In #20dob booyms place diy karmin diy lipstick how to make a lipstick kako napraviti karmin kako napraviti karmin od voštanih bojica

REVOLUCIONARNO - Napravite KARMIN od voštanih BOJICA #20DaysOfBoomy


Pošto sam i sama ovo terstirala i RADI - morala sam da podelim sa vama :)
OK,boje koje sam ja napravila su pomalo weird ali...
To su galaxy plava i tamno ljubičasta hah :)
Iako deluje pomalo neobično i nezdravo hah,opušteno i ja sam mislila isto...Ali,istina je da to nije hrana za jelo..Ko još jede karmin ?? 
I 100% ne šteti usnama jer se ne tope samo voštane bojice nego i kokosovo ulje ( i vazelin po potrebi,ja nisam )

Znači uzmete voštane bojice koje vam trebaju...Možete i da ih mešate pa da pravite neku totalnu drugu boju ili samo jednu nijansu kako želite :)

I onda ih stavite u neku šerpicu manju koja neće izgoreti na ringli hahah i kada ih stavite dodate kokosovo ulje i vazelin kao što sam rekla ako želite :)

I ondaaa sve to pomešano stavite na ringlu i gledate kako se bojice tope hahah i mešate svo vreme :)

Kada bude gotovo iz šerpice prebacite u neku posudu haj da nazovem ( videćete u videu tačno šta ) i ubacite u frižider :)
I taaa-daaaa imate svoj karmin iz snova hihi :)

A,tu je naravno i video uputstvo :)




Related Articles

14 comments:

  1. E ovo ću da probam,jeftinije mi neg kupovati ruževe :'D ♥♥

    http://dammmgirl.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  2. Na pocetku nisma verovala,ali onda - NAPRAVILA SAM SAMA SEBI KARMIN COVECE *---------------------*

    ОдговориИзбриши
  3. Jel to nema neki protiv efekat ? Hahah :D
    Panicar sam a i imam jako osetljive usne pa ako ce mi inficirati usta bolje da ne pokusavam :d

    ОдговориИзбриши

Thanks for stopping by ❤✌

Омогућава Blogger.