In

Šta raditi tokom jeseni ?


Jeeeseen *--*
Danas je konačno tu,kaaao što već znate  o b o ž a v a m  hladnija vremena i naravno jesen spada u te *-*

Danas neću pisati sta je jesen,ni kako lisce pada,ni sastav na temu ' Jesen u mom kraju ' , nego ću moooožda pisati šta da radite tokom jeseni...

Ali..Mozdaa :3

.....................................................

1. LIŠĆE


Ne znam da li imate čudne fetiše kao i ja...
Ali ovooo je stvarno jaaako zanimljivo čoveče...Kad god imam vremena obavezno moram da se igram sa lišćem...Jer bez obzira koliko godina imam nikad nisam dovoljno stara da prestanem skakati po lišću,uživati u onom zanimljivom zvuku lišća,ponekad mi se u toj igri skakanja po lišću pridruži i moj pas,pa se to na kraju završi kao valjanje po lišću :((



2. NOC VEŠTICA


Iako u Srbiji to i nije baš tako popularno i priznato...Who gives a ****...
Jednostavno svake godine ja to moram lepo isplanirati i napraviti naaajbolju zabavu sa grupom društva a sa njima unapred sve dogovorimo...
Prošle godine sam imala čak i Halloween serijal xoxo,tako da ako želite ove godine nešto da radite za Noć Veštica obavezno pogledajte ako vas zanima kako da se maskirate,kako da prirpemite sve,organizujete sve....




3. VATRA


OK,ne mislim na ovo...

Veeec na ovooo dole hahah



Ovo je po meni jedna od najjjboljih stvari koje se mogu sa društvom uraditi ...Znači onako uveče ,hladno,vatra,greje vas,družite se vas 10-20-30-10000 ili samo troje hahah :)

Prošle godine sam bila sa bratom i njegovim društvom i relano bilo mi je extraaa,značii najlepše sećanje na jesen,onako uveče zvezde se vide,svi se smejemo,pevamo,i naravno jeli smo jer ipak treba iskoristiti tako divnu priliku - ZA JELO :3



4. NAPRAVI SVOJ AUTUMN FOTO BOOK


Ovo do sad nisam radila,ali od ove godine ću definitivno početi,i ovo je sigurno jedna od najboljih ideja za sve vas koji volite da slikate ili biste želeli da naučite da radite isto...
Sve što vam treba je malo bolja kamera ( i na telefonu jaca moze da posluzi ),zasto malo bolja-pa jednostavno zato što vam treba jači kvalitet ako želite da slika bude lepša,veća i nekako ' bolja ' :)

I onda kad krene ziiima odlgedate te lepe jesenje fotografije i bude prelep osećaj,bar pretpostavljam,jer kao što kažem nisam to nikad probala hah..

I daaa,ne morate slikati samo prirodu,to će biti vaš album slika,možete i sebe slikati možete bilo šta,možete random ljude,ali naravno potrudite se da to bude što profesionalnije...

Pošto ću ove godine definitivno napravitiii AUTUMN ALBUM,možda par slika završi i na blogu idk idk :D 





5. URADI ONO ŠTO NIKAD NISI MISLIO DA ĆEŠ PROBATI


Ne znaš ili mrziš da crtaš,pevaš,plešeš......Ovo su samo neki od primeraa...

Ja sad nisam neki skener mozgova pa da mogu da ti trenutno pročitam u mozgu šta nikad u životu nisi uradio a potajno bi u svojoj podsvesti voleo da jesi...

Mislim....

Jednom se živi,uradi to dok još nije kasno...Ja se tako vodim kroz život uradi to dok još nije kasno...Na život gledam kao da jako brzo prolazi i ako mogu sad to da uradim zašto čekati???

I opet...Na kraju se kajemo zbog propuštenih prilika...

Taaaako da krajnje je vreme bilo da pokušaš nešto novo,možda ti se i svidi...

Ili se totalno obrukaš,ali Božee moj , i da se obrukaš , opet,jednom se živi....

Gledaj to sa pozitivne strane bar si nasmejao/la nekoga *-*




........................................................

I tooo bi bilo tooo *-*

Naravno,znam da ste svi očekivali nešto tipa : uzmi knjigu,kafu/čaj lezi u krevet,gledaj krzo prozor i te stvari koje svi do sad već znate...
Gledam da vam uvek dam neke drugačije predloge i ideje od onih koje su već jako učestalee..

Sooou yeeeaah...

U N T I L L 

N E X T 


T I M E





B O O M Y 






Related Articles

34 comments:

  1. Ideje su odlične, a ono što mi se najviše dopada je što su jako originalne, stvarno svaka čast, a od ovoga ću vjerovatno mnogo tga uraditi, pogotovo fotkanje lišća :D


    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Ideje su odlične zaista,jako si bila originalna u ovom postu,nadam se da ću neke ove ideje i primjeniti.Zaista odlične ideje kao i post koji je za svaku pohvalu.♥

    ОдговориИзбриши
  3. S obzirom da je jesen bukvalno moje omiljeno gotisnje doba, zaista si mi dala ideju kako da ga jos bolje provedem i hvala ti na tome. Zaista jako dobar post, jos uz ove divne sličice, zaista super.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  5. Mogla bi se ove jeseni posvetiti fotografiranju lisca i svega ostalog. Volim jesen i ovo hladnije vrijeme

    http://maggieblogspot.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  6. Fantastičan post draga! Preljepo si napisala post, i ja također obožavam lišće i svo to šuštanje *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post: This is my life

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post, i ja obožavam lišće xD

    thepeachesandtea.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  8. Fenomenalan post! Ovaj deo na kraju mi se mnpgo svidja, tako je upecatljiv i inspirativan, bravo, Boomy! :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvalaaa tii punoo haha,drago mi je što je neko primetioo <3 <3 <3 <3

      Избриши
  9. Divan post draga! Bukvalno iste stvari volimo što se jeseni tiče:) Sviđa mi se tvoja originalnost i to što se trudiš da budeš drugačija, samo tako nastavi i isplatiće se, veruj mi:) Imaš veliki follow od mene:*

    Kika's blog

    ОдговориИзбриши
  10. Prezakon post!! <3


    http://itsnina23.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  11. Super post! Mnogo mi se sviđa ideja za Autumn photo book, možda i sama probam! ❤☺

    Pogledaj moj blog, ja sam se u tvoj učlanila
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvalaaa tii punooo <3 <3 <3 <3
      Bilo bi mi drago kad bi probala jer je stvarno neštoo jako lepo što možeš i sama sebi napraviti za uspomenu <3<3

      Pratim tee <3<3<3<3

      Избриши
  12. Odličan post , jako mi se sviđa :)
    http://makzpi.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  13. Jao Dragana,tako dobar post odavno nisam procitala.Mogu ti reci da mi se mnogo dopada tvoj stil pisanja i da me definitivno inspirises.A imas na ovom postu i super izabrane fotke koje daju + cijelom postu.
    http://ellalavomg.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  14. Zanimljivi predlozi i odličan izbor slika. :)
    Učlani se na moj blog ako želiš, uzvratiću------> Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  15. Super post!Fantasticna si!
    Pratim te, uzvrati http://janasofija.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  16. Strava post. Slike su prelepe. Imas moj follow, ako mozes uzvrati znacilo bi mi puno. Hvala unapred!

    http://ablogfullofmagic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Thanks for stopping by ❤✌

Омогућава Blogger.