In

Mitovi u koje svi veruju! #100POSTOVA

Pre samog početka. . . 
OVO JE MOJ 100 POST!
Prvi deo mog cilja je ostvaren i stvarno sam preesrećna ... tako da idemo ka daljem deluu 100,000 prikaza!
A sad malo vezano za temu...
Mislim oni koji me duže vremee prate znaju da kada je u pitanju horor i misterija,ja sam prva!
Ako niste videli:

...
Ovo dole su neki od najčešćih mitova u koje svi veruju....a zapravo su i najveće zablude :p


1. TAMNA STRANA MESECA
foto: thinkstock
- Mesec nema tamnu stranu,ima samo udaljeniju stranu  koju je nemoguće sa Zemlje videti.


2. GROM NE UDARA U ISTO MESTO 2 PUTA
To nije pravilo,gorm na primer često udara u visoke zgrade.Poznata je i priča o Roju Salivenu,koga je navodno grom udario 7 puta. Mislim svako može da veruje u šta hoće...A ja verujem da grom ne udara dva puta u isto mesto hah :D


3. PRVI LJUDI I DINOSAURSI SU ŽIVELI U ISTO VREME
Neko još i dan danas veruje u ovu zabludu (da i ja sam verovala)....Između dinosaursa i nas prošlo je 65 miliona godina...


4. SVAKI DEO JEZIKA OSECA RAZLICITE UKUSE
Laž! Svaki milimetar našeg jezika  oseća sve ukuse.Možete to i testirati,na vrh jezika možete staviti limun,čokoladu,origami,ulje...Naravno ne sve odjednom hahaah,možete i nešto drugo čisto da se uverite :)


5. ESKIMI ŽIVE U KUČAMA OD LEDA ( iglo )
Njima iglo služi samo za privremeni smeštaj tokom lova.Eskimi su većinom živeli u brvnarama i satorima,a skorije vreme pojavljuju se i kamene kuće.


6. AKO TE DEMON ZAPOSEDNE,UMREĆEŠ
Mislim,ovo može biti i očigledno da je laž,ali opet kako neka istraživanja pokazuju na pitanje za anketu 67% ispitanih je odgovorilo da će osoba umreti.Prava istina je (joj što volim da pišem o ovome hahah + ) da ako demon uđe u vas i dalje ima nade za vas.Neki dmeoni se odluče da ceo život budu u opsednutoj osobi,a neki samo privremeno.Oni se mogu isterati iz opsednutog ali je to težak  inaporan proces i završava se ili smrću opsednutog ili demonovom isterivanju.Trećeg nema. :3
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Related Articles

2 comments:

Thanks for stopping by ❤✌

Омогућава Blogger.