In

TMI TAG !

Sećate se kad sam vam u zadnjem postu spomenula da sam skontala da su TAG postovi AMAZING?


Mooozdaaa cu vas malo smarati sa njimaaa haha :D


A sad da pređemo na temu ovog posta - TMI TAG
TMI - TOO MUCH INFORMATIONS !

Imam spisak 36 pitanja , so yeaaaah let's B E G I N *--*




1. Šta nosiš trenutno ?

- Ništa mmmm ....
- JK hahaha :D
- Spavaćiću :) 


2.  Da li si ikad bila zaljubljena ?

- Nažaalost ;)


3. Da li si ikada imala užasan raskid ?

- Kako ne,kada sam saznala da je Martin u vezi sa Sonjom Horn...
- Brate ladno me je varao ...JA NMG ....
Izdao je sve što smo imali . . . .


4. OTP

- Me and Martin *----*


5.  Omiljena serija ?

- Teen Wolff *---*



6. Omiljeni bend ?

- 1D,The Vamps i Little Mix  *__*


7. Nešto što sam propustila :

- Ammm,moždaa neke rođendanske žurke  idk :d
BOOMY IS EVERYYWHERE


8. Omiljena pesma ?

- One and only VIRUS !



9. Šta si u horoskopu ?

- Da odgovorim i Anstasiji taman ( zadnji post ) 
Š K O R P I J A 

* ---- *


10. Koliko imaš godina?

- 15 bro hah *-*



11. Omiljeni citat ?

- We were born to be special .

- One Day I Will Say I Made It !

- Don's Give Up Of What You Want The Mosssttt!


12. Omiljeni glumac

💜💜💜💜💜💚💚

13. Omiljena boja ?

- Ljubičasta , siva  i taamno plava *-*



14. Glasna ili tiha muzika?

LOUDDD LOUDEEER *-*


15. Gde ideš kad si tužna ?

- Boomy je uvek H A P P Y -

- Šalim se nažalost....Ili odem do Dunava na bent ili u moju sobu haha :)


16. Koliko dugo ti treba da se istuširaš?

- Oko 10 minuta a ako perem i kosu oko pola sata :)



17. Koliko ti vremena treba da se spremiš ujutru ?

- Okooo sat - dva 


18. Jel si ikad učestvovala u tučama ?

- OK,nemojte me smatrati nasilnikom,ali pre sma to i bila hahah...

- Tukla sam se sa par devojčica posle škole ( 1. i 2. raz + )

- Tukla bih se sa dečacima ( mislim ne protiv njih , nego se mi kao udružimo pa tražimo koga ćemo da mlatimo hahah)

- Onda sam se veečito tukla sa sestrom ....

- I to bi uglavnom bilo to...

- YEEAAH nisma baš tako ponosna na svoju prošlost hahah ali da nije bilo nje ne bih bila BOOMY kakva  sam danas :)))



19. Zašto si se pridružila blogu ?

- Volim pisati hah a i trebala mi je neka novaaa dimenzija gde mogu da se predstavim u najboljem svetluuu i podelim sa svima moju priču so yeaah haha :)


20. Čega se bojiš ?



21. Poslednja stvar koja te je rasplakala ?

- Serija, okay i know wtf..Ista reakcija je i moja bila kad sma počela plakati jer je Eleni umrla tetka :(((


22. Poslednji put da si nekome rekla I LOVE YOU ?

- Retko to govorim,možda nekome u četu onako ma volim i ja tebe i tako to...Hahah :)

AKO VAM IKAD VAŽEM DA VAS VOLIM SMATRAJTE SEBE POSEBNOM OSOBOOM JER STVARNO MRZIM TU REČ I NJENO ZNAČENJE HAHAHA :)


23. Značenje tvog blog imena ?


- Boomy's Place uglavnom znači moje mesto , moj univerzum , moja dimenzija hahah, mesto gde je Boomy vlasnik , nzm kako da objasnim,mesto gde ste svi dobrodošli xoxo <3


24. Poslednja pročitana knjiga?

- Dvostruki izazov :)


25. Knjiga koju trenutno čitaš ?

- Knjiga mrtvih duša i neku enciklopediju *--*


26. Poslednja serija koju se odgledala ?

- SHADOWHUNTERS *-*-*-**-*-*-*


27. Poslednja osoba sa kojom si pričala?

- Anastasija ( #A )


28. Omiljena hrana ?

- Pomfrit,lubenica i špaagete *-*


29. Mesta koja želim da posetim ?

- Celu Ameriku,Kanadu , Amsterdam,Bugarsku,Hrvatsku i Bosnu :) <3



30. Mesto gde si poslednji put bila ?

- Zrenjanin *-*


31. Koje instrumente sviraš ?

-Gitaru i klavir :)


32.Omiljeni nakit ?

- Lančići i narukvice :)


33. Poslednji sport koji si trenirala ?

- Odbojka,mada sma sa 6 godina trenirala balet pa nekad iz dosade odigram nešto,mada balet je smorio, BREAK DANCE i takooo tooo je neš najbolje do sad,online učim da igram uz poneke pesme tkd... :)



34. Poslednja pesma koju si pevala ?

- The Chainsmokers - Let You Go


35. Kad je bio poslednji put da si bila napolju sa nekim ?

- Sinoć sa #J  i #T :)


36. Koga želiš da vidiš kako odgovara na pitanja ?

- Sve osobe koje imaju blog a čitaju ovo IZAZIVAM DA TO URADE ,možete slobodno nagovestiti da sma vas ja pozvala hah :)
- Znači sve blogere koji ovo trenutno čitaju,a i osobe koje su ovde dosle sa aska,izazivam da odgovore na ovaa pitanjaa tako da iako nemate blog,i dalje ste izazvani hahah :D





UNITLL NEXT TIMEE


B  O  O  M  Y 



Related Articles

16 comments:

  1. Super post,obozavam ovako MYSELF postove<3 💚

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post!

    Predplatite se na moj blog,uzv -> funnyandrabbits.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  3. Ej imaš divne postove bas ih uvijek citam i ja sam krenula sa blogovanjem pa ako zelis mozes se preplatit i ti na moj blog
    http://ask.fm/beautylovehelp/answers/140151869385 ❤

    ОдговориИзбриши
  4. odličan post!
    moj blog:http://katyblogfirst.blogspot.hr/2016/08/summer-party-nglj.html

    ОдговориИзбриши

Thanks for stopping by ❤✌

Омогућава Blogger.