In #20daysofboomy boomys place najave za leto

NAJAVE ZA LETO

Kao što već znate,LEETOOOO JE STIGLOOO,i samim tim aktivnije vreme na blogu pa sam ovim postom htela da vas obavestim šta sve možete  da očekjete ovog letaa :)

1. #20DaysOfBoomy

- Serijaal od prošle godine se vratio među živima,počeće 1.Jula a logično završiće se 20.Jula :3
- Biće kao i prošle godine svaki dan po jedan post i nadam se da će vam biti zanimljivi :3


2. Review Of Bačka Palanka

- Ovo je post koji sam oduvek želela da napravim,ali jendostavno nikad nisam uspela..Ali ovog leta ću uspeti hah!
- U postu ćete upoznati moj grad,neke najzanimljivije delove istoga i mesta gde najčešće blejim , sama ili sa društvom :)


3. GIVEAWAY

- Kao što sam već napominjala,ovog leta biće još jedan GIVEAWAY :)


4. VLOG 

- Ovo mi se oduvek činilo zanimljivom idejom i nadam se da ako se na kraju ne predomislim , uspeću da napravim par vlogova :)


5. WHOLE NEW BLOG!

- Pošto sam osoba koja voli da non-stop menja stvari , tako ću i doosta puta menjati izgled,širinu,stil bloga..ALI VRSTA BLOGA I DALJE OSTAJE ISTA .
- Takođe,očukjte veću aktivnost i joooš zanimljivije postove,poput Q&A,neka moja iskustva :)




- untill then....................






B O O M Y 

Related Articles

16 comments:

  1. Kužim si da će ovi ljetni postovi biti extra haha ☺❤

    http://dammmgirl.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  2. Awww pa ovo će biti super,mada se najviše radujem #20DOB <33

    ОдговориИзбриши
  3. Vlogovii *--* Ne mogu dočekati:))
    Kad će giveaway biti jel se zna tačno?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ❤️❤️❤️❤️
      U julu,sad za vreme #20DOB , ali nzm jos tacan datum <3

      Избриши
  4. Da li će onda vlogovi biti na yt kanalima ili na blogu?
    Nije mi jasno hoces postati jutujuberka?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne,nee vlogovi i svi ostali videovi ako budu , a bice valjda..Biće iskljucivo na mom blogu :) ❤️❤️

      Избриши
  5. Ma samo da #20DOB pocne bre..To je njavaznije haha <333

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Poceloo je ❤️❤️❤️❤️ Hihi tnx ❤️❤️

      Избриши
  6. Kad ce biti GA?
    Inačee već vidim da će leto na Boomy's Place biti fireee <3333

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne zna se još tačno..U toku #20DOB :)❤️❤️
      Hohoo pa hvalaa ti ❤️❤️

      Избриши
  7. Letnji postovi ce biti odlicni,vec sad vidim <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahah pa drago mi je sto takoo mislis ❤️❤️❤️❤️

      Избриши

Thanks for stopping by ❤✌

Омогућава Blogger.