In

Mala Matura - Kako 'štrebati'

Boomy Is Back !!!
Vidite dizajn bloga,it's cute right?
Odlučila sam malo da promenim dojadio mi onaj dezen :/
But never mind...Let's begin!!
............................
Ovaj post može biti samo za maturante ,a i ne moze vam poslužiti i ako ste mlađe,čisto ono da znate :)
Ako se niste prijavili na moj blog,mislim stvarno bi bilo cute ako biste,jer mi je cilj do juna 100 pratiooca,nadam se da ću uspeti :3
Tako da....Ako vam nije problem kliknite na ondugmence PRIDRUŽI SE :3 
Stvarno bi mi znacilo :3 
Aliii,opet..Da se vratimo na temu . . . .
...............................
Kao što znate probni prijemni je završen,u našoj školi rezultati nisu baš tooliko bajni,ali možemo proći,ne znam kako je kod vas :3
Uglavnom, mrzim ovo što se sad dešava...
I matura i prijemni i kraj godine i panika i stres..I sve me jako nervira,ali opet moram ostaviti vreme da učim..
A kako ja to učim?
Pa..mislim da svako ima svoju tehniku,ali u ovom postu ću vam prikazati moju,do sad mi je donela super ocene i ono što naučim upamtim..A fora je što ne učim..Mozak automatski pamti..Zanči , nema onog napamet nabubači pa dobija pet a onda na kraju sve ispočetka moraš jer blage veze nemaš šta si učio..
E,pa da se to ne bi dešavalo...Uvek koristim jednu super metodu...
A to je...
Dok čitam iz knjige,sveske bilo čega to što treba da naučim prepišem na neki već spreman papir..Dok se zapisuje i ponovi u glavi jednom mozak upamti informacije..Ali , takođe bitno je da se razume teks..
I na kraju samo iščitate to i gotovo...
Oduzme mi oko sat možda više a naučim za ceo život..Dok se ostali pate uče napamet po 3 sata ...Ovo je lakše.
A što se tiče učenja za završnog..
Koristim istu metodu,znači nađem knjige iz nižih razreda i zapisujem ono što sam možda malo zaboravila,ili što nisam u potpunosti sigurna :)
I važno je početi na vreme sa pripremama za prijemni,neki to ne shvataju ozbiljno,ali kada shvate biće kasno..Zato je bitno da ako do sad niste počeli učiti,POČNITE ODMAH!
Knjigu po knjigu...Od toga vam zavisi budućnost,srednja škola...Čime ćete se baviti..
Iskreno ja da se pitam upisala bih SREDNJU USPAVANU,ali niko je još nije izmislio...
Pa mislim ozbiljno kakva je ovo država . . . .
Daa,znam i neku metodu povlačenja pročitanog...
Mislim može i to pomoći,ali meni to deluje opet kao učenje napamet...Podvlačiš i pamtiš tekst...
Mislim uvek je bolje kad razumeš to i možes da ispričaš svojim rečima,nego kad zastaneš jer si zaboravio/la koja je sledeća reč .. i  ode onda sve....
Moj savet je da to što podvučete  opet prepišete na papir :)
Ako vam nije uslo u glavu zapisujte jedno te isto milion puta dok ne shavtite :) Mislim tako ja bar hemiju radim ili fiziku sa svim onim formulama hahah :O
.............................
I opet,kao što rekoh,važno je krneuti na vreme jer nema šanse da ćete proći sve razrede,sve knjige za samo nedelju dana,počnite odmah! 
Ovaj STUDY HACK sma našla na YT,i deluje mi zanimljivo i zapravo pomaže *--*
Dok učite jedite neko voće (po mogućstvu borovnice su najbolje,mada i ostalo voće je super) ili pijte neki voćni sok :)
Mozak tako lakše pamti stvari ;)
I ja dok učim moram da slušam muziku..Ne mogu u tišini ..Nekim je obrnuto..Ali meni dosta prija kada slušam npr. elektronsku muziku,jer ona nema reči i ima super ritam i ne znam jednostavno lakše mi je..
Tako da,ako želite probajte i te metode :)
I takooo daaaaa,nadam se da sma vam makar malo pomogla sa ovim postom :)
Soooooooo,see you soon.Ly ! <3

Related Articles

14 comments:

  1. Mislim da je post jako koristan pročitajte ♥
    Ako želiš učlani se na moj blog i javi se u komentar kako bih uzvratila ☺
    → http://prvipostadress.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  2. Super su ti saveti i naaajbolji blog <3333

    ОдговориИзбриши
  3. Sviđaa mi se ovo :333 A ovaj,hoce biti jos postova vezanih ovako za nas maturante...Matura (prava) i too? Bilo bi od pomoći :3 <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naravno,sredinom maja cu krenuti :) Msilim da ce biti specijal posvećen baš toj temi :*

      Избриши

Thanks for stopping by ❤✌

Омогућава Blogger.