In

Hvala Vam Svima ! #EndOf20DaysOfBoomy ( VIDEO )




Well,prošlo je i ovih 20 dana :)
Kao i svake godine i ove je biloo A M A Z I N G :)
Dobila sam dosta vaših komentara , pohvala, kritika....Svegaaa,mada meni je najdraze što je joooš više ljudi saznalo za moj blog i što ga prati :)

Mnogi misle da to blogerima nije bitno,svaki komentar koji se ostavi,da mi to samo pogledamo i gotovo...
E,pa ne znam baš za druge,mada mislim da je tačno,svakom blogeru su komentari bitni...Kao i svima drugima,bitno je šta drugi misle o vašem trudu i radu...Tako da...
Ja sam još od početka blogovanja počela prikupljati screenshot-ove  vaših pohvala i komenatara koji su me stvarno dirnuli :)


Uglavnom, mislim da su tu skoro svi :)

Ovih sam htela da vam se zahvalim naa svemu,na tome što pratite moj blog,što ga čitate i što mi ostavljate tako prelepe komentare !

Ovo je jedna od najmanjih stvari koje sam mogla da uradim za sve vas !

Ovaj video sam želela da napravim još na samom početku,ali onda sam sebi rekla da je bolje da malo sačekam,jer tad mi skoro niko nije pratio blog...

I govorila sam sebi,sačekaj godinu,dve pa uporedi...

I zaista,svo ovo čekanje,trud i rad su se isplatili!

Takoo da,hvalaa vam svima po jedno milion puta !
I tebi što sad ovo čitaš iii svima koji će ovo jednom pročitatiiii <3

A sad, ovo su mi omiljeni postovi ovogodišnjeg #20DOB <3
( kliknite na link da biste ih pročitali )







Iiiii dole vam je video,čeekala sam posebnu priliku da ga napravim i postavim i mislim da je završetak #20DOB savršena prilika za to!

Nadam se da će vam se svideti i da ćete se možda pronaći u njemu <3

AGAIN
AND
AGAIN
AND
AGAIN

I   L O V E   Y O U 


B O O M Y 

Inače u videu su takođe zabeleženi meni jako bitni momenti,trenuci kada sam pisala postove koji su mi među favoritima,trenuci kada sma dobila 10000 prikaza i 20 000 .......





Kao što i sami vidite,prvi video je u užasnom kvalitetu zato što sam ga direktno iz kompa ubacila na blogger...I da,jako loša odluka...
Zato sam isti video ubacila i na YT jer se tako kvalitet snimka nije promenio...Mada....U videu su ubačene 2 pesme...
Pa ne znam da li će se ukloniti zbog autorskih prava,nadajmo se da neće :)
Uglavnom video je za sad tu,ako se prikaze da ga nema,nema ga....Nadam se d aće izdržati bar 10 dana da biste svi mogli stici odgledati U PUNOM KVALITETU :)






Related Articles

16 comments:

  1. Okej,kao prvo ovaj post je predivan,a kao drugo predrago mi je sto si postigla ovaj uspjeh jer si definitivno zaslužila ❤❤❤❤

    ОдговориИзбриши
  2. PAAA KAD SI NAAAJBLJAAAAA 💜💜💜💜💜💚💚

    ОдговориИзбриши
  3. STAY BEST!
    - iii još jedno pitanje,nadam se da nije glupo,koje si pesme koristila u videu?
    O D L I C NE su haha 💚

    ОдговориИзбриши
  4. Baaap glupo što se završiloo :(
    Postovi su bili odlični i izgled bloga *-*
    Ali opet,na svakom kraju je novi pocetaaak :d

    ОдговориИзбриши
  5. Aaaiii ono kad uočiš sebe u videu *-----*
    PS. jel nije glupo pitanje ako pitam koje si pesme koristila za video haha jako mi se sviđaju :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. *-------*
      Nijeee,haha, Martin Garrix - Virus i ova druga je KSHMR - Memories , takodje to mu si omiljene pesme :D

      Избриши

Thanks for stopping by ❤✌

Омогућава Blogger.