In answers boomy boomy & tijana boomys place q&a questions tijana collab

Q&A - With Tijana *-*


Obavestila sam vas da ćemo večeras ja i Tijana pisati Q&A ,. tj. odgovore na pitanja koja ste vi postavili :)
Drago mi je što ste se odazvali u velikom broju i što ste postavili oko 50+ pitanja,ali ja sam morala da odaberem one najbolje :)
Tako da LET'S BEGIN ! :)
_________________________
1. Omiljeni filmovi?
* JA * - Wrong Turn,THG,TFIOS,Wolf Creek....
* TIJANA * - TFIOS,THG,The Notebook,The Maze Runner.....
___________________________
2. Da možete da birate da imate krila, ili da ste providne,šta biste izabrale?
* JA * - Da imam krila *----*
* TIJANA * - Isto :)
___________________________
3. Da li ste u vezi,ili ste zaljubljene?
* JA * - Možda ono drugoo :3
* TIJANA * - Ni jedno ni drugo :3
____________________________
4. Najlepši gradovi?
* JA * Amsterdam,Beograd,Novi Sad,Dubai,Mumbai....
* TIJANA * Pariz,London,Denver...
___________________________
5. Čime planirate da se bavite u budućnosti?
* JA * - Pisac ili nastavnik srpskog deff :3
* TIJANA * - Muzičarka ili nastavnica engleskog :3
_____________________________
6. Da li trenirate nešto?
* JA * - Si. Odbojku...i ostalima živce ,al ajj... :3
* TIJANA* - Ne treniram ništa,ali idem u muzičku školu :3 (klavir)
______________________________
7. Neka zanimljivost o vama?
* JA * - Opsednuta sam kosom,volim da igram , i OBOOOOŽAVAM EDM :O *-*
* TIJANA * - Kosa mi se uvija na kišii *--*
______________________________
8.  Omiljeni DJ?
* JA * - A šta mislite ? (MARTIN GARRIX)
* TIJANA * - Alesso *-*
_______________________________
9. Odakle ste?
* JA * - Bačka Palanka :3
* TIJANA * B.P.isto :D
________________________________
10 . Koji su vam planovi za NG?
* JA * - Da objavim svoju knjigu :3
* TIJANA * Da otputujem u neku stranu zemlju .
_______________________________
11. Omiljena životinja i zašto?
* JA * - Mačka -jer su umiljate i prefinjene nekakoo obožavaam ih .. MJAU :3
* TIJANA * - Pas - zato što se ponaša zaštitnički prema svom vlasniku :)
________________________________
12. Da možete da promenite svoje ime,bilo bi...
* JA * - Tara,Eva,Saraa....
* TIJANA * - Miona,Stefani,Ana,Anja.
_______________________________
13. Znaš li da pevaš , glumiš...?
* JA * Pevam onako,glumim onako,ali zato sam u pisanju *-*
* TIJANA* Znam da pevam,ali ne baš i da glumim.
__________________________________
14. Kog datuma i koje godine ste rođene?
* JA * 20.11.2001. *----*
* TIJANA * 12.5.2001.
_________________________________
15. Bez čega ne biste mogle da živite?
* JA * - Tablet ofc . olovke za oči,labelo,karmini,puderi,family..........
* TIJANA * - Nzm :/
_________________________________
16. Koje sajtove posećujete?
* JA * - Razne blogove mojih frendova na blogu,24 SATA,Prva tv,martingarrix.com .....
* TIJANA * - Draganin blog,Zoranin blog,PRVA RS,We Heart It ....
_________________________________
17. Da li obe imate blog?
* JA * - Ja imam,msm vidiš,a nju pokušavam da nagovorim,nadam se da će biti uspešno  x*x*x*x*x*x*x*
* TIJANA * - Ne . :)
____________________________________
18. Šta radite u slobodno vreme?
* JA * - Slušam Martina,čitam,pišem,pevam.....
*TIJANA* - Slušam music,gledam smešne klipove,sviram,čitam .....................
____________________________________
19. Boomy opiši Tijanu u 3 reči,Tijana opiši Boomy u 3 reči :)
* JA * - Klavir,Balada.Smeeeeeh ahhaahhahhah *-*
* TIJANA * - Luckasta,Zabavna,Blogerka....
_____________________________________
20. Šta biste radile da se nađete na pustom ostrvu?
* JA * - Fatala internet.
* TIJANA * - Nalazila načine da ubijem Draganu .
______________________________________
21. TOP 5 NAJHOT glumaca ?
* JA * Josh Hutcherson,Ansel Elgort,Zac Efron,Harry Styles,Orlando Bloom *-*
* TIJANA * - Zac Efron,Tyler Houchlin,Dylan O'bren,Tyler Posey,Paul Wesley,Ian Somerhalder :)
_______________________________________
22. Da li biste volele da glumite na 

Nickelodeonu?

* JA * -  OMG ne , na Disney da *-*
* TIJANA * - Ne,ali bih na CW volela *--*
________________________________________
23. Ko ti je životni idol?
* JA * Lady Gaga and Martin Garrix bc. *-*
* TIJANA * - Nina Dobrev :)
_________________________________________
24. Pesme koje ćete zauvek pamtiti ?
* JA * Virus,Stars,Error 404,Helicopter,Eclipse,Bonfire Heart,Applause.....
* TIJANA * Santa Tell Me,I'm an ALBATRAUZ,Hello,The Nights,Maria,All I Want For Chrismas Is You
_________________________________________
25. Koje sve serije trenutno pratite?
* JA * American Horror Story,Sream Queens.Teen Wolf...
* TIJANA * TVD,PLL,TO
__________________________________________
26. Koliko dugo se poznajete ?
* JA * 8. godina *---------*
___________________________________________
27. Tvoj novogodišnji cilj,i da li smatraš da si bila dobra ove godine?
* JA * Nemam :/ , pa ..... uvek može bolje :)
* TIJANA * nmm/ Da *-*
____________________________________________
28. Da ti slavna osoba dođe u kuću šta bi uradila?
* JA * - Zavisi od toga koja slavna osoba je u pitanju :3
* TIJANA * - Zagrlila je , i ne bi puštala *-*
____________________________________________


Related Articles

4 comments:

  1. Ajjjmee haha konačno ULTR Q&A, hoće biti još Q&A ?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Heheh <3 Paa,mislim da hoće , na svaka 3 meseca ću pokušati da napravim Q&A <3

      Избриши
  2. Odlično!! A jel Tijana ona Tijana sa Tiajna's Diary??

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti <3
      Ouu,ne neee,Tijana , ova sa posta nije blogerka haha,ona mi BFF :)

      Избриши

Thanks for stopping by ❤✌

Омогућава Blogger.