In boomys place dragana dukic kako uviti kosu olovkom uvijanje kose peglom

Super način da napraviš afro frizuru sa olovkom ! #20DaysOfBoomy


Yo!
Boomy Is Here :)
Danas ću da vam pokažem jedan super  trik koji sam otkrila juče..
Slučajno sam naišla na jedan tutorijal za ovo,i sudeći po tome da mi se jako svideo i da sam ga lično testirala i radi,podeliću ga sa vama :)Znači napravićete afro frizuru ( sa slike ) uz pomoć olovke i pegle za kosu *--*

......................................................
 POTREBAN PRIBOR

- obična olovka za pisanje 
- pegla za kosu ( presa za kosu )
- lak za kosu ( po potrebi ko hoce )

.....................................................

POSTUPAK 


Jako je jednostavno...
Uzmete manji pramen kose i obmotate ga oko olovke ( kao spiralu onako )
I sledeće što radite je peglom peglate olovku i sa tim naravno i kosu koja je obmotana oko nje i kada spustite pramen a olovke..
Ta-daa imate superr frizuru.. Samo to sad uradite sa svakim pramenom na kosi :)
I za jedno pola sata imaćete super sprmenu frizuru :)


......................................................

NAPOMENE


- Pre rađenja ovoga možete a i ne morate oprati kosu .
- Morate je očešljati pre nego što počnete sa uvijanjem :)
- Morate uzimate što manje pramenove..Ne kažem sad tri dlake nego solidno manje onako..Da bi rezultat bio što bolji :)

Vidite,ona je uzela veći pramen i ispalo je ovako,ako vam se i tako sviđa,uvek možete se prebaciti i na to..
Mada meni je nekako lepše sa manjim pramenovima :)

( toliko sam se naložila na pesmu Chains od Nick Jonasa..Da ja nmg znači *-* )




B O O M Y 




Related Articles

25 comments:

  1. Chaaains 😘❤️😘❤️
    Inače odličan post ❤️

    ОдговориИзбриши
  2. Super ideja! Definitivno cu probati !! ❤️

    ОдговориИзбриши
  3. Ovo sam vec oprobavalaa i stvarno i dugo drzi i sve,odlicno je ! Sviđaju mi se slike ❤️

    ОдговориИзбриши
  4. Taman za sutra za svadbu da oprobam *--* ❤️

    ОдговориИзбриши
  5. Одговори
    1. Анониман5.7.16. 17:09

      ma da sva će ti kosa biti ispržena,sve će slama i pepeo postati boze sacuvaj

      Избриши
    2. Zasto odmah hejtujete ? +
      Pa vidi..Ja takođe mrzim sve što šteti kosi,a pegla i peglanje štete sigurno..Ali imaš one sprejeve za kosu pr epeglanja što je štiti od lomljenja i toplote..Tako da ... uprskaš to i gotovo možeš je u vatru staviti hahahah 💋💋💋

      Избриши
  6. Odlican post i prelep mi je novi dizajn 👌

    ОдговориИзбриши
  7. Odlicno!!
    Svidja mi se ovaj način uvijanja :)

    ОдговориИзбриши
  8. E tako sam ja nešto već bila isprobavala,s obzirom da imam kratku kosu ne želim pričati o tome kako je ispalo :'D ❤️❤️

    http://dammmgirl.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  9. Jaoo sjajna ideja! Obozavam afro frizuru i zaista vec duze vreme trazim tutorijal. Hvala ti! <3

    misseslandy

    ОдговориИзбриши

Thanks for stopping by ❤✌

Омогућава Blogger.