In boomy boomys place choker dragana dukic my style style yezzy

MY STYLE ❤




Yo!

Boomy is here *-*
Pa,mislim da relano nikad nisam uopšteno govorila o onome šta ja volim da nosim i koji je onako moj stil...
Ovde ću izdvojiti onako stvari koje inače volim da nosim..:)

......................................................

1. BAGGY PANTS

- Svet bi bio jedno odvratno mesto ako njih tu ne bi bilo...
- Imam ih jendo milion u ormanu...Od letnje sezone,pa do zimske...Jenodstavno obozavambaggy stule,široke majice koje spadaju....
- Što se tiče letnjih,mislim da su ujedno i najbolji izbor za leto i letnje vreme jer su bukvalno kao da nisu tu...Prelagane i preudobne *--*
- Nisu mi sve šarene,imam ih i u svim bojama i mogu se kombinovati sa svim i svačim :D


............................................................

2. DUGAČKE SUKNJE I HALJINE


- Neeko voli kratke a neko dugacke haljine...Ja nikako ne podnosim kratke,FOREVER LOONG *-*
- Tako da ... i ovog leta ću nosati duge lepršave haljine...i naravno dugačke suknje...
:)




..........................................................

3. CHOKER


- Najbolja stvar ikad napravljena...
- Imam ih u 3 boje i planiram da ih sakuuupim svee,jer su jednostavnoo preeesavrseniii aaa *---*
- Neki osuđuju osobe koje ih nose , kao da su sektaši ili šta ja znam....
- Ali,ono ja znm šta sam, sektaš nisam...Hihi ako mi se nesto sviđa,nosicu to...Pa neka ceo svet hejtuje tralala :)


.................................................................

4. YEZZY 


- FUCK CONVERSE WEAR YEZZY.
- Volim ja i starke,stoji to...Ali...Yezzy su yezzy...Najudobnije,najlepše i najbolje patike :)
- Preporučujem ih svima,pogotovo onima koji vole bagggyyy odeću :)

Ja imam ovee (dole)

..............................................................

5. NAKIT 


- Ne možeš me videti bez narukvica,lnčića ili nekog prstenja....Bilo gde,bilo kad UVEK SAM NAKINĐURENA ...Što bi rekli svi koji me poznaju hahah :)
- Ako nemam 1000 narukvica i oko 500 lančića,nemam ništa... :)


......................................................

- I kao što zaključujete nisam jedna od onih FASHION GIRLS...Meni je totalno svejedno šta ću obući koji dan hahah,i mrzim rozu boju...Nervira me...
Znam da sam čudna :)
I eto,ako jednog dana vidite neku likušu sa kosom od više od metra,spuštenim pantalonama,širokoj majici,chokerom oko vrata i yezzy-ma....Znajte da sam too jaa :)





.
.
.
.
.

B O O M Y 


Related Articles

18 comments:

  1. Baggy odjeca foreveeer!!!!!! :'D ❤❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Takooo jeee, dragoo mi je da nisam jedinaaa koja će umreti u njimaa ❤❤❤❤

      Избриши
  2. Sviđa mi se tvoj stil,iako nisma baš ljubitelj skoro svega od navedenog,lepo izgleda i dobra je kombinacija kad se sve spoji :) <3

    ОдговориИзбриши
  3. Ja isto mislim za osobe koje noce choker...Msilim i ja ga nosim..Ne kontam zasto bi neko sad hejtovao to ili mislio da sam u nekoj sekti ili slicno?
    Ogrlica kao ogrlica..
    Cim nisi kao svi ostalo..Odmah si sektas,predmet vredjanja i ismejavanja..
    Hjoj u kakvom svetu zivimo.
    Ianče Boomy,kao i uvek <3
    Post ti je naj naj <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baaaš too ❤️❤️
      Hvalaaa btw ❤️❤️❤️❤️

      Избриши
  4. Jakoo se lepo oblacis <3
    I drago mi je sto nisi kao i sve ostale,ono SAMO DA JE ROZOO I DA JE TRENDI ...
    <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Paa tako jee mora neko biti i izrod ovde ❤️❤️❤️❤️

      Избриши
  5. Profilna mi je ista kao i zadnja slika na postu lol <3
    Inace YEEZY carske patike,konacno d aih jos neko voli ovde u Srbiji hahah :D 💚

    ОдговориИзбриши
  6. Ajmee,Predobro ♥
    Svrati http://diarybyee.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши

Thanks for stopping by ❤✌

Омогућава Blogger.