In diy diy phonecase napravi svoju masku za telefon

D.I.Y. - Napravi svoju masku za telefon !


Da li vam maska sa slike deluje zanimljivo ?
Hm , tako sam i mislila ...
Stvar je u tome da na fazon ovoga mozete napraviti BILO KOJI OBLIK,BILO KOJU BOJU...Bukvalno sve je na vama :)

Sve što vam treba su 2 stvari >>> 

PIŠTOLJ SA VRUĆIM LEPKOM

NAJLONSKA KESA ILI PROVIDNA FOLIJA 


Na videu vam je svako uputstvo koje vam treba,izgleda prelako...
I definitivno ću ovo probati jer sam opsednuta sa maskama za telefon :D

Da li se i vama sviđa ideja?





B.O.O.M.Y

Related Articles

22 comments:

  1. Odličan post!Diy je zanimljiv.Lep ti je banner. ♥ :)

    Ukoliko možeš,želiš i hoćeš poseti moj blog, nova sam. Nadam se da ćeš mi ostaviti komentar i dati savet,jer si iskusnija. ♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Da li mora bas topli lepak? Moze li na primer onaj obican kao oho lepak?♥

    ОдговориИзбриши
  3. Ne znam da li bi taj izdrzao,ovaj vruci kad se osusi bude na fazon silikona a obican bude jako tvrd i ako se jace stisne polomice se to tako da mislim da je ipak ovo sano za topli lepak 💖

    ОдговориИзбриши
  4. Prvi put sam na tvom blogu, sjajno pises draga! Ovo je zaista sjajna ideja. Inace, pisi jos paranormalnih iskustava, to mi je najj ❤

    Misseslandy.blogspot.com --- Novi post

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvalaaa ti punoo 💕💕
      Hah,pisala bih ih puno ali nisam bas izrod koji ima svakog dana neku paranormalnu stvar u zivotu 😂💖

      Избриши
  5. Baš mi je ovo trebalo💕
    Odlican post 💕
    💕

    ОдговориИзбриши
  6. Joj ovo bi trebala pokušat,ovo sam i prije vidjela,ali eto hah valjda nekad i ja napravim btw jako fin post!❤

    ОдговориИзбриши
  7. Verovala ti ili ne,ja imam samo jednu masku za telefon i to onu providnu,jednostavno nisam osoba koja je psednuta tim stvarima,samo što je ova maskica divna,stvarno nisam znala za taj DIY ☺
    http://natalijabeauty.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  8. Super post! Bilo bi lepo ovo napraviti, jer je tako mnigk raznolikih nacina za ispoljavanje kreatuvnosti. ♡
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  9. Hello dear, how are you? Awesome post!
    And Amazing blog^^
    Would you like to support each other by follow on GFC and Google+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back

    Xoxo, Debi
    http://www.deborabrazil.com.br/

    ОдговориИзбриши
  10. Ouuua.Ostavila si post na mom blogu i dosla sam da vidim tvoj.Svidjami se.Neobican je blog.I cinjenice takodje. I da uvijek sam htjela da napisem 50 cinjenica ali ne da mi se. :DPrijavila sam se na tvoj blog ako vec nisi mozes uzvratiti.http://olivandafashionvorner.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши

Thanks for stopping by ❤✌

Омогућава Blogger.