In

4 Stvari Koje Mrzim Kod Sebe

1. Lenja sam...

Umem da budem jako lenja,smorena i u stanju da po ceo dan budem u krevetu...mislim to smo otprilike svi...ali kod mene je maloo drugačije...Meni se uvek spava, i uvek sam smorena...pogotovo u školi...tad sam DEAD....i to jako mrzim kod sebe...mislim nekad sam ono baaš srećna,  ' razigrana' a nekada sma smor face i ko god da mi priđe FUCK OFF !!!
_________________________
2. Osvetoljubiva sam...

- Otprilike slika koja me opisuje ( tvoj nož,moja leđa,moj pištolj,tvoja glava)
Jakooo sam osvetoljubiva i to jako mrzim kod sebe,ako mi neko priredi neku neslanu šalu, završiće 10000x gore,ako me neko kađže makar 1 uvredljuvu reč,cela škola znaćee mnogooo gore..i tako...jednostavno ne mogu da trpim da sam nekome dužna kako materijalno tako i fizički,pa nekada i psihički..
____________________________
3. Takmičarska sam osoba...

Eeee ova slika bi trebalo da ima posvetu : DRAGANI, S LJUBAVLJU. Ja jendostavno moram sa svima da se takmičim i borim, a jako često ni oni sami ne znaju da ja to radim...na primer sutra je kontorlni iz matematike, znam da će tamo neki dobiti 4 a ja 3 e pa nećeš i onda uzmem i učim sve dok ne naučim za 5 i kada to uradim i dobijem na kraju 5 a taj neko 4 jednostavno se osećam neko POBEDNIČKI.... ito uvek svakodnevno radim....volim taj osećaaj pobedee :3
_________________________________


_______________________________
5. Jako se lako posvađam sa nekim

Daa... jako lako se posvađam sa svima...a razlozio su upravo neke sitnice ili neka stavr koja mene nervira...znači u tom trenutku uopšte ne razmišljam o toj drugoj osobi već samo na mene...šta MENE nervira i šta MENI smeta...mislim HOĆUUU LI SE IKADA PROMENITIII??!!!
_____________________________
I too su bile 5 stvari koje mrzim kod sebe...U ovom mesecu... tj. uskoro očekujte dosta collab postova,TAG postove i tako nešto :)
A jooš nešto da vam kažeem SUTRA MI JE ROĐENDAAN hahaha :D
HAPPY BIRTHDAY TO MEE :)



Related Articles

8 comments:

  1. Da ti ceo život prodje u veselju,
    da zaboravis na svaku nedaću i nevolju,
    da ti se sve lepo u životu dešava
    i da ti se svaki problem sam od sebe rešava.
    Budi srećna i raduj se na ovaj dan
    od sveg srca ti želim srećan rođendan!!!! <3333

    ОдговориИзбриши
  2. haahha ista ja :D i da nisam ti stigla čestitati rođendan jer sam bila u venecueli i nisma mogla na internet, tako da srećaan ti rođendan ostani tako lepa,duhovitaa da nastaviš sa blogom da srušiši sve granice i znaš ti da si ti moj idol nad idolima!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joooj hvalaaa tiii <3<3<3<3<3<3<3<3<3<<3

      Избриши
    2. Joooj hvalaaa tiii <3<3<3<3<3<3<3<3<3<<3

      Избриши
    3. Joooj hvalaaa tiii <3<3<3<3<3<3<3<3<3<<3

      Избриши
  3. hahaha super je što si iskrena ovde sa nama! To je jako kul stvar kod tebe!

    ОдговориИзбриши

Thanks for stopping by ❤✌

Омогућава Blogger.