In boomys place sta ce mi najvise nedostajati u osnovnoj skoli VIII-2

Šta će mi najviše nedostajati u osnovnoj?

 
Ne mogu...još uvek ne mogu da verujem da sam u osnovnoj školi još samo do sutra...
Da li je moguće da je ovih 8 godina taako brzo prošlo?
Uskoro će svako krenuti svojim putem...I to je ono što me najviše plaši...
Za moj VIII-2 ne mogu reći da je bio naaajbolji razred u celoj školi...Mogu samo reći suprotno...
Jer smo uvek važili za one najgore i najnemirnije...
Što nekako i jeste istina...CAST IZUZECIMA!
Osnovnu školu mogu pamtiti po jaako puno stvari...
- Po prvom danu škole kad sam slučajno zalutala u neki drugi razred umesto u svoj..OK BILA SAM MALA 1. RAZRED ZNACI...I UPALA SAM U DRUGO ODELJENJE...
I onda su celu školu prešli kako bi našli gde je moja učiteljica i kome ja falim hahah a što je najgore ja se nisam sećala ko je bila moja učiteljica ....
FAIL...OD SAMOG POČETKA MOJE ŠKOLOVANJE JE JEDAN VEELIKI FAIL.
- Takođe ću je pamtiti po mnoogim prijatleljima koje sam tamo stekla (ali i neprijteljima...)
-Pamtiću je po svakoj učionici u koju sam ušla..Onih malih klupa iz nižih razreda i onog velikog prelaska u petom razredu...
Pamtiću našeg razrendog , kojem smo poslednja generacija...
- Pamtiću sve one šale koje smo međusobno smišlali...svi kao razred...
-Pamtiću svu složnost,dogovore...
- Pamtiću zaglavljivanje u WC...
Da,i to može samo meni da se desi...U VRATIMA GDE NEMA KLJUCA...JA SAM SE ZAGLAVILA..
I naravno,počela plakati i paničiti da ću umreti tako..zarobljena u skolskom WC...
- Pamtiću prve brojeve i prva slova koja sam naučila...
- Ali,ono što će mi najviše ostati u sećanju...je moj razred....
- Još samo dva dana smo VIII-2...
- Nedostajaće mi svi...bez obzira u kakvim smo odnosima...
- A jednostavno znam da se tako svi osećaju..Jer ipak proveli smo 8 godina zajedno,što nije mali broj da bi se mogao tek tako zaboraviti...
- Jer jedna od najčudnijih stvari koja će se u bliskoj budućnosti dogoditi je definitivno ulazak u srednju školu...U novi razred...Pun neznanaca...
To će biti najčudniji osećaj..
Pogledati okolo i ne videti sve poznate face od ranije...Nego neke sasvim nove neznance sa kojima ćeš provesti 4 godine...
Niko ne zna gde će na krjau završiti...Ali ja jedno znam...Neki najlepši trenuci su bili trenuci sa VIII-2....Koji se više nikad neće sastati ponovo i sesti u one zaškripale školske klupe...
- Nadam se da će svako od njih,pa eto i ti koji čitaš sad ovo :P naći put do svojih snova,i uspeti u nečemu...
- Uskoro ide i matura....Najteža stvar biće mi da na kraju svima kažem ' ZBOGOM ' ...
- Da li ćemo se mi onda ikad ponovo sresti,da li ćemo se prepoznati , setiti jedno drugog...ne znam...
- Ali znam da će mi osnovna i moj razred mnogo nedostajati , i da bih najviše volela kad bih mogla ostati još malo u njoj..jer nisma još sve uradila šta sma htela i ovih 8 godina mi je malo..Hoću sve iz početka...
.......................................


Related Articles

17 comments:

  1. Obozavam ❤ i btw i ja sam u prvom razredu zalutala,mislila sam da sam jedina,ali cini se da nisam hahah ☺❤❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Srceeee ❤❤❤ Hahaha pa pronašle smo se hah ❤

      Избриши
  2. Tears in my eyes .
    Odličan post btw <3

    ОдговориИзбриши
  3. Au covece..Ovo je tako dobro napisano !

    ОдговориИзбриши
  4. Zalutala prvog dana skole hahaha *---*
    Inače ovo ostalo je...SO DEEP :(

    ОдговориИзбриши
  5. I ja sam od sledeće godine 8-2 hah , inače odlican post !

    ОдговориИзбриши
  6. A u ...
    Respect coveceee.Jedan od najboljih postova do sad *---*

    ОдговориИзбриши

Thanks for stopping by ❤✌

Омогућава Blogger.