In

5 stvari koje mrzim kod škole


Iako ima 1000000 razloga zašto je svi mi mrzimo , ovaj put sam odvojila smao 5 :)
________________________________
1. Imaš puno da učiš i nemaš dovoljno vremena za ostale stvari

Baš ste organizovali večeras MOVIE NIGHT sa društvom i onda pogledaš raspored kad ono sutra 2 kontorlna .... I tako ode tvoje veče iz zabave u učenje. +
_________________________________
2. Ustajanje ujutru

- Ouuu yeah , svi doobro zanmo taj osećaj kada alarm zapišti i prekine sve tovje fantazije u glavi,snove koje su se do tad dešavale.I eto jedan od mnogo raznih načina kako najgore početi dan....
Ima li išta gore nego ustajanje ujutru,kada 60% sveta spava??
___________________________________
3. Roditeljski

Poznato? Naravno da jeste, pored svega što nam u školu rade,još i roditeljske su izmislili....kazne,ocene,razredni/a,pohvale,tužakanje....sve na jednom mestu.Mislim nije da sma ja sad u školi problematična da se bojim roditeljskih,ali nzm ima nešto što me plaši tu hahaha nikad se ne zna šta u toj prostoriji može da se desi !!!
______________________
4. Završni

Svi ćemo ga imati , i svi ćemo totalno zavisiti od njega.Ja sma inače veliki paničar i sama činjenica da mi par zadataka određuje dalji život neviđeno me ježi...Inače mislim d aako mi glava ne pukne od učenja dan pre završnog, NEĆE NIKAD.
________________________
5. Blic testovi

Nadams e da znate da je to nenajavljeni kontorlni...znači bez učenja,najave,ičega dobiješ kontorlni koji će naravno na osnovu tovg znanja biti 1 ili 2 i ode tvoja zaključna petica....
_________________________

Related Articles

4 comments:

Thanks for stopping by ❤✌

Омогућава Blogger.