-*
    Divne suu,sve do jedne!!

    Ako budes mogla,poseti moj blog
    http://girlsstuffblogg.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  14. Super ti je post, i tvoj blog mi se jako sviđa

    Posjeti moj blog:* http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  15. Divne slike!Odusevljena sammm <333

    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se,uzvraćam <333
    nacalifestyletips.blogspot.rs-Najveci balkanski giveaway

    ОдговориИзбриши

Thanks for stopping by ❤✌

Омогућава Blogger.