In boomys place INSTAGRAM HACKS

INSTAGRAM LIFE HACKS

Ćaao svimaa , Boomyy is heree *-*
Danas sam bukvalno ceo dan smišljala ideju novog posta...i nikako mi nije išlo..
Onda sam ušla na instagram i naišla na sliku - Your Life , My Hacks...
To me je navelo da današnji post bude LIFE HACKS *-*
Ali ne classic life hacks , nego INSTAGRAM LIFE HACKS :)
Verovatno će vam pomoći da napravite svoj profil lepšim, 'popularnijim...' i tako to hah :)
Pre samog početka,ako vam se sviđa moj blogg,bilo bi suppeer ako biste kliknuli SUBSCRIBE ( ok,to nije sub...ali ja ga tako zovem haha) i moj instagram account je @draganaah 
I saaaaad zvaničnooo ovaj post može početi hihi :)

.....................................................

1. ZA BOLJE SLIKA - TREBA BOLJA INSPIRACIJA

Znam da vam se bar jednom desio onaj glupi momenat kada krenete da se slikate i jednostavno uvek vam je sve isto i nemate više inspiracije...Ili ako se bavite fotografijom ne znate šta da slikate...Pa meni su se oba dešavala jedno milion puta...
A KAKO JA TO LEČIM? - Jednostavno...Inspiracija se danas mže naći na milion načina..Možete jednostavno  listati svoju početnu na instagramu i videti razne druge profile i njihove slike i možda vam tako neka ideja zapadne u glavu..Ako vam na instagramu ništa nije zanimljivo,uvek možete naći i zanimljive slike na We Heart It , Pinterestu , Tumblr-u ....
A kada nađete dobru inspiraciju,i unikatnu slike će definitivno privući pažnju :)

................................................................

2. UVEK EDITUJTE SVOJE SLIKE

Šta vam žnači prelepo uslikana slika ako boje nisu zaoštrene,korekcije urađene gde trebaju i sve ostalo što svi photoshop stručnjaci znaju?
Tako da.....uvek je potrebno dooobro srediti sliku pre objavljivanja..Ne mislim da je toliko fotošopirate da se ne prepoznajete nego u krajnjim granicama,gde se ništa neće primetiti :)


......................................................................

3. REŠENJE ZA ONE KOJI IMAJU VIŠE INSTAGRAM PROFILA..

Imam instagram o Martinu,Neymaru,FunFacts,Griezmannu,EDM...
Jedno 15 najmanje...
I jaaako nervira ono kad hoćeš da uđeš na drugi profil pa se odjavljujesš,prijavljuješ,pa ponovo,pa pooonovooo..
E,ja sam bila ćorava pa nisam primetila funkciju Add Accounts + 
Ista stvar kao i na Messengeru , samo je ova na Instagramu haha :)
Evo kako to da uradite....
Uđite na svoj profil na instagramu i zatim uđite u podešavanja,skrolujte skroz dole i videćete mislim da je predzadnje ' Dodaj nalog ' ( Add account) 
Stisnete to,automatski će vas prebaciti na log in kako biste se ulogovali na taj drugi nalog i onda taa-daaa možete da svičujete naloge samo jednim dodirom :)

............................................................

4. KAKO OBRISATI ISTORIJU PRETRAGE NA INSTAGRAMU

Ok,neki možda ovo već znaju , a neki i ne..
Ako ste ikada želeli da obrišete svoju istorju na ig . a niste znali kako i zato javno nikad pred prijateljima ili još gore mamom - tatom niste ulazili na pretragu...Ima rešenja..

Jednostavno uđite ponovoo u podešavanja i skrolujtee skroz do kraja i videćete Clear Search History , samo stisnete to i gotovo...
AKO BI NEKO SLUCAJNO VIDEO  MOJU ISTORIJU NA INST. POSLAO BI ME PRAVAC U DOOBRO IZOLOVANU LUDNICU...
Stvarno je i samoj meni čudno kakve sve # tražim dok mi je dosadno +++ RESPECT FOR ME..


..........................................................

5. BE ACTIVE!

Neće ljudi baš random naleteti na tebe...Moraš biti aktivnija,lajkuj drugima slike,komenarisi koje ti se sviđaju postavljaj slike redovno ( OOK NE SVAKI DAN PO 10 SLIKA  + ) i trudi se da naneki način budeš primećena!
I još jedan pssst life hack je nešto što sam nedavno otkrila...
Ako zapratite poznate osobe ( onako svaki dan po bar 10 , možete kasnije unfollowati) dobićete više pratioca :) To sam skontaa kad sam napravila instagram o Martinu i počela pratiti sve random celebriti..Selenu,Justina,Miley,Arianu...i broj pratioca se sa nule povećao na 53 ... i eto kako da daily dobijate pratioce :) 



H O P E   Y O U   L I K E   I T !!


L E A V E  A  C O M M E N T  I F Y O U  D I D !!


A N D  S U B S C R I B E !


L O V E   Y O U  !







B O O M Y . 


Related Articles

14 comments:

Thanks for stopping by ❤✌

Омогућава Blogger.