In boomys place šta raditi na letnjem raspustu sta sve raditi ovog leta sta sve raditi ovog leta ideje

Šta sve raditi ovog leta?

Meni je škola završena 1.juna..za vas ne znamm,ali meni je gotovaaa *---*
Konačno posle 8 godina iščekivanja dočekala sma i to..Da završim više ovu osnovnu *-*
Zanm da će mi kad-tad nedostajati..BUT THAT DAY IS NOT TODAAAY *-*
Ako vam se sviđa moj blog,prijavite se kako biste uvek bili obavešteni o mojim novim postovima i bili među prvima koji će ga videti,ali takođe ćete biti među prvima koji će učestvovati u nekim nagradnim igrama,kojih će ovoog leta biti puno punoooo :) Tako da...
.......................................
Ako ste kao i ja...Smoreno biće koje jedva čeka leto..I kad leto dođe pojma nema šta da radi od sebe..
Onda vam i ovaj post može nekako pomoćii
......................................
1. AKO NISTE NIKAD,OTIĐITE NA NEKU PLAŽU,ILI NEKI OTVORENI BAZEN

Mislim ....svi znamo da ce ovo leto kao i svaka druga leta biti paaakleeenoo...A super način da taj pakao učinite podnošljivim je ofc vooodaaaa *---* 
Super način da se zabavite sa porodicom ili sa prijateljima..a takođe i super način da upoznaš nekoga hm o.O :)


2. PRESPAVAJ KOD NEKOGA , ILI NEKO PRESPAVA KOD TEBE 

Savršena ideja za pidzama partiii ali i obično kuliranje s anajboljim drugaricama...
Tu uvek može da seubaci film,zezanje,diy stavari..I JOOOŠ MNOGOO TOOGAA :)


3. NAUČI NEKE NOVE STVARI

Na primer kad je bio poslednji put da ste nešto uradili po prvi put?
Ako ne znate da kuvate (kao ja pacenik) bilo bi super da naučite..
Osim toga učenje nekog stranog jezika,korišćenja fotoaparata(mislim na to pravljenje i editovanje slika) ....
Iam još mnogo stvari koje znate i sami da ne znate a želeli biste d aih naučite smao nemate nikad vremena..Pa ako nemate sad...Kada ćete?



4. PRESPAVAJ JENDU LETNJU NOĆ NA OTVORENOM

Ako imate terasu,ili dvorište gde možete da postavite dušek i posteljinu koja vam treba..TO JE SVE ŠTO VAM I ZAPRAVO TREBA..
Ja to redovno svakog leta bar triput moram uraditi..
Tako je suuuper zaspati bez mobilnog telefona,osvetljenja,televizora , i umesto toga pogledati u to prelepo zvezdano nebo i čute razne zvuke prirode...Jednostavno nezamenljivo :)


5. NAPRAVI SVOJU LETNJU ŽURKU

Ako ti još i rođendan pada na leto,imaš sreće...
A i da ti je na zimu,jesen ili proleće opet imaš razloga da napraviš nezaboravnu žurku sa društvom :)
Kako d aorganizujes i kako da s esvima svidi,kako da nagovoris roditelje da ti dopuste >>> pogledaj u mom ranijem postu >>> Savršena Letnja Žurka



6. URADI DOSTA ZABAVNIH STVARI SA PRIJATLEJIMA



Nešto što je meni jako cool i zabavno jesu izazovi,te iste možete naći po YouTube-u i dobiti savršenu inspiraciju šta da radite s aprijatljeima,ili sa BFF. :)
Moji favoriti su :
- TRY TO NOT LAUGHT WITH WATER
- SMOOOTTTHIIEE CHALLENGE
- WHISPER CHALLENGE

Sva tri su jako zanimljiva i zabavna,tako da ako niste zajendo nikad probali..eto vam ideje :)


7. UČINI NEŠTO DOBRO ZA DRUGE
UUU ovaj citat mi se sviđaaa *---*
Možete početi sa tim što uobičajeno radite...ne pomažete roditlejima ili tako nešto hahah :)
Zatim malo po malo pomerate se na veće stvari..
Pomažete  starijim da pređu ulicu,pomognete beskućnicima (ok ne mislim da im kupite kartu za LA i date im 50000 evra nego bar mala pomoć od 200 dinara puno bi im značila ili ako imate nešto stare doeće , puno bi vam bili zahvalni)
Za one koji vole životinje,uvek im takođe mogu pomoći,možete da se prijavite u neku veterinarsku stanicu kao volonter da im pomažete ako nešto treba..
A takođe ako ste premali za to uvek možete pomoći psima i mačkama koji nažalost nemaju kuću :)
Ja sam to isto radila kad sam bila mlađa....
Neopisiv je , stvarno , neopisiv osećaj kada pomogneš nekome,BILO KOME :)



8. NAPRAVI VEELIKO LETNJE ČIŠĆENJE SVOJE SOBE

Pronađi inspiracije na tumblr-u i kreni :)
Sredi je po svom stilu i ukusu i onako kako ti voliš i želiš,ipak je to tovja slobodaa haha :)
A ja nzm žašto,ali uvek volim da sređujem sobu i pomeram stavri,premeštam..hahah *--*


9. DAJ SEBI BEAUTY DAY *-*

Odaberite jedan dan u mesecu koji ćete u potpunosti posvetiti sebi..
Da li ćete izabrati da taj dan jedosntavno ne radite ništa,samo ležite i uživate uz 'Lazy Song' Bruna Marsa,na vama je,ili ćete to iskoristiti za oprobavanje savršenih maska za lice,kupanja u kadi..KAKO JA TO STRUČNO ZOVEM KISELJENJEM .... ok Boomy ok...



10. OBIĐI OKOLNA MESTA TVOG GRADA (ili sela) ... BICIKLOM

Ja da sam u mogućnosti..CEO SVET BIH OBIŠLA BICKIKLOM...
Jendostavno ne znam kako bi mi život izgledao bez njega *---*
Ako takođe volite vožnju biciklom...Možete ovo oprobati...Otiđite do susednog grada ili sela i tako se lepo provezajte,zategnite butne mišiće i kasnije uživajte :)
Ja sma jendo milion puta obišla sve okolne gradove hahah i nikad mi ne dojsadi da ponovo sve to uradim :D
Ako ipak ne volite biciklo...............................
KRAJNJE JE VREME DA GA ZAVOLITE......
:) *-* :)



Related Articles

16 comments:

  1. Odlicaan post,kao i uvijek haha :)<33

    http://dammmgirl.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  2. Deff cu sve isprobatii..Iako sma planirala da celo leto provedem sa telefonom i serijama...Predosmilila sma se sad hahah <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Heh , drago mi je sto sam ti pomogla da s epredosmislis..Stv glupo zvuci tako provesti leto,bez uvrede ❤️❤️

      Избриши
  3. Ovaj post mi je od samog naslova već u favoritima <333

    ОдговориИзбриши
  4. Kontam da mi sad nece biti dosadno gahaha <333

    ОдговориИзбриши

Thanks for stopping by ❤✌

Омогућава Blogger.