In boomys place get ready to prom hair kako naci pratilju za maturu koju frizuru napraviti za amturu makeup prom matura 2016 prom

GET READY TO PROM! - Collab with Not So Grily ✨

Ovo je collab sa Antoniom , njen blog možete videti OVDE ,
da biste videli ceoo post moraćete da pogledate i moj deo,a i njen..
Ja ću pisati o šminci za maturu,frizuri,kako naći pratilju,stvari koje moraš uraditi pre mature i naravno sta moras raditi tokom mature :)
A Antonija će o autfitima , štiklama.... :)
.................................
Soo,let's begin...Kako se jun sve više bliži maturanti su sve više uzbuđeniji...
Pogotovo devojke...
Tako da ...ja i sama razumem te muke jer i sama završavam osnovnu za jedno 20-ak dana *---*
................................
STVARI KOJE MORAŠ URADITI PRE MATURE 

Naravno,nemoj biti kao i ja sve u zadnji trenutak..
Već sredinom ovog meseca,kupi haljinu,štikle,zakaži sve što trebaš,nokte,frizuru,šminku,korekcije...
Ne želiš da upadneš u situaciju , nisma stigla ništa,ova haljina mi ipak ne dogovara,štikle su mi tesne,nemam kod koga da zakažem šminku svi su puni....
I takoo...Ja sam odmah sve zakazala jer ne želim da dođem u baš te situacije :)
Tako da , vi uradite sito...
zatim,iako ovo deluje sada,kao naajveeći događaj naših živoota,kad  moramo biti najlepše i da ćemo ovo pamtiti ceo život...
Zapravo i nije tako...
Trenutno je tako jer nam je ovo prva matura i opet je nekako BIG DEAL,ali kansije u srednjoj shvatićemo da smo od muve pravili slona...
Najvažnije na maturi (osim da budeš NAJLEPŠA ofc) je da se super zabaviš,na primer bitno je tkaođe da ne preveuličavaš svoje godine...Imaš tek 15,štikle od 20cm ne da nisu potrebne nego ni sama verovatno ne znaš ni šetati u njima..Ne želiš se obrukati pred svima...
Mislim najbolje bi bilo neke snadale,baletanke ili starke...Jer ipak će se plesati,šetati...A ti ćeš za manje d sat sedeti i kukati kako te bole noge..I to će ti biti glavno sećanje na maturu..
Mislim to ti ne treba uopšte..
MISLIM NA ŠTIKLE OD 20CM...Ja sam  izabrala štikle od  10cm,jer ja znam da hodam u štiklama i ipak ću ih kupiti ranije za svaki slučaj da ne bude posle AAA JA NISAM ZA OVO ....
Tako da,vi se možete opredeliti za štikle,ali znajte da ćete bar 20 dana rnaije morati da ih kupite...Jer,prelazak iz starki u podpetice jee teežak proces...Tako da morate da spremite svoje noge za to :)

.......................................................
PRATILJA 

Svi znamo ono 'zlatno' pravilo da s emuškarci prvi javljaju..
Ali,nažalost živimo u takvim vremenima da su devojke veći muškarci nego oni sami...
Ali....Idemo redom...
Svi su već izabrali pratilju,a ti nisi?
Opušteno...Vidi,prvo...Sigurno imaš nekog druga u razredu sa kojim si ovako dobra i sve,a još uvek nije našao maturu...Deluje kao savršena šansa..
Naravno nećeš mu prići i reći..TI ĆEŠ MI BITI PRATILJA.
Nego,u razgovoru ili tako nešto samo psomeneš maturu i pratilju i ubaci ono kao jaa ni s akim ne idem još uvek,to može d apomogne da te on sam pozove,a ako je stidljivica,hm moraćeš sama  da pitaš...Onako samo pitaš 'Hoćeš , pošto čujem da još uvek nemaš pratilju, da ideš sa mnom? ' 
Veruj m imalo šarma,osmeh i 2-3 dana ranije pr etoga se druži više s anji i uspećeš pristaće :)
Nema ništa loše u tom i kada devojka pita...:)
Ali,uvek moraš gledati i na najgoru situaciju,da te ODBIJE...
Ako se to desi,a nadajmo se da neće,moraš jednostavno iskulirati..Nije ti ceo svet srušen,probja s anekim drugim,ali veruj mi niko ne želi da ide sam na maturu pitaće te neko kad-tad :)
......................................................................
ŠMINKA

Bilo da idete kod profesionalnog šminkera,ili ćete sami sebe,morate se uveriti da će to biti savršeno!
Pošto ja trenutno ne znam kako će izlgedati vaša haljina,a bitno je da se senka i glavna team boja rimuje sa bojom haljine,probaću da vam stavim slike nekih 'neutralnih' boja za senku na očima...
Zanči koje god boje da vma je haljina savršeno će se uklopiti ;:)
Ovaj makeup će vam oči napraviti većim i ima dosto tamnih boja što će se savršeno uklopiti sa svim bojama,čak i žutom haljinom!
A ove šljokice su pun pogodak! 

Za one devojke koje više vole NUDE makeup,nežnije boje poput ove takođe će se savršeno sklopiti sa svim bojama haljine,a bela boja će više naglasiti oči i vizuelno 'uvećati'


Srebru boju takođe možete ukombinovati sa svim bojama haljina :)


Nešto najlepše na očima što je po meni i najbolje su OMBRE!
Boje poput ovih su takođe neutralne pa ih možete spojiti sa svim!
A osim njih možete praviti obre u svim nijansama neutrlanih boja..
Poput bele,crve,srebrne,zlatne,tamnije smeđe...

Što se tiče usana,predlažem ne tako upadljive boje poput crvene ili boje trule višnje..
Više sam za nežnije varijante,pošto će ipak svi pogledi biti na očima i haljini,usne bi trebalo biti neutralnijih bolja i nežnijih nijansi :)
To bi onako savršeno pristalo na sve :)

Što se tiče lica,možete odraditi korekciju lica korektorima i puderima,a možete i samo puder u vašoj nijanski kože,kako ko želi :)

Za obrve takođe može i korekcija kod profesionlnog šminkera,a ako i sami znate,možete i HOME ALONE.
Zanči lepo ih sredite,potamnice ako je potrebno i iscrtate mesta koja želite neki početke,neki krajeve a neki sve :)

.............................

FRIZURA

Što se tiče prizura uglavnom budu zastrupljena 3 tipa - PUNĐE,TALASI I PLETENICE.
Može se naći i drugi,ali ovi su najučestaliji,pa ću vam njih i predložiti :)
Zavisi kakvu kosu imate :)
Pokušaću svima da udovoljim :)
Frizura koja mi se jako sviđa,i koju ću ja verovatno imati je TALASI , ili lokne kako ko hoće.
Uglavnom kosa je puštena i mnogo će lepše izgledati ako je duga :)

Zatim...Imamo frizure iskombinovane sa pletenicama 


Mada mi je ova nekako previše za malu maturu...Ali,tu je uvek neko koga briga za sve i rade ono što žele i šta im se sviđa! POZZ ZA TE!!

I treća varijanta su punđe :)




.................................
ŠTA RADITI TOKOM MATURE!


Upamtite ono najvažnije : ZABAVU!
Ipak je to poslednje veče sa tvojim razredom,likovima sa kojima si provela 8 godina,svi ćete krenuti svojim putevima jednog dana,zato iskoristi ovu priliku da se super provedeš sa svima!
Nemoj biti ona osoba koja će celo vreme biti u WC i slikati selfije..Mislim ok je uraditi par slika,
ali sad svaki minut trcati u WC....Nije baš ok...
Igraj,pevaj,pokaži svoje talente,a ako se dovoljno zaneseš priznaćeš sve svojoj simpatiji , hah sve je moguće te najluđe noći maturanata :3
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Naradam se da vam je ovaj post malo pomogao,obavezno pogledajte Antonin post vezan za ovu temu,i KEEP DREAMING!!

Related Articles

18 comments:

  1. Odlican post. Super ideje. :)

    Zapratila sam te, pa ako zelis pogledaj moj blog i uclani se, ako ti se dopadne. :) ♥

    http://mojasvastaricams.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Predivan post,definitivno ce mi pomoci sledece godine na maturi <3

    ОдговориИзбриши
  3. Sviđaju mi se ideje <3
    I post je prelep <3

    ОдговориИзбриши

Thanks for stopping by ❤✌

Омогућава Blogger.