In boomy boomys place favorites 6 decembar

Favorites #6 ( December )



FILMOVI
* A Haunted House 2 * 
- Ovo je kombinacija horor-komedije...Ceo film je zaparavo kao neka parodija na sve popularnije horore :) Paranormal Activity,The Conjuring...
OCENA : 9/10
______________________________
SERIJE
* Sream Queens * 
Seriju sam počela gledati iz 2 razloga :
1. Ariana glumi u njoj 
2. Režiser serije je isti kao i kod MHS,što me je odmah privuklo.
Inače,nisma zažalila zato što sam je počela gledatii,serija je super,ima horor delova,smešnih,malo čudnoih...A šta drugo i očekivati od režisersa AHS?
OCENA : 10/10
___________________________
HOBIJI
* Ples * 
Ja inače obožavam da igram ( moderni) ples :) Pustim neke dobre pesme i tako se skroz opustim :)
Sada kada imam slobodnog vremena uspem i da naučim kareografije nekih mojih omiljenih pesama,što je super,ne moram sama da izmišljam kako ću odigrati nego lepo idem kako treba *--*
_____________________________
OSOBA MESECA
* Martin Garrix *
Bio je i pre osoba meseca,ali šta ćeš i ovaj put je :)
Objavio je novu pesmu,i ne znam hahah stalno ga slušam i opsednuta sam btw.
________________________
KOZMETIKA
* EOS balzami za usta *
Pre engo što sam ih kupila mislila sma da je to glupost , isto kao i ostali balzami...Ali onda nešto me je navelo,aj kada ga svi kupuju da ga i ja probam...I nisma zažalila , jednostavno daju ustima sve što im trebaa *--* I imaju taj poseban miris i oblik :) Jednostavno prefect :)
___________________________
PESME 
1. Tommy Trash - Reload
2. Ummet Ozcan - Stars
3.Selena Gomez - Me & My Girls
4. KSHMR- Memories
5. Martin Garrix - Virus
6. Martin Garrix - Poison
7. Martin Garrix - Bouncybob
8. JDG - Mumbai
9. The Vamps - Risk It All
10. R3HAB , Headhunterz - Won't Stop Rocking
__________________________
CITAT MESECA 
____________________________
MESTO
Neki su odmah prepoznali grad,a za one koji nisu,to je Subotica *-*
Sredinom decembra sam išla kod ujaka i ujine,koji žive u Subotici,i tada sma se malo prošetala gradom,nešto na fazon Subotica Tour i skontala koooliko je to savršen grad :)
__________________________
DOŽIVLJAJ MESECA 
10.12. - Dodela nagrada u ' NARODNOJ BIBLIOTECI ' u Beogradu :)
- Biloo je premoćno,osvojila sma NIKON fotoaparat 21 mpx *--*
( i slikam se svakih 5 minuta . . . . . .) 
Upoznala sma mnogoo ljudi , Ambasadora Rusije,Irineja.........
Bilo je stvarno super,osim toga što mi je malo pozlilo kada smo se vraćali .... 
:) 
___________________________
Želim vam svima Happy New Year <3 <3 <3 <3 <3 



Related Articles

5 comments:

Thanks for stopping by ❤✌

Омогућава Blogger.