In #20daysofboomy boomy fact cinjenice o meni dragana dukic

20 ČINJENICA O MENI #20DaysOfBoomy


Skontala sam da za svo ovo vreme provedeno na blogu vi ne biste ono umeli nabrojati ni 5 stvari o meni,haha paa eto odlučila sam da malo to promenim :)
Pošto je danas ujedno i #20DaysOfBoomy,ovo će biti 20 FACTS ABOUT ME !


.....................................................

1. Rođena sam 20.11.2001. u Novom Sadu u 5 ujutru (tačno 5 ) , 5 mi je omiljeni broj,5 sam u dnevniku i sve me nekako vezuje za taj broj..Weird..


2. Znam da pričak engleski,nemački i španski..Jezik koji nikako nikada neću moći naučiti je definitivno FRANCUSKI.

3. Tata mi se zove Čedomir , a mama Daliborka - oni su razvedeni već 2 godine,a ja živim kod tate :)

4. Slušam samo strane pesme i mrzim sve srpske..Bez uvrede ako neko ko ovo sad čita obožava narodne... :)

5. Trenirala sam balet ( 6 godina ) i odbojku ( od 2010 - i dan danas )

6. Obožavam da vozim rolere i biciklo :)


7. Obožavam da se slikaaam :)


8.  Mrzim kuhinju...Poslove...Kuvanje..Pranje sudova..I sve što ima veze sa tim ' being woman ' .


9. Više volim zimu nego leto ;)


10. Obožavam adrenalin haha i živim za to da uradim sve stvari koje su opasne po život i koje su svima ulivale strah u srce :O

11. Imam jednu sestru ( Jelena ) i jednu polusestru ( Jovana )

( ignorišite moju zanosnu facu ... )
( Jovana je u rukama Jelene hahahah da znate koja je koja )




12. Koliko god je zezam i ignorišem volim ovog prcmoljka <3 

( ispala je jako retardirano . . . . Nije htela da se slika...)

( otprilike ovako izgleda.. i opet je tu Jovanaa haha )


13. Odličan sam učenik i najviše volim srpski i biologiju od predmeta :)


14. Na svom telu najvišee volim kosuu haha i oči :)


15. Obožavam da putujem i vidim nova mesta i nove ljude :)



16. Od septembra sam GIMNAZIJALAC :)



17. Imam dosta prijatelja i sve ih nagovaram da naprave blog..Ali ne ...Ne ide to tako...Neće +


18.  Blog nisam  napravila radi neke famous ili radi zarade...Napravila sam ga iz jednog jedinog razloga - ZATO ŠTO VOLIM DA PIŠEM  I VOLIM ONLINE WORLD :)


19. Pisanje,ples i crtanje su moju najveći hobiji :) Sa moje sastave u školi sam nagrađivana jedno milion puta..A van škole imam 2 međunarodna takmičenja na kojima sam osvojila kameru i telefon ;)


20. Od avgusta počinjem da pišem knjigu ( možda u jednom od narednih postova budem malo spojlovala temu knjige haha )





Sooooooooo ... nadam se da ste me sada malo bolje upoznali...I videli hahah..Ove slike ( ne sve ) su sa mog instagrama @draganaah tako da ako želite zapratite me ;)
I da...Ako niste znali zovem se Dragana Dukić :D



B O O M Y 



Related Articles

13 comments:

  1. Ja sam rodjena 20.11.2000. :) Super post. Srecno u gimnaziji ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Jaooj adrenalin.Prošle godine sam išla na bungee jumping i to je bilo onak savršenoo *-* :'D I plees,pisanjee,crtanjeee,strana glazba,putovanjaa...Našla sam dosta toga zajedničkog :'D <3<3<3<3

    http://dammmgirl.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bungeee aaaaaaa *-----* Blaaagoo tebiii *---*
      <3<3<3<3<3<3<3<3

      Избриши
  3. Preleepa si Boomy *----------------------------*

    ОдговориИзбриши
  4. Savrsšenaa si Draganaaa 💜💜💜💜💜💚💚

    ОдговориИзбриши
  5. Sestra mi je rodjena 20.11. *--*
    Inačeee,omg koliko si ti perf curo 💚💚💚

    ОдговориИзбриши
  6. Prelepa si stvarno Boomz 💚💚 💚💚

    ОдговориИзбриши

Thanks for stopping by ❤✌

Омогућава Blogger.