In boomys place dragana dukic hair grown tips kako da mi kosa poraste kako da ubrzam rast kose kako se resiti peruti

Od ovoga ce vam kosa rasti KAO LUDA ! #20DaysOfBoomy


Ovako,pre pocetka stvarno moram da vam se izvinim zbog kasnjenja ovog posta..
Znam da ce uskoro ponoc za jedno 5 minuta , ali gledala sma utakmicu i stvarno nisam mogla da stignem....
So...If you accept my apologize.....
.
.
.
.
.
.
.
Mnoge muci stari dobri problemi..Spor rast kose,pojacana lomljivost kose,perut itd...
Mozda zvuci suludo..Ali testirano je - I RADI!
 Skupi proizvodi za negu kose nisu jedino rešenje jer osam joga asana prikazanih u videu, će tvoju kosu učiniti lepršavom, zdravom...
Uz ove vezbe ces stimulisati rad hormona , pa ces na taj nacin ubrzati rast kose,spreciti perut i sve ostale probleme vezane za teme glave i kosu samu :)
- o d g l e d a j t e     v i d e o  -
Untill next time....................................
L O V E   Y O U 
B . O . O . M . Y .

Related Articles

26 comments:

  1. Super je Boomy !
    Sviđaju mi se ideje <3

    ОдговориИзбриши
  2. Super je Boomy !
    Sviđaju mi se ideje <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvalaaa tii 💗💗💗,ali koje ideje? Hahah :)

      Избриши
  3. Odlične ideje i inspiracije,kao i uvek :)
    Jeste da nemam ovih problema sa rastom i sve to..
    Ali opet,svaka čast za ideju posta i video :)

    ОдговориИзбриши
  4. Znala sam za ovo,i probala sma - i stvarno deluje!
    i meni je delovalo čudno,ali svi problemi su nestali!
    Tako da,svi vi koji ste se dvoumili između ovoga!
    Učinite , stvarno je korisno!

    ОдговориИзбриши
  5. YOGA!!
    Definitivno ću probati ovo!
    Javiću rezulate :)💚

    ОдговориИзбриши
  6. Taman sam se ošišalaa i zažalila za tim..
    Ovo bi trebalo da mi pomogne?
    Da li da probam?
    Nisma baš yoga person,pa zato?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман4.7.16. 00:50

      zasto ne bih probala?Ne moyes nista izgubiti hehe :)

      Избриши
    2. Moram pre svega da ispravim ovog anonimnog komentatora hah - ' zasto ne bi * probala ' ...
      A sad tebi :)
      Nema veze što nisi baš za jogu,zar će te to sprečiti?
      Sve u životu trebaš probati,jer se na kraj uuvek žali za propuštenim prilikama...Ali opet,tvoja glava,tvoja kosa,čini kako hoćeš :)💗💗💗

      Избриши
  7. Za ovo sam vec cula,i stavrno cu morati prbati,hahah nije da volim dugacku kosu , negoo I JUST NEED TO

    ОдговориИзбриши

Thanks for stopping by ❤✌

Омогућава Blogger.