In

What's on my phone ?


Yoooo *-*
Welcome to the Boomy's Place,

ili heeej again ako ste tu već duže vreme :)

Pre početka,vidite li sa leve strane traku na kojoj su čitaoci...

Ja onako juče bacila pogled...

Kad ono 100 čitalaca !

Too mi je od samog početka blogovanja bio jedan od ciljeva,hvala što ste mi pomogli da ga ostavaim lysm <3 <3 
Iiii da sutra je škola kao što znamo,i ja još nmg da verujem da krećeem u srednju školu čoveče :o 
Kako?
Jel sam prespavala 6. i 7. razred sta??????

...................................................................

A saad na temu posta,

Znači ja sam oduvek želela napraviti jedan ovakav post,vidim da je dosta youtubera uradilo,ali oni su youtuberi,oni snimaju,a ja sam blogger..
I onda sam počela odustajati od te ideje...
I onda skontam,pa šta ako sam blogger,aj ken du eniting :)

I evo...:)

Da počnemo *-*

Znači pre samog početka DON'T HATE MY SPACE MEMORY AND NUMBER OF APPS :D

Sam telefon mi ima 8GB memorije,ali hvala Bogu meni to nije dovoljno ._.

Pa sam ubacila memorijsku od 8GB,i sada sve ukupno imam 16GB,i još uvek muku mučim sa slobodnim prostorom :((((


Znaaači idemo od početka ...



1. FACEBOOK


Mislim,svi imamo ovo zar ne?
Ja zapravo mrzim fb...Hahah nekako me je smorio...2010-2014 bila sam opsednuta njime i onda sam skontala druge,bolje društvene mreže i to je to :)

Jedini razlog što ga tretnutno imam je da stalkujem druge i da se  d o p i s u j e e e m 



2. TWITTER


Eeee ovo je već jedna od omiljenih aplikacija :)

Imam je već jedno godinu dana,ali novi profil na kome sam sad aktivna ( pošto sam na @BoomysPlace zab lozinku,bra'o Dragana ) imam oko mesec dana :)

Znači mislim da su ljudi izludeli više sa mojim tvitovima,ne može proći dan a da ja ne postavim bar 50 twitova. . . .

@DraganaDukicc 


.....................................................

3. ASK.FM 


Omiljen app definitivno :)

Daaa,postala sam verifikovan profil do pre nedavno *---*


@LadyGagaOfficalFanPage







- I da ne smaram sa svim društvenim mrežama,znam da nije zanimljivo, imam još : Vine,Tumblr,Pinterest,We Heart It,Messenger,Snapchat i Instagram :)




4. PicsArt


Skoro sve slike koje obooožavam lično editoujem preko ove aplikacije,znači u mojoj galeriji ima oko 500+ editovanih slika...Od slika sa citatima,pa do smešnih edita...Svega...Strah me i ući više u taj folder jer nikad ne znam šta sve meni može pasti na pamet haha :)




5. Duolingo


Znaaaaači omiljena aplikaicja za učenje jezika...Već godinu dana učim španski na njoj...I sve što sam dosad prešla još uvek se sećam...Tako da ako želite da naučite besplatno neki novi jezik - PROBAJTE :)






APLIKACIJE ZA FOTOGRAFIJE - 

Retrica,CandyCam,B612,Pizap,Collage Maker




6. ZEDGE 


Ovde pronalazim slike za pozadine ekrana,ringtones....Sve haha :D

Volim imati neke orignalne zvukove paaa mi ovo super dođe :::D




7. THE VOICE


Kad sam sa nekim od društva i kad se peva...Dragana je uvek ta koja će vrištati na visoke tonove,pištati na niske i pevati sa nekim akcentima koje ni sam Bog nikad u životu nije čuo...

Aliii,istina je da zapravo odlično pevam hahah,OK NISMA HVALISAAC , i ono potvrđeno je to od dosta onih koji su mi zapravo čuli glas...A to je jako mali krug...Nastavnik muzičkog,sestra,mama i bf hahahha :D

Možda nekad .....nešto veće....
Oduvek sam želela biti pevačica...I ova aplikacija mi pruža taj trip,ovde pevam sveee svoje omiljene pesme i na samo 4 od 100 pesama koje imam sam dobila 3 glasa od 4 hahah :D

Takooo daa,za sve one koji takođe žele da se okušaju u pevanju...Mogu probati :)




8. JustDanceNow


Spominjala sam vam i daa obožavaaam igrati * - - - - - *

Takođe ...Mrzim da me neko gleda dok to radim,i zato se samo zatvorim u sobu,povežem se sa serverom,uzmem telefon u ruke i igraaam *-*

Znači aplikacija funkcioniše ovako :

Instalirate aplikaciju na telefon,uđete u nju ono kao što biste i normalno uradili hahah,i onda na kompu ili laptopu ukucase justdancenow.com  i izaće vam broj dance sobe u koju ćete se prijaviti , taj broj unesete u telefon i onda možete biti prebačeni da početnu stranu,izaberete pesme,ima doosta stvarno i starih i novih i brzih i sporih hahah,i kada nađete koju ćete pustite je...

I onda uzmete telefon u ruke i pratite igrača koga ćete videti na ekranu...
I tako sakupljate poene...
Znači,dok vi držite telefon u rukama on vam kontorliše pokrete da li su dobri :)

Ako neko želi dance challenge .. BRING IT OOONNN hahah :D


9. Perfect Piano


Preko ove aplikacije svirate klavir,logično hahah :D

Ja  i inače sviram klavir,nisma išla u muzičke škole i tako to...Tata mi je još dok sam bila u pelenama uvek svirao na klavijaturama i ja sam to obožavala i onda me je sa 5-6 godina naučio prve note šta je šta tu i nešto malo pokazao taktove i šta ja znam...Nikad nisam volela muzičko...

I kasnije posle jedno 6 godina Dragani se ponovo svideo klavir i uzmem tu klavijaturu i krenem pamtiti sve te zvukove,mesta i šta ti ja znam...

I tkao korak po korak sam naučila skoro sve samu sebe...

Realno ako uzmete u obzir sve što do sada znate sve sam samu sebe naučila bukvalno,jer mrzim da mi neko bude tutor...Nikad nisam učila sa roditeljima još od malena tako da možda je zbog toga nzm...
I moj tata je takođe sam sebe naučio da svira...Pa , možda je i nasledno haha :d

I anywaaay , ova aplikaicja mi služi da kada od poželim da sviram a mrzi me da idem po klavijaturu povezujem je i gubim vreme,samo uplaim aplikaciju i sviram...

Imam je i na tabletu i na telefonu,ali je više koristim na tabletu jer -  veći mi je ekran pa je lakše hahah :)



...................................................

I sve u svemu imam 21 aplikaciju ( ne računajući one basic što dobijaš sa telefonom )

I gomilu slikaaa i pesama...

Mislim da je krajnje vreme bilo za novu memorijsku,ali od 50GB,ako može.......




I to bi biilo too :)

Hope you like it *-*


 U N T I L  N E X T   T I M E 



B O O M Y 






Related Articles

32 comments:

  1. Picsart je fenomenalna aplikacija, ja je obozavam :) pored nje mi je super i snapseed i vsco.

    Frauleind.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Picsart obožavam. Twitter sam nekada puno više koristila, ali sada i ne više. Osim Picsarta, koristim i PefectlyClear i Photoshop i Line Camera. Perfectly Clear i Photoshop se inače plaćaju, ali sam ih ja našla besplatno. Super si opisala svoje aplikacije i čestitam na 100 pratitelja! :)

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  3. Wow koliko aplikacija xd, i ja sam radila sličan post, neke od aplikacija koristim, za neke prvi put čujem, ali su nake baš zanimljive

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Predobar post!JustDanceNow mi se cini kao preedobra aplikacija stvarno,i također volim i ja plesati.Za neke čujem prvi put,ali sve u svemu jako koristan i zanimljiv post.Sve čestitke na 100 pretplatilaca!

    ОдговориИзбриши
  5. Ja većinu ovih stvari ne koristim ali moram priznati da si me navela na razmisljanje da iste instaliram u svom telefonu. Jako zanimljiv post, dobro si odradila citavu selekciju, hvala na dobrim predlozima, ja sam bas trazila neku aplikaciju za ucenje jezika tako da ce mi ova dobro doci

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Одговори
    1. Hvalaa na nominaciji,gdelaću da što pre uradim post <3<3

      Избриши
  7. Odličan post, ja također imam većinu ovih aplikacija <3
    Čestitam na 100 članova, svaka čast :)

    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se (uzvraćam) :)
    http://doroty4.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  8. Nice apps, I love perfect piano and Duolingo!

    I am following you via GFC, hope you follow me back <3

    thisblogbelongstosabi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. I ja koristim PicsArt, stvarno je odličan! Inače, čestitam na postignutih 100 članova, svaka čast, zasluženo! ♥
    novi post:
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  10. Odlican post!Aplikacije su super,probala sam neke!
    Pratim te,ako zelis uzvrati!
    jovanaslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Aaa takodjer obozavam ask, definitivno najdraza aplikacija. Drago mi je da si verifikovana, i ja sam, no to bas i ne smatram tako bitnim. Facebook je svima dosadio haha...
    Pogledaj novi post kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Obozavam ask, iako sam ga tek skoro napravila...
    Koristim sve ove aplikacije. Inace sam prvi put na tvom blogu i odlican je ;-)
    Zapratila sam te, bilo bi mi drago da uzvratis ;-)
    Kisses
    janaxxbhdreamers-coul.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Ask je bae. Razumemo se za mucenje s slobodnim prostorom xd, and iskreno blago tebi s 16GB memorije <3

    http://it-s-such-a-wonderful-life.blogspot.mk/2016/09/people-you-love-can-will-be-people-that.html

    ОдговориИзбриши

Thanks for stopping by ❤✌

Омогућава Blogger.