In

10 Facts About Me #CollabWithMartina

Hey,everyone. Pre samog početka želela bih da se izvinim Martni jer nisam ranije napisala post,jer stvarno nisma videla da ga je ona napisala i onda sma mislila da smo odustale od toga :( Ali izgleda da nismo nego sam ja ćorava i nisma videla među pitanjima + Njen post je OVDE :)
____________________________

1. Volim da sređujem stvari i uvek sve pomeram onako kako ja hoću,svaki dan mi je soba drugačija ili je krevet do prozora ili je radni sto sa sve kompjuterom do prozora.Obožavam sređivanje :)

2. Na svom telu najviše volim svoju kosu,kojoj tootalno posvetim jedan dan u nedelji perem je na svaka 2 dana jer volim kad mi je uvek sveža i čista a živim u gradu,ulice su skoro svaki dan pune dima,tako da je gotovo nemoguće da kosa zadrži svoj svež miris.Tako da, ako sam sa jednom stvari opsednuta to bi bila moja kosa :)

3. Treniram odbojku 6 godina i na treningu sam upoznala strava osobe sa kojima se družim već jaaako dugo <3

4. Volim žurke,nekad kad mi je dosadno prava sama sebi žurku... + 

5. Jedina vrsta muzike u kojoj se mogu pronaći je EDM.Mnogo mi se sviđa taj ritam i zvuk...Nekako me baš opisuje,najviše volim one pesme bez reči,istina je da onbe nemaju reči ali za mene je svaki zvuk reč tako da zvuk govori 1000 reči....Moja logika.

6. Nisam nešto romantična i mrzim romantiku,ali takođe hoću momka koji će meni zvezde sa neba da skida,da mi peva , da me očara , da mi kupuje cveće.....Zeznuta sma znam.

7. Ono što je normalnim ljudima STRAŠNO I ODVRATNO meni je EXTRAA I ZABAVNO :)

8. U horoskopu sam škorpija,što objašnjava mnogo toga.....

9. Od svih časova najviše volim srpski i biologiju :)

10. Moji gradovi iz snova su : Amsterdam,Rio de Žaneiro :)

Related Articles

2 comments:

Thanks for stopping by ❤✌

Омогућава Blogger.