In boomy boomys place diy room

D.I.Y. FOR ROOM! - Šta sve možete uraditi sa ukrasima za jelku?



Ovaj DIY post sam smislila tako što sam pre svega toga sama dobila inspiraciju šta da uradim sa svojom sobom,da je malo ukrasim...a baš tada sam i kitila jelku.
Tako da ostalo mi je dosta ukrasa,svećica.....I tako sam odlučila da napravim ULTRA MAKEOVER za moju sobu :P
Tako da ono što sam ja uradila,preneću vama...Ako je i vaša soba pomalo dosadna :/ Ukrasite jee :D
_______________________
1. UKRAŠAVANJE OGLEDALA,POLICA,STOLOVA...

- Ako imate ogledalo u sobi,nadam se da imate,uradićete ovo...
- Vidite tu sliku gore?
- Mislim da svi imate takav ukras kod kuće ..
- Uzećete ga i pokačiti po ogledalu ... ( mislim na ivice )
- Ja sam moje zalepila sa selotejpom da se ne vidi :D
- Izgleda super,a i još ako planirate da se slikate pred tim ogledalom , ujedno i savršena dekoracija za slikanje :P
- Isto kao i sa ogledalom,tako i sa policama,stolovima....Na ivice zalepite malo , ili ako baaš volite možete preko cele police :)
______________________________________
2. UKRAŠAVANJE SIJALICAMA

- Ako vam je ostalo par komada sijalica viška uradićete sledeće :)
- Ormar.....ili policu ćete ukrasiti sijalicama *-----* Verujte mi kada ugasite svetlo i te sijalice ostanu da trepere noću preeelepo izgleda :)
- Znači uzmete sijalice i selotejpom ih zalepite preko celoog ormana ili police :)
- Ja sam isto uradila samo preko svog kreveta *--------------------* Drvo oko kreveta sam oblepila sijalicama,i mislim da ću večeras za sekund zaspati okružena svim tim svetlima što sa ormana,police , pa i sa kreveta :D
______________________________________________
3. UKRAŠAVANJE ZIDOVA

- Vidite to crveno na slici .... ja to zovem lančić za jelku hah,ne znam kako vi,ali uglavnom to vam treba... + selotejp :)
- Znači lako je,uzmete ' lančić ' i selotejpom lepite oko zida gde želite da vam bude...ja sma ga pozicirala ispred kompa u obliku srca i na zidu pored kreveta sam napravila oblik +x   ( Martin Gariix Logo) :) A vi možete samo da poređate kao glistu ili možete nekim oblikom :)
_____________________________________________
I etooo tako sam ja ukrasila ceeeelu sobu,a isto tako možete i vi :) Takđe možete i sami osmisliti nešto :) BE CREATIVE :D
I daa još jedna novost,znate da imam kosu od 73 cm .... tačnije IMALA SAM!! Ošišala sam se danas hahaha,verujte mi ne prepoznajem se ovako..Nsiam puno samo 12 cm otprilike malo krajeve i to da skratim :) A,dobro narašće ona ponovo...A dok ne naraste .........................................čekaću :3 Hahaha šalim se,sviđa mi se i ovolika dužina , ništa strašno hahah a i malo da skratim sebi muke..ŠTA MISLITE KAKO JE PRATI KOSU OK SKORO METAR hahah pa onda sušiti,i smao nošenje na glavi je teško jer mi je inače jako gusta  i još velika pa je teško držati ahahh,ali znate kako kažu PRETTY HURTS :3 

Related Articles

6 comments:

Thanks for stopping by ❤✌

Омогућава Blogger.