In

Back To School : Life Hacks - #BTSWITHBOOMY


Yooo *-* 

Svi znamo šta je  uskoro *-*

Š K O L A


Iiii baš povodom toga  pišem ovaj post...Za koji se nadam da će vam pomoći :)
Soooo...Let's Begin :)

1. NAPRAVI TO DO LIST


Sve što ti treba je jedna ovakva tabla,ili neki tvrđi karton ili bilo šta na fazon toga ( budite kreativni ) i ovi sticky notes koje ćete zalepiti na tablu...
I mislim da svi znate kako ova tabla funkcionište,zakačite je na zid...I kada imate neku obavezu nešto da uradite a ne želite da to zaboravite zapišite je na jedan od ovih papirića..I kada to obavite,jednostavno samo povucite sticky note i bacite :)
Jako praktično,i jako korisno :)



2. OSTAVI PRVE STRANE SVEZAKA PRAZNE !

Zašto ?
Da bi kasnije tokom školske godine na tim stranama mogla imati svoje podsetnike kada imaš koji kontrolni,kada moraš šta učiti...
Mnogo je lepše nego te sve beleške pisati na nekoj random strani knjige i onda taj list gde si to napisala misteriozno će nestati...I onda redom zoveš sve iz razreda da ti kažu kad je kontrolni..
E,da bi se to izbeglo,uradite ovo,ja oduvek to radim,i jako lepo izgleda i korisno je i sve hahah a i nastavnicima izgledaš kao uredniji učenik,ako vam pregledaju sveske :)



3. PIŠI PLAVOM HEMIJSKOM


Kada pišeš beleške,ili kada izvlačiš bitne stvari iz teksta uvek se potrudi da to napišeš plavom hemijskom,jer je naučno dokazano da se naš mozak lakše seća stvari napisanih tom bojom nego bilo kojim drugim...So yeaaah...Znaš šta treba raditi :)


4. SCHOLAR 


Kada vam trebaju referati za nešto,ideje za eseje o nekim ličnostima...Umesto običnog Googla koristite ovaj , jednostavno ukucajte ' Google Scholar ' i to je to :)
Daće vam bolje informacije i pogodnije za školu :)


5. Wolfram Alpha

Ako se nekad nađete u situaciji da se borite sa matematičkim problemom a nemate trenutno nikoga da vam objasni a ne razumete baš najbolje , uđite na ovaj sajt i ukucajte jednačinu koja vas muči,i dobićete pun postupak i rešenje jednačine :)
Takođe ovo vam može pomoći ako vas mrzi da radite domaći iz mate :) 
( ali ne govorite nikome da sam vam ja ovo rekla... )



6. PAMETNO NAVIJTE ALARM


Pod ovim pametno mislim....
Umesto onog JAKO IRITIRAJUĆEG CLASSIC ZVUKA , navijte nešto još gore...
Popot neke pesme što počinje sa jaaako glasnim vrištanjem praćenjem jakim tonovima električne gitare...
Yuuupppp,obe ideje su užasne,ali ako taj zvuk navijete u 7.00
Svoju omiljenu pesmu navijte u 7.01
I biće vam lakše i lepšeee da ustanete pošto vas je vrisak već dovoljno razbudio :D



7. UVEK DORUČKUJ!


Da,ovo vam kaže osoba koja je poslednji put doručkovala negde juna 15. inače dana završnog iz srpskog *-*
Sad na raspustu možda vam i nije toliko bitan,ali verujte mi u školi jeee jedna OD NAJVAŽNIJIIIH STVARII *-*
Znači dok se razbuđujete skuvajte sebi čaj ili kafu ko šta voli i počnite sa pripremanjem doručka...
Ja na primer  za doručak obožavam neki voćni jogurt koji je prethodno stajao u frižideru ili neke pahuljice i mleko...
Ali kada mi nešto od toga nije na dohvat jaja na oko su mi drugi favoriti jer jednostavno obožavaam ih ... *-*



8. NAPRAVI PREZENTACIJE 


Kada kažem prezentacija ne mislim na prezentaciju u razredu nego prezentaciju na PowerPoint-u :)
Mislim,svi mi znamo da radimo na tom programu ? JEL TAAAKO ?
Znači ovo je nešto from my head...Sad sam se setila korisne stvari koje sam radila i verujte mi pomaže vam da naučite stvari bez učenja *-*
Znam , amazing...
Znači tačan postupak ovog učenja bez učenja je prooost :)
Znači koliko sam puta do sad rekla znači ??

Takoo daa,vi uzmete knjigu uđete u program i krenete, ne morate se obazirati na izgled prezentacija , ali i možete ako želite :)

Krenete polako i redom , pravite prezentaciju o nekoj temi i kako vi pročitate to iz knjige ( deo koji želite da ubacite u prezentaciju ) pa dok vi to napišete na pp,pa onda proverite napisano,pa proverite da li i u knjizi tako piše,vi ste ukupno taj deo teksta pročitali 4 puta,i vaš mozak je to zapamtio...

I na kraju kada je prezentacija gotova ponovo pustite prezentaciju i jendostavno je zanimljivije pročitati tako nego kad je sve zajedno u knjizi...

+ NEŠTO ŠTO TAKOĐE UVEK RADIM !

-Postavljaj pitanja sam/a sebi !!
- Dok učiš lekciju na papir izvlači glavna i najvažnija pitanja iz istog,i kada misliš da si posle 100000 sati učenja konačno sve naučio/la, odgovori na ta pitanja,i ako ti je sve tačno odgovoreno , YOU DID IT !!!

A pitanja koja si pogrešila proveri ponovo u knjizi i kasnije ponovo odgovori na njih i TAA-DAA , 5 sutra na odgovaranju :)
Meni se zapravo pogodilo da me nastavnica iz istorija pitala 4 ista pitanja koja sam ja sebi zadala :O



9. POSTAVI RASPORED ČASOVA NA ZAKLJUČANI EKRAN


Ovo vam naravno neće trebati posle 3-4 meseca škole , ali za prve dane je odličan HACK !

Znači , koliko ste se puta našli u situaciji da krenete u školu i uđete ( a u međuvremenu malo kasnite )
i zaboravite u koju učionicu treba da uđete,koji čas imate...
Pa ne znam za vas ali meni jedno milion...
I tako sam ladno jednom ušla na neki čas , koji je u mojoj glavi trebao da bude geografija,ali ipak je bila istorija nekog drugog razreda...
I ja sam tako uletela u razred i samo sela na svoje mesto koje je odmah pored vrata i ostavila torbu...
Kad sam pogledala gore, 
BLAM GODINE...
Ušla sam na čas petaka.........I nastavnica me je pitala jel sam dobro...
Ja se izvinila i ono samo izašla...

B R U K A godine...

E,sad da se i vama to ne bi dešavalo,uradite to...Ili ako vam se random u glavi zavrti pitanje šta mi je sledeći čas a ko će sad vaditi iz torbe raspored samo pogledaj na telefon ( koji je verovatno u tvom dzepu ili već u ruci znam te ... )




10. AKO TE MRZI DA ČITAŠ SAAAV ONAAAJ TEKST


Stvarno te mrzi da ponovo i ponovooo i po no vo čitaš isti tekst...
Radije bi da ti je nastavnica ili neko drugi tu da ti sve to ispriča...

Imam rešenje *-*

Upalite snimanje zvuka na vašem telefonu , i snimite sebe kako čitate taj ceo tekst koji treba da naučite :)
I onda se samo zavalite u krevet i slušajte to dok vam konačno ne udje u glavu...

A ja za to vreme 90% slušam koliko mi je užasan glas na trakama +



11. NA TESTU ...



Ovo mi u 80% slučajeva radi...
So yea'

Znači,ako se na testu dvoumite između na primer odgovora pod B ili odgovora pod D

Izaberite B , ili ako se dvoumite između C i nekog drugog random slova...

Izaberite B ili C...
Jer nastavnici često stavljaju tačne odgovore baš pod ova slova...

Ali sad pošto smo iz razotkrili verovatno će stavljati na kraj .... 



12. PhotoMath 


Jooš jedna odlična aplikacija za matematiku *-*

Jer realno kome ne treba pomoć u njoj... ČAST IZUZECIMA KOJI JE RAZUMEJU . 

Ova aplikacija funkcionište tako što uslikate vaš problem i ona će vam pokazati rešenje uz naravno postupak...

I zapravo tako sam shvatila jednačine . Yup i nemoguće je postalo moguće...

Kroz dosta postupaka kako se radi ukapiraćete sami kojim načinom :)

Tako da lako do 5 iz matematike ( ja sam izvukla 4 ne letim previše hahaha i to je puno )




13. UČI PLIŠANE LJUBIMCE . 

( ne smej se ozbiljna sam :D :D )

Da,ovom prilikom te pozdravljam medvedice Marta . . . .

Zvuči jako glupo,ali zapravo radi hahah :D

Ako sestra,brat,mama ili tata ne žele da slušaju vas kako se tripujete da ste nastavnik i objašnjavate lekciju koju ste upravo  naučili za sutrašnji test ...

Verujte mi da vaša plišana igračka hoće !!!

Znače prinicip rada je isti naučite lekciju , stanete pred plišanu igračku i glumite joj nastavnika ...

Dok vi učite nju,tako ujedno i sebe...Naučno je dokazano da će mozak tako lakše i duže zapamtiti detalje i pojedine stvari koje ste upravo naučili...

Na primer pitajte me bilo koju godinu ili datum iz istorije , BILO KOJI...

Svakog se bukvalno sećam ...Od Egipta pa do Drugog svetskog rata... Ovaj trik stvarno radi haha :d

Eh,šta se to majmunče naslušalo stvari moglo bi diplomirati do sad....



14. UČITE UZ MUZIKU 


Tvoja reakcija trenutno - ha?

Veruj mi i moja je bila ista dok jednog dana nisam pustila jednu EDM pesmu i počela učiti...tačnije vežbati fiziku ...

Mnogo mi je brže vreme prošlo i lakše sam naučila sve one formule jer mi je mozak bio više skoncetrisan na suštinu jer nisam bila u tihoj sobi gde mogu svoju krv čuti kako stroji kroz vene...
Nzm zašto mrzim biti u potpunoj tišini uvek imam osećaj kao da je 100 ljudi u mojoj sobi i upravo me posmatra...

Ista situacija sa učenjem..
Mnogo je lepše učiti uz muziku...
ALI 
A L I 
 Nikad ne učite uz muziku koja ima reči..Jer će vas reči samo zbunjivati u vašim mislima
Ne,ne

Neka bude neka EDM pesma bez reči ili brata Betovena neka sonata broj 48572895



15. POTRUDITE SE DA VAS NASTAVNIK/CA ZAVOLI


Ok,ne mislim da ideš uveče na kafu kod profesora/ke ...
Nego,evo na primer ako krećeš u srednju školu gde je novu okruženje i niko te ne poznaje ( HVALA BOGU TAKO ME NASTAVNICI NEĆE ODMAH STAVITI NA LISTU OMRAŽENE DECE...)

Imaaaš jako dobru šansu da se predstaviš u novom svetlu nastavnicima...

Redovno učenje gradiva,aktivno učestvovanje na času...
I ako imate čudne nastavnike koje vole ulizice..  - ISKORISTITE TO...

Na primer ja sam jednoj nastavnici bukvalno svaki put davala komplimente tipa ' Jaooo što ste lepi danas nastavnice ' ( iako je matora i bila ružna kao smrt ) '( sarkazam ljudi sarkazam ne krećite odmah sa hejtovimaaa ) Ili na kraju nastave dobacite,baš ste super ovo ispričali...

Jeste da će vas ceo razred prozvati uvlakušom...

Ali ja sam jedno milion puta dobila veću ocenu od one za koje sam znala baš zbog toga...
Jaw ja sam dobro dete *-*



16. POSTARAJTE SE DA JE OKOLINA U KOJOJ UČITE ' ČISTA '



A pod tim čista milim na to da u blizini nema ništa što može da te ometa...

Mada i čist i uredan sto takođe pomaže u tome da nekako lepše naučiš...

Zašto ovo da uradite?

Pa zato što sam jednom prilikom ostavila tanjir na stolu gde sam učila...
I u toku učenja bacila sam pogled na tanjir..
I tu je bio kraj...

' Kako je lep ovaj tanjir ? ' 

' Otkud mi on ?? '

'To mora da je baba donela garant ' 

' Vidi ti ove šare,bože mogla bih ovo uslikati i postaviti na tumblr,inspirisaće druge daaa ' 

....

I tu od učenja nije ostalo ništa...

Zato sklonite SVE sa stola... ( da tanjiru odlazi )





......................................................

I too bi bilo too,znači na kraju bih da se zahvalim za poslednji post i na tooliko divnih komentara koje ste ostavili na mom blogu za moju knjigu <3 <3 Stvarno mi znači vaša podrška,jer definitivno ni bih pisala da vam se ideja ne sviđa :D

I daaa,povodom ovog posta,nadam se da vam se svideo i da vam je pomogao ;)

I da vas nisu smorile ova moje STORYTIME iskustva haha :D

Volim tako da ubacim svoje momente u postove , hope you don't mind it...

Sooo yeah

Čuveni Draganin citat...


 U N T I L  N E X T   T I M E 


B . O . O . M . Y










Related Articles

51 comments:

  1. Fantastičan post! Dala si nam veoma korisne savjete koje ću sigurno koristiti *-*

    Ako imaš vremena posjeti moj blog i pročitaj novi post: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post :) Sjajno...Bas si mi pomogla :D
    http://ellalavomg.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan ti je post! Sve mi dođe žao što nisam više u školi ;) :) <3 :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvalaaaa tii 💕💕💕
      Nostalgija,nostalgijaa...

      Избриши
  4. Odlični savjeti :) I ja isto ne mogu učiti kad je tišina, ili mora biti upaljen televizor ili nekakve pjesme (nema veze ako su sa tekstom, meni to ne smeta) lakše zapamtim. I još ne mogu uopće učiti za stolom, brže zapamtim ako učim na krevetu.. Čudno, znam..

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvalaa tiii <3<3<3<3<3
      OMG isto znači,krevet majkaaa <333

      Избриши
  5. Predobar post! Bože, koliko saveta si nam dala! ♥ *~* Dok učim slušam muziku od mozzarta ili Betovena, a ostale trikove ću početi da primenjujem! Ja nikada ne razumem matematiku i nzm kako imam 5 iz nje, ali aplikacije koje si mi dala će dobro doći! Ja sam koristila isto jednu takvu za matiš.

    Novi post http://misseslandy.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Presuper )is this even a word?) su ideje. Neke sam isprobala, a neke i nisam. U svakom slučaju su super. :)♥

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post i korisni savjeti! Većinu toga će mi sigurno poslužiti. :)

    http://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  8. Koliko korisnih savjeta,i toliko si ovo sve dobro ispričala da je to wow!Baš po mom ukusu svaka čast!♥♥

    ОдговориИзбриши
  9. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    ОдговориИзбриши
  10. Interesantni su hakovi, meni je vas usper ovaj sa guglom i onaj sa praznim stranama sveske na početku :D
    poseti:
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  11. Saveti su odlični!I ja takođe postavim sliku rasporeda na telefon i to jako pomaže ♥

    Učlalnila sam se na tvoj blog ako želiš uzvrati → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. jako zanimljiv post,zanimljivi savjeti :D
    http://katyblogfirst.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  13. Ima nekih stvarno dobrih saveta. Hahah i ja znam za photomath i stvarno je korisna aplikacija. ☺ Ali inace, luda si skroz. Hahaha sjajan post draga.♥

    Na mom blogu je novi post o polasku u srednju skolu, pa pogledaj. ☺
    worldarounyo.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvalaaa tii punoooo *----* :D
      Videlaa sammm *---* Odličaaan jee <3 <3 <3

      Избриши
  14. Hahah ove tvoje price su super... Saveti su takodje odlicni i korisni i jedva cekam da ih isprobam.😊💋

    ОдговориИзбриши
  15. Odlican post, sve je lepo napisano i dopada mi se tvoj blog :-)
    Hvala ti na komentaru na mom blogu, uzvratila sam follow <3 :-*

    VISIT MY BLOG PEOPLE :
    https://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/08/two-pieces.html

    ОдговориИзбриши
  16. Sjajan post! Savjeti su ti odlicni, sigurna sam da ce mnogima biti od pomoci. Photo math mi je toliko puta pomogao, nemas pojma haha. Slazem se s tobom, trebamo se potruditi da nas profesori zavole, ali bez pretjeranog ulizivanja!
    Posjeti moj blog i uclani se ako vec nisi, uzvracam naravno: www.shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  17. Ovi hackovi su odlični, za većinu prvi put čujem, ali to sa aplikacijama za matematiku mi je odlično, jer i sama ponekad imam problema kada je matematika u pitanju hahah. Odličan post, stvarno. Inače, učlanila sam se na tvoj blog, ako želiš uzvrati:

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  18. Odličan post i zaista imaš odlične savete za školu! Pratim te i na asku i zaista sve pohvale za profil na asku! Ako hoceš zaprati me na blogu. Mnogo bi mi značilo, uzvratiću :)<3 http://marijasworldblogaddres.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  19. Odlični savjeti, zaista djeluju svi, od ove školske godine neke tek isprobavam ali vjerujem da su jako korisni. Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se, uzvraćam. <3
    https://lillysecret.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  20. Ovo je najbolji BTS post koji sam do sada pročitala. Tako opširno i zanimljivo. Imaš moj follow :)xo

    ОдговориИзбриши
  21. Thank u dear!
    I follow you now #101

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    ОдговориИзбриши
  22. Odlicne savjete, Boomy! Citam redovno tvoje postove, daleko si dogurala, postajes sve bolja i bolja!

    New post, BACKPACKS
    it-s-such-a-wonderful-life.blogspot.com/2016/08/bts-backpacks-advice-emergency-pack.html

    ОдговориИзбриши
  23. Odličan post,stvarno mi se jako sviđa. Pomogla si mi puno za ovu školsku godinu . Photomath odmah instaliran:). Hvalaa ti :) Bolju temu nisi mogla naći.

    Izašao je novi post, i uzvrati follow ako hoćes puno bi mi značilo ----> https://makzpi.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  24. Good Job
    Lovely post
    What do you think about follow each other?
    Kisses from
    Mayses Modamour

    ОдговориИзбриши
  25. Stvarno super post! Saveti su odličcni, sigurno ću isprobati ovaj sa plišanim igračkama lol. Zapratila sam te ako želiš uzvrati.

    https://riverthebookmoth.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Thanks for stopping by ❤✌

Омогућава Blogger.