In boomy boomys place the libester award

The Liebster Award

Heey everyone , danas me je Hidden Unicorn nominovala za LIEBSTER AWARD , ne bih da se ponavljam šta je to Liebster award , pogledajte na njenom blogu :) 
Uglavnom , ja i još par blogova  smo nominovani sa njene strane. :)
....
Hidden Unicorn mi je postavila pitanja na koja moram da odgovorim u ovom postu ( i ostalima koji su nominovani)
Tako da cu u ovom postu odgovoriti na njih,nominovati takođe par blogova i postaviti tim nominovanim pitanja :) 
...

1. Šta mislim o veganima?

Svaka im čast! Mislim super je to sve ...ali zapravo koliko bi ljudi moglo tako da živi u ovom našem vremenu ? Tako da opet,svaka njima čast!


2. Ko je tvoj uzor i zašto?

Ja imam par idola ali najvećii mi je definitivno Martin Garrix.
Zašto? Pa jednostavno zato što je postao tako uspešan a tako je mlad , pratio je svoje snove i verovao u sebe i uspeo je! Tako da nas uči da svi to isto radimo,jer vera u sebe nikada nije neuzvraćena!


3.  Kakve ljude mrzim najviše ?

Umišljene i utripovane definitino.
Mislim ...da,svako treba biti samopouzdan i sve to stoji ali brate sve u svojim granicama...Džaba ti sva ta 'popularnost' ako nemaš 3% zapremine mozga i ako ne poseduješ par najvažnijih emocija..Mislim likuše u fazonu : ' Ja sam TOP - You are not ... ' streljati javno !


4. Kakve ljude voliš najviše

Nemam neku posebno 'vrstu' ali smešni,zabavni i pametni ljudi mi uvek zapadnu za oko :) 
Volim one koji su dobri prema svima,odlikuju se sa nečim...
A naravno kada je u pitanju izbor prijatelja važno je i da volimo slične stvari .. :)


5. Omiljena hrana ?

Pomfrit i naranže xoxoxoxo *-*


6. Voliš li sebe?

Naravno,mislim da osobe koje ne vole sebe - zašto uopšte žive? To si što si , nauči da to zavoliš ! Mislim ,volim što sam drugačija,smešnija,mudrija od ostalihh i što nisam ko svi ...I nikad neću biti hah :)


7. Zašto sam na blogu?

Paa,ni sama ne znam tačno razlog žašto.Ali,znam da volim da bišem bilo gde i bilo kada...A blog mi je savršeno mesto za to.A što je najbolje to što pišeš podeliš sa svetom,na primer ti sad čitaš ovo - ja sad pišem ovo ( mislim sad je 14.mart 22:10 , hah verovatno dok gledas sad ovo ne pišem ovaj post haha )


8. Kako bi opisala savršen dan ?

Svaki dan u kome se nasmejem u kome uživam i radim ono što volim je SAVRŠEN DAN !


9. Ako bih mogla da uradim sad bilo šta,šta bi to bilo?

Obišla planetu ili otišla na neki muzički festival O.O *---*


10. Ako bi mogla da imenuješ sebe,koje ime bi to bilo?

Boomy - sama sam sebi dala taj nadima xoxoxo *-* 
A ako bih mogla ime da promenim bilo bi Sara ili Alex *---* MRZIM SVOJE IME +


.................................

NOMINUJEM


...................................

PITANJA ZA NJIH

1. Zasto sam postala bloggerka?
2. Kako se upoznajem sa ljudima?
3. Šta me najviše opušta?
4. Da možeš ovog trena otići u 3 zemlje po izobru to bi bile:
5. Opiši sebe u 3 reči :)
6. Šta imaš poručiti novim blogerima?
7. Šta najviše mrziš?
8. Na koje svoje postove si najviše ponosna?
9. Šta imaš od aplikaicja na telefonu?
10. Opiši sovj ljubavni život jendom rečenicom :)


........................................





Related Articles

29 comments:

  1. Odličan post !! Pogledaj moj blog i učlani se ako želiš > http://dorothyy.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala na nominaciji. Ukoliko zelis mogu ti odgovoriti na pitanja ovde, posto ne znam da li cu stici da uradim ovaj tag zato sto sam otputovala. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Draga, uzivala sam citajuci. *Smejala se ko zelena al to nije tema sad :'D* Odlican post, go gurl!

    it-s-such-a-wonderful-life.blogspot.mk

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala na nominaciji! haha
    sviđa mi se ideja ovoga!
    super post!
    Sada zahvaljujući tebi ne moram smišljati o čemu da pišem na slijedećem postu hvala tii haha! ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvalaa ti <3<3<3<3<3
      Hah nema na čemuu <3<3<3<3<3<3

      Избриши

  5. Odlican post mila.Ukoliko zelis mozemo da zapratimo jedna drugu, ako hoces zaprati me i ostavi komentar,kako bih uzvratila. :)

    www.bekleveer.com

    ОдговориИзбриши
  6. Hurry up and join my Firmoo giveaway dear. It ends tomorrow!

    http://sylvisayshello.blogspot.co.id/2016/03/firmoo-giveaway.html

    cheeres,
    Sylvi Says Hello

    ОдговориИзбриши

Thanks for stopping by ❤✌

Омогућава Blogger.