In

FRIEND TAG #withanonimusfriend


Znate šta sam skontala da je jako zaaanimljivoooo
T A G  postovi 
Zato ću vas celeee nedlje,možda i meseca preplaviti istima haha :)
Za moj PRVI TAG POST - izabrala sma jednuu divnuuu osobu - ANONIMNCA , hah nije želela da se indetitet otkrije pa ću je kratko nazvati #A ( iz više razloga xixi )

Dala sam joj 10 pitanja vezana ugl za mene i ovde su njeni odgovori na ista :)




1. Šta najviše mrzim ?

#A - Narodnjake i decu definitivno



2. Koliko dugo imam blog ?

#A - Malo više od godinu dana 

( jel tako ? )


3. Šta radim u slobodno vreme ?

#A - Prespavas pola dana i budes u kuci na kompu ,a uvece ides napolje jer nikada ne izlazis po danu

4.  Nabroj bar 5 poznatih osoba koje volim :

#A - Selena Gomez,Kim Kardashian,Martin Garrix,Griezman ii Tiesto

ME - Sve super ali TIESTO ? Reallyyy ?



5. Omiljeni predmeti u školi i najgori :

#A - Omiljeni srpski,matematika najgora

6. Šta volim kod tebe?

#A - Hmm,sto volimo istu muziku i jednako smo retardirane



7.  Kako zovemo jedna drugu ?

#A - Auu svakako,ali najvise se oslovljavamo sa SELJANKO❤️

8.  Šta sam u horoskopu ?

# A - Ne znam matere mi

ME - SIRISLI ?

9. Zašto se družiš sa mnom

# A - Zato sto si dobra osobaa i nekim stvarima smo srodne dusee i ima puno razloga 


10. Šta nikad nećeš zaboraviti

# A - Dan kada smo se snimale usporeno,ubrzano i kako sve ne hahahahaha




I za kraj posta , FALA JOJ <3

Pacenik napaceni - BUT STIL BESTIE <3





Untill next timeee....


B O O M Y 

Related Articles

14 comments:

  1. ' Seljanko ' Hahahah :) :)
    Odličan post inače Boomy <3 <3

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post i baš mi je drago što konačno i na tvom blogu mogu da pročitam TAG postove <3


    Inače,praviću Q&A na blogu,pa postavite pitanja ako želite <3

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post. I ja se tako zovem sa par drugarica haha :D

    Moja Svastarica

    ОдговориИзбриши
  4. Super post <3
    Obozavam citati tvoje postove <3<3<3

    ОдговориИзбриши
  5. Ovoo je dobar post 💚
    Anonimus friend,prvo sam pomislila da ce na kraju BOOM neka blogerka,ali ipak...
    I ovako je odlican post .. <3

    ОдговориИзбриши

Thanks for stopping by ❤✌

Омогућава Blogger.