In #20daysofboomy boomys place dragana dukic koje serije gledati najbolje seirje serije top5 serija

TOP 5 SERIJA #20DaysOfBoomy


Serijeee,serijeee seriijjeee...Nikad ih dosta..
Sa obzirom da je sada letnji raspust i svi imamoo dotsa vremena za sve..Neki bi najradije proveli ceo dan prateći serije i uzivajuci u tom maratonu :)
Na primer ja nikad nisam gledala TVD hahah :)

Alii ovde su jedine serije koje ja i pratim hahah samo 5 znam :)


1. TEEN WOLF


Omiljena *---*
Svi ste sigurno čuli za nju, a ako niste i ako je ne gledate krajnje je vremee da počnete hah ..Pokušaću da vam ukratko objasnim o čemu se radi :)
Skotta jedne noći u šumi ujede vukodlak i onda on postane vukodlak i trudi se da njegova porodica i prijatleji za to ne saznaju zna samo njegov naj drug Stiles...On se onda zaljubljuje u Allison...A njen otac je lovac na vukodlake..Pa je malo zeznuto..I eto da ne spojlujem ..Uzasno objasnjavam znam...
Jako je zanimljivo kada se već u 2. i 3. sezoni sve zakuhta dođu novi vukodlaci,svakakva čudovištaaa i sveee aaii *--*


2. American Horror Story 


Takođe među omiljenima :)
I jako je kod nje zanimljivo što je u svakoj sezoni neka druga priča..I ne nadovezuje se jedan sezona na drugu..Tako da za one koje smara praćenje svih tih sezona ovo je idelana serija..
I,po meni to i nije baš tako horror kako je svi doživljavaju..Ne sudi knjigu po koricama..Nešto na taj fazon,ime nema veze sa serijom hah :)
Jako je dobor osmišljena svaka sezona i radnja i glumci mi se jako sviđaju..Tako da...Za sve one koji obožavaju avanturu u serijama..Dramu,i horor...Preporučujem :)




3. Pretty Little Liars

Ok...Tek sam na prvoj sezoni...
Pa i ne mogu baš puno reći...
Jako je zanimljiva...I nekako uvek te posle jedne epizode zainteresuje i druga ii hahah :)
Uglavnom radi se o ove 4 devojke...Njihova drugarica nmg se setiti imena hahahah nestane i sazna se d aje umrla..I onda ih neki A anonimac proganje..Ulazi im u zivote i svee..Nmg stvarno puno reći jer sam tek na 9. epizodi..Pa nisam još ušla u sav taj štos :)






4. Scream


Takođe među faovritima , za sad ima 2 sezone ( druga je u toku ) 
I mnogo je ' strašnija ' nego AHS :) Nekako mi je radnja zanimljiva pošto sam uvek i volela Scream film..A serija je nastala po uzoru na taj film :)
Stvarno ..Videli ste kako objašnjavam radnju serija..U Z A S N O ...
Pa je bolje da ništa ne govorim :)
Možete pogledati kratak sadržaj na nekim sajatovima gde je možete i gledati poput Serijala :)





5. Sream Queens 


Na nju sam skoro već zaboravila..Nekako me je u poslednje vreme smorila..Ali i dlaje važi za super seriju iako sma sad lenja i ne gledaju mi se serije hahah :) Pa me zato sve smorilo :)
Radnja mi je malo čudna ali opet može proći...Puno nerazumljivih scena i neočekivanih,ali ok nisma ja sudija :)
Svi koji voli misterioznost i teen serije mogu je pogledati , svideće im se hah :)




I ovaj post je takođe kao pre neki dan za juče....
Tako da će i danas ići 2 posta hahah :)
Tužno znam....Raspored mi je baš zeznut:)





Related Articles

9 comments:

  1. Super post, nisam gledala ni jednu od ovih serija, ali sam nekoliko puta pocinjala da gledam Pretty Little Liars, al nekako uvek mi paznju odvuce neka druga serija i zaboravim na nju. :)


    Novi post kod mene na blogu. Ako zelis, mozes postaviti pitanja za Q & A. :)


    Moja Svastarica

    ОдговориИзбриши
  2. Pratim svee osim PLL,a za SQ se totalno slažem sa tobom,smorila je tema serije već i gube se gledaoce :)
    Kontam i da s eproslavila samo zbog Ariane i to je to :)

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican izbor serija,sve pratim,da li gledas GOT?

    ОдговориИзбриши

Thanks for stopping by ❤✌

Омогућава Blogger.